تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 21535
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها

    بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولاتشان

     

     
    بهترین دانشگاه های تحقیقاتی هزینه هایشان را فقط با دلارهایی که از شهریه دانشجویان دریافت می کنند، پرداخت نمی کنند. اگر آزمایشگاه هایشان چیزی اختراع کنند که مورد توجه عموم قرار گیرد – مانند گیتورید (1) یا نوآوری ای چون یک نرم افزار اینترنتی – معمولاً دانشگاه ها از سود حاصله سهمی می برند. در زیر نام تعدادی از دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات معروف شان آمده است:
     

    دانشگاه استانفورد

     

    این دانشگاه درجه یک کالیفرنیایی با تقریباً 7.000 دانشجو مشهوریتش را به خاطر بسیار گزینشی بودن و تولید مغزهای خارق العاده به دست آورده است. چیزی که این دانشگاه کمتر به خاطرش معروف است، حق الامتیازهایش می باشد: دانشگاه استانفورد در سال 2002، 2/50 میلیون دلار برای فروش امتیاز استفاده از فن آوری به شرکت گوگل و کمپانی های دیگر درآمد داشته است، و انتظار می رود که حدود 250 میلیون دلار از سهام شرکت گوگل سود ببرد. این منفعت به این خاطر است که سازندگان گوگل در دانشگاه استانفورد تحصیل کرده اند و از بودجه دانشگاه برای ساخت نرم افزارشان استفاده شده است.
     

    دانشگاه کلمبیا

     

    علیرغم تمام ارقام سرسام آوری که دائماً درباره این دانشگاه بسیار معتبر در شهر نیویورک می شنوید (هزاران دانشجو، میلیون ها دلار پول اهدایی به این دانشگاه، نمره های بسیار بالا در امتحان های ورودی برای قبولی در دانشگاه)، در واقع، مهمترین رقمی که در رابطه با این دانشگاه وجود دارد، عدد یک است. دانشگاه کلمبیا رتبه اول را در منفعت به دست آمده از حق الامتیاز فن آوری دارد. اختراع های مهم این دانشگاه شامل یک روش مهندسی ژنتیک به نام کو- ترانسفورمیشن (2) است، که هم اکنون توسط بیش از 25 شرکت داروسازی برای تهیه داروهای جدید از آن استفاده می شود.
     

    دانشگاه فلوریدا

     

    گیتورید، که نامش از تمساح سمبل دانشگاه گرفته شده، تنها اختراعی نیست که میلیون ها دلار برای این دانشگاه واقع در جنوب فلوریدا به ارمغان آورده است. در سال 2002، دانشگاه فلوریدا بالغ بر 32 میلیون دلار از فروش حق الامتیاز به دست آورد – تقریباً حدود 6 میلیون دلار بیشتر از دانشگاه موسسه فن آوری ماساچوست (MIT). این درآمد از راه فروش حق الامتیاز فن آوری هایی چون موریانه کش درون زمینی و یک نوع داروی آب سیاه چشم به دست آمد. یکی از سازنده های بزرگ و مهم استخوان و بافت مصنوعی را نیز این دانشگاه راه اندازی کرده است.
     

    موسسه فن آوری ماساچوست (MIT)

     

    یک داروی ضد چاقی و نرم افزار تجارت الکترونیکی فقط دو تا از صدها محصولی هستند که موسسه فن آوری ماساچوست (MIT) هر ساله تولید می کند. دانشگاه MIT و دو سازمان وابسته به این دانشگاه به بیش از 300 شرکت نوپا اجازه استفاده از فن آوری های خود را فروخته اند.
     

    دانشگاه تگزاس

     

    حق امتیاز داروهای ضد سرطان و فن آوری های پزشکی دیگر هر ساله میلیون ها دلار برای این سیستم دانشگاهی سود به ارمغان می آورد. دانشگاه تگزاس در شهر آستین، که بیش از 200 سند حق امتیاز ثبت شده دارد، با شرکت اکسان (3)، دوپونت (4)، وزارت کشاورزی ایالات متحده و ده ها شرکت متعلق به بخش خصوصی و دولتی در سرتاسر دنیا قرارداد انحصاری برای استفاده از حق الامتیاز بسته است.
     

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان بهترین دانشگاه های تحقیقاتی و محصولات آن ها
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت