تحقیق مقاله فری هند- Free Hand

تعداد صفحات: 84 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19242
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۲۳,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله فری هند- Free Hand

    تعریف فری هند

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از همان لحظه اول ، کار با برنامه را شروع          می کنند ، ممکن است کمی گیج شوید . این راهنمای بصری اجرای سریع به شما کمک می کندتا بسیاری از ویژگی های مختلف را تشخیص دهید .

    فری هند ، یکی از برنامه نگاره سازی چند کاره رایانه ای می باشد . به تعبیری ساده ، فری هند یک برنامه ترسیمی برداری است که به شما امکان می دهد تا کارهای هنری مختلفی    (  نظیر ترسیم ها ، نمادینه ها ( logos )  و تصاویر ) را ایجاد کنید .

    با استفاده از فری هند ، می توانید کارهای هنری پویش شده را از برنامه هایی نظیر Fireworks  ماکرومدیا یا فتوشاپ ادوب نیز اضافه نماییید . همین امر ، باعث میشود که این برنامه برای ایجاد آگهی ها ، جلدکتاب ها ، پوستر ها و غیره ، به یک برنامه طرح بندی بسیار عالی تبدیل شود . فری هند ، دارای یک ویژگی چند صحفه ای است که از طریق آن می توانید خبرنامه ها و اعلان ها را همانند نمایش های چند  صفحه ای ( اندازه این صفحات متفاوت است ) ایجاد کنید .

    بالاخره فری هند از آخرین فناوری فلش استفاده می کند تا بتوانید یک کار هنری فری هندی را به پویانمایی ( انیمیشن ) تبدیل نمایید . فری هند ، امکان می دهد پرونده ها را در قالب هایی ذخیره کنید که مستقیماً به وب جهانی ( www ) ارسال می شوند .

     

    دستور العمل ها

    برای کارکردن با چنین کتابی دانستن اصطلاحاتی که من استفاده می کنم ، ضروری و مهم است . خصوصاً این که در  برخی از کتابها ، این اصطلاحات به اشتباه استفاده می شوند . بنابر این ، اصطلاحات استفاده شده در این کتاب و توضیحات مربوط به آنها را ذکر می کنیم تا مطالب را بهتر درک کنید .

    Click ( کلیک کردن ) : این اصطلاح ، به فشار دادن و رها کردن دکمه ماوس درمکینتاش یا دکمه چپ ماوس در ویندوز اطلاق می شود .

    Press ( فشار دادن ) : به معنای پایین نگه داشتن دکمه ماوس یا کلیدهای صفحه کلید می باشد .

    Press and drag  ( فشار دادن و کشیدن ) : به مفهوم پایین نگه داشتن دکمه ماوس و حرکت دادن آن است . در فصل های بعدی ، من از اصطلاح کوتاه drag ( کشیدن ) استفاده کرده ام ، فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که هنگام کشیدن ماوس ، دکمه آن را فشار داده و در همان حالت ماوس را بکشید .

     

     

    فرمان های منویی

    فری هند ، دارای فرمان های منویی است که با اجرای آنها می توانید جعبه های محاوره ای را باز کنید، کار هنری را تغییر دهید و فرمان های خاصی را فراخوانی نمایید . این فرمان های منویی به شکل صخیم ( bold )  سیاهه شده اند . جهت معمولی انتخاب یک فرمان منویی به این شکل  است : Window  > Panels > style  این بدان معنا است که شما ابتدا بایدمنوی Window ، سپس زیر منوی Panels و در نهایت فرمان style را انتخاب کنید .

     

    میانبر های صفحه کلید

    اکثر فرمان های منویی فری هند ، دارای 10 میانبر صفحه کلید هستند که به سرعت بخشیدن کار کمک می کنند . مثلاً ، به جای انتخاب گزینه New از منوی File با فشار دادن کلیدهای موجود در صفحه کلید ، راحت تر و سریع تر می توانید کار خود را انجام دهید .

     

    آشنایی با میانبر های صفحه کلید

    با وجود این که میانبر های صفحه کلید به کار شما سرعت می دهند ، ولی مجبور نیستید که از همان لحظه شروع ، آنها را به کار گیرید . در واقع با استفاده از این منوها ، مطالب بیشتری در مورد فری هند یاد می گیرید . هنگام جستجوی یک فرمان ، ممکن است با سایر فرمان های مورد نظر خود نیز برخورد نمایید .

    پس از تسلط یافتن بر فری هند می توانید میانبرهای صفحه کلید را به مجموعه عامل های خود اضافه کنید .

    مثلاً اگر تعداد کارهای تلفیقی شما بسیار زیاد باشد، ممکن است بخواهید از میانبر فرمان Blend استفاده کنید. سپس هر موقع نیاز به ایجاد  یک تلفیق داشتید  از منوی blend استفاده نمایید .

     

    نماهای عنصر روی پرده ( صفحه نمایش )

    ممکن است ظاهر برخی از عناصر روی پرده ( نظیر نوار ابزارها ) در این کتاب با تنظیمات شما فرق داشته باشد . به همین دلیل من آن تختانه ها را تغییر داده ام تا راحت تر خوانده شوند .

     

    فری هند و سکوی تقابلی

    یکی از بهترین ویژگی های فری هند ، این است که در هر دو سکوی ( Platform )  ویندوز و مکینتاش تقریباً یکسان اجرا می شود . در واقع ، با نگاه اول مشکل می توانید تشخیص دهید که روی کدام سکو کار می کنید . به هر حال تفاوت های بسیاری بین این سکوها وجود دارند که لازم است برخی موارد را  به خاطر داشته باشید .

     

    کلیدهای اصلاح گر

    همیشه کلیدهای اصلاح گر ، اول با کلید مکینتاش و سپس با کلید ویندوز سیاهه می شوند . بنابر این دستور العمل نگاه داشتن کلید Command / Ctrl  در حین کشیدن ماوس ، بدین معنا است که شما باید کلید Command را در سکوی مکینتاش با کلید Ctrl  را در سکوی ویندوز نگاه دارید.

    به طور کلی ، کلید Command در مکینتاش ( که  گاهی اوقات کلید Apple نیز نامیده می شود) با کلید Ctrl  در ویندوز متناظر است .کلید Option در مکینتاش نیز با کلید Alt در ویندوز تناظر دارد . توجه داشته باشید که کلید Control  در مکینتاش ، همیشه با همین املاء سیاهه می گردد، این کلید در ویندوز به صورت Ctrl دیده می شود .

     

    ویژگی های خاص سکو

    اغلب مواقع ، به دلیل این که تفاوت بسیار زیادی بین رویه ها وجود دارد ، لازم است که به طور جداگانه نوشته شوند . گاهی اوقات ، ویژگی های مزبور فقط در یک سکو وجود دارند . سپس این ویژگی ها در سکوی مربوط به خود برچسب دار می شوند .

     

    Mac Os X  

    فری هند ماکرومدیا ، یکی از اولین برنامه های کاربردی است که از سیستم عامل جدید      (10)

    Mac Os X استفاده می کند . اگر شما فری هند را در رایانه ای اجرا می کنید که از سیستم عامل os X  استفاده می کند، متوجه می شوید که این رابطه ، بسیار متفاوت است .این گونه تفاوت ها قابل رفع هستند . موردی وجود ندارد که فری هند اجرا شده در os X بتواند آن را انجام دهد ، ولی os 9 مکینتاش یا ویندوز قابل اجرا نباشد .

     

    یادگیری فری هند

    در برنامه ای به وسعت فری هند ، ویژگی های بسیاری وجود دارد که شاید هرگز از آنها استفاده نکنید . مثلاً اگر شما یک تصویرگر باشید‌، شاید هرگز به هیچ یک از ویژگی های طرح بندی یا متنی فری هندنیازی نداشته باشید ، یا این که ضرورتی برای ایجاد ترسیم های آماری یا نگاره ها وجود نداشته باشد و اگر شما فقط کار چاپ انجام می دهید ، لازم نیست که پویانمایی های وب را صادر کنید. دراین مورد نگران نباشید . باور کردن این امر مشکل است . ولی حتی کارشناسان فری هند هم از همه ویژگی های آن استفاده نمی کنند .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله فری هند- Free Hand

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , مقاله در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , تحقیق درباره تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , مقاله درباره تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله فری هند- Free Hand
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت