تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23102
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم

    در درس اول و دوم ابتدا به روشهای تحقیق و نتایج بدست آمده از هر پاسخ پرداختیم که به عملیاتی که به VM می باید انجام می داد تغییر یافت با این وجود هدف اصلی ما کمک به مراجعه کنندگان کمک کنیم تا بطور مؤثری از VM بهره ببرنند. مرحله بعد لوسیون تلاش ما را نشان می دهد که به مراجعه کنندگان می باشد تا خوب بهره ببرند. چیزی که در ساختار کارکردها بدست آمده را نشان می دهیم که آن چگونگی ارتباط آنها با کارگاه دوم را نشان می دهد و به ما این امکان را می دهد که به کارکرد خوشه‌ها در جداسازی درست طولانی کارکردها که در قسمت قبل مشخص شد توجه کنیم که این عمل با یک نمودار FAST بدست می آید یعنی اینکه با مشتریان همکاری می کنند با برنامه ای برای پیشرفت خدمات VM را که آنها فراهم کردند را در نظر بگیرند.

    ما در پایان مرحله اول این تحقیق (برای مثال درسهای اول و دوم) در موقعیت کارکرد در لیست می باشیم که نیاز به توجه بیشتری دارد تا رضایت خاطر مشتریان VM را ارتقا دهیم. بعد از ملاحضات بسیار زیاد فکر می کنیم که وقتی چنین نکته هایی در پایان تحقیق دیده می شوند، در واقع نمی توانند نه به مشتریها و نه به تامین کننده ها کمک کنند تا به دیگر پیشرفتهای مهم و چشمگیر توجه داشته باشند.

    به خاطر نبود نظم و مقرارت موجود در بازار VM مردم نمی توانند یک «تصویر بزرگ» را توسعه دهند. بنابراین می خواهیم که به این مرزها توسط توسعه عملکرد طرح اینقشه دست پیدا کنیم. فکر می کنیم که لیست نابسامانی از خرید عملکردها که اجرا می شود، نگران کننده به نظر می رسد. سپس تصمیم گرفتیم که مشتریان ومتخصصان را توسط گروه بندی کارکردهایی که به هم مرتبط هستند کمک کنیم، توضیح دهند که چگونه یک کارکرد به اجرای کارکردی دیگر نیاز دارد. تصمیم گرفتم که به نمونه ای از مشتریان در کارگاه دوم اشاره کنیم و سعی کنیم که چنین چهار چوبی که موجب ایجاد رابطه بین کارکردهایی که نیاز به اجرا دارند می شوند را در نظر بگیریم (برای مثال ساخت یک نمونه FAST):کارگاه دوم مکان یا بخش جالب و خوشایندی نمی باشد. چونکه بعضی از مشتریان VM که متخصصان با تجربه ای نیز نیز می باشند تمایلی ندارد که روشی متفاوت در نمودار FAST ایجاد شود. نمونه FAST تعیین شده به زودی به عنوان یک نقطه آغازین مشخص می شود. همچنین مشتریان و متخصصان برای استفاده از آن «به عنوان وجود داشتن » فرا خوانده می شوند و ان را «به عنوان ضرورت» تنظیم می کنند. یا حتی آن را کنار می گذارد و نمونه ای بهتر را به وجود می آورند که منجر به پیشرفت می شود. مهمترین اهداف ، نتایج تحقیق می باشند که تلاش می کنیم تا مشتریان VM و تامین کنندگان را قادر بسازیم تا به اهداف دست پیدا کنند. بنابراین ما امیدواریم که نمودار FAST به جای اینکه خودش هدف باشد ، وسیله ای برای رسیدن به هدف باشد.

     

    «کارگاه دوم»

    28 مشتری شرکت می کردند که بعضی از آنها از کارگاه اول و همچنین تعدادی تازه وارد نیز بودند. همانند موقعیت اول مشتری ها در پاسخ به تبلیغ رخدادها از طریق مذاکرات اینترنتی و دیگر راهبردها منحصر به فرد می باشند.

    روش تجزیه به مشتریان بعد از آغاز روز توضیح داده شد. جلسه دو ساعتی بعدازظهر با توضیحی در مورد منطق نمودار FAST و فرصتی برای ملاحظه مثالهایی از نمودارهای FASTکه در پروژه قبلی ترسیم شد آغاز گردید شرکت کننده ها کارکردهای بخش 2 را با توضیحات کوتاه چسبید شده بر روی آن دریافت می کند تا آن کار کنند. محققان ساختار نمودار FAST را با پرسش سوالهایی پیش می برند تامشتریان VM تشخیص بدهند که کدام کارکدر بخش 2 از یک ارتباط منطقی برخوردار می باشد.

    در بعضی از مثالها خلع هایی در منطق آن وجود دارد، بنابراین کارکردهای جدید نوشته می شوند تا آنها را به هم مرتبط سازند.

    (این موارد در نمودار FAST نشان داده شده کلمه جدید در کنار نمودار نوشته شده است)

    بعضی از شرکت کننده‌هانسبت به اینکه چگونه روشهای نمودار FAST در کارگاه عمل می کنند ، نکته سنج و دقیق هستند و بعضی از آنها خواندن توضیحات کوتاه چسبیده شده بر روی آن را بسیار مشکل می دانند. بحث و مجادله زیادی در مورد اختلاف مختصر خریدار FAST و نمودار برجسته آن وجود دارد که راههای مختلفی توسط تامین کننده‌های با تجربه VM بدون هیچ موافقت همگانی شناخته شده اند.

    همچنین تامین کنندهای با تجربه VM بدون هیچ موافقت همگانی تمایل به امتحان دو روش نداشتند . به نظر می رسد که مردم با یک روش بسیار خبره و ورزیده می‌شوند و سپس بدون بررسی سودمندی این روش در موقعیتهای ویژه نسبت به آن حالت دفاعی می گیرند.

    با این وجود بسیاری از شرکت کننده ها روش نمودار FAST را قابل قبول می‌دانند و آن روش به آنها کمک می کند که به این بیاندیشند که آنها چه چیزی از VM می خواهند تا تدارک ببیند. همچنین از مشتریان VM نمونه‌ای تهیه می‌کنیم که در این نمودار FAST به عنوان موضوعی می باشد که تضاد بین در خواست از VM برای اینکه قابل انعطاف باشد و در همان لحظه به خوبی مشخص شود را نشان می دهد این مسئله بعدها در قسمتهای بعدی این گزارش مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

    این گونه گزارش را ادامه می دهیم که هدف ما از تشکیل جلسه این بود که مشتریان VM بتوانند چگونگی ارتباط منطقی بین کارکردها را تشخیص بدهند. ارتباط منطقی به رابطه توصیف شده ای بر می گردد که هدف کارکرد و راهبردی که عملکرد طبق آن اجرا می شود را توضیح می دهد. برای مثال اگر کارکردی مثل«پیشرفت تسهیل کننده ما وجود داشته باشددر انوقت کارکد دیگری مثل پیشرفت در آموزش تسهیل کننده ها» به به نظر می رسد که به طور منطقی به آن مرتبط می باشد یکی هدف می باشد و دیگر روشی برای دست یابی به هدف می باشد. به علاوه ، ما طرحی ریخته‌ایم که چنین گزارشاتی به مشتریان این فرصت را بدهند تا متوجه بشوند که آبادگیر کارکرد ما در کارگاه اول حذف می شوند یا نه. یکی از مهمترین پیامدهای این کارگاه استخراج چهار کارکرد اسا می‌باشد نیاز به اجرا دارد. این کارکرد ها عبارتند از:

    1-کارکرد 12 ، بیهوده بازدهی کارگاه

    2-کارکرد 62 انتظارات مشخص مشتری

    3-کارکرد 65 بیهوده مرحله VM

    4-کارکرد 71 افزایش انتظارات مشتری

    این چهار کارکرد در بخش 2 مطرح نشده است . به خاطر اینکه آنها محصول تلاشی برای ساخت نمودار FAST می باشند، اکنون انها به عنوان پله های اصلی و الزامی بین هدف کلی ، بهبود نتیجه ها و موارد بسیار ویژه که نیاز به اجرا دارند می باشند . این مثالی برای اینکه بفهمیم چگونه نمودار FAST به گروهها کمک می کند تا توسط مجموعه کارکرد های بدون برنامه تغییر و تحول ایجاد کنند و مانند سیستم هایی در داخل سیستم های دیگر مد نظر گرفته می شود. مشتری VM که با برنامه ای پرکار روبه رو می شود می تواند یک خوشه انفرادی را به عنوان موضوع برای جلسه ترتیب داده و در زمان محدود موجود ان را انتخاب کند. برای مثال ، مشتری جلسه ای خلاق سازنده را سازمان دهی می‌کند تا ببیند چگونه «افزایش انتظارات مشتری» می تواند در یک هفته پیشرفت کند و در هفته بلکه گروه بعدی را مد نظر قرار دهیم. بنابراین نمودار FAST وسیله مفیدی در کمک و همیاری، مشتریان VM می باشد تا جلوی روند پیشرفت کار را با قطعات و وسایل قابل کنترل بگیرند که در این صورت می توانند آن را در برنامه روزانه پرکارشان قرار دهند چونکه آنها در موقعیتی هستند که به وسوی توسعه پیش می روند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, مقاله در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, تحقیق درباره تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, مقاله درباره تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب کنیم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت