تحقیق مقاله کداک kodak

تعداد صفحات: 10 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23397
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله کداک kodak

    شما دکمه را بزنید و مابقیه کار را انجام می دهیم »، شعار تبلیغات Eastman Kodak بود به هنگامی که Kodak Brownie را در سال 1900 معرض کرد. امروزه، کلااک این شعار بازسازی میکند تا دوربین های  عکاسی دیجیتال با کار برد راحتش را تبلیغ کند. ولی این باره کداک دیگر در بازار امتیاز خاص شرکتی مبتنی بر تکنولوژی پایدار در امتیاز ندارد. FSAs قدیمی اش در توسعه و فیلم با پیشی گرفتن عصر دیجیتال رو به رو شده است.

    نام تجاری اش ، FAS بارزست و پایدار، فقط به آن حاشیه ای علیه رقیبانش در بازار عکاسی دیجیتال میدهد.

    کداک در 1976 پیشاهنگ دوربین های دیجیتالی بود، ولی بر خلاف  نوآوریهای زودرس کداک، که عمدتاً بدون تغییر ماندند، عکاسی دیجیتال که میدان مبارزه ای برای رقیبان است، رقیبانی در عرصه ساخت کامپیوتر و الکترونیک شامل HP و سوی که به تکنولوژی دیجیتال دسترسی داشته اند. علاوه بر آن تعدادی تازه به دوران رسیده به بازار وارد شدند. از قبیل Ezonics و vivitar، با دوربین هایی کم کیفیت.

    به اهستگی، ولی با اطمینان، عکاسی دیجیتال به متداولترین فرم در ثبت تصاویر تبدیل شد. واکنش مصرف کننده به این تکنولوژی جدید هنوز تعریف مدل تولید درآمد برای تولید کنندگان است. به طور سنتی شرکت های عکاسی از فروش دوربین ها به درآمدهایی رسیده اند، ولی مهم ترین مطلب این که، از فروش فیلم و پیشرفته و چاپ عکس درپآمد زایی کردند. امروزه، مصرف کننده دوربین دیجیتال تعدادی متدهای چاپ متناوبی دارد، اگر فرد اصلا چاپ نخواهد.

    مصرف کنندگان ممکن است اتستفاده از یک یا دو گزینه یا دو گزینه خارجی را انتخاب کنند: تراشه مموری شان را به کیوسیک اسنترنت ببرند تا عکس ها را ظاهر کنند یا فایلا عکس شان را روی اینترنت ارسال کنند تا چاپ شود و دوباره به آنها میل یا پست شود. شبکه خرده فروشی کداک در صورتی می توانند به پآن فریت رقابتی متقاعد شود از خدمات کامل یا ماشین های چاپ سلف سرویس در مکان های شان استفاده کند. هر چند، اگر مصرف کنندگان بخواهند همه چیز را از خانه انجام بدهند، در حالی که عکس ها را به کیوسکی مجازی می فرستند که عکس های چاپی را پست می کند، تازه به دوران رسیده ها در بخش بهتری از بازار رفته می کنند.

    گرچه، نام تجاری کداک احتمال دارد امتیاز قابل توجهی را فراهم کند حتی روی اینترنت. اگر مشتری بخواهد عکس ها رادظاهر کند، فقط..com www.kodak. را امتحان می کند. به عبارت دیگر، اگر ویندوز به او اجازه دهد. همکاری کلااک با مایکروسافت زمانی با اعتراض همراه می شود که مایکروسافت نرم افراز عکس خودش را توسعه دهد که هنگام وارد کردن تراشه دوربین به صورت اتوماتیک به سرعت انجام دهد. نرم افزار ویندوز کاربران را به ظاهر کنندگان عکس هایی هدایت می کند که به مایکروسافت حق العمل می دهند. شرکت لازم است به ورود به بازار چاپبروب وارد شود تا سودهای از دست رفته در تجارت سنتی فیلم اش را جبران کند. برای افزودن توهین مایکروسافت با فوجی رقیب کلااک تیمی تشکیل داد، در حالی که آن را به عنوان یکی از تامین کنندگان خدمات ظاهر کردن عکس فهرست کرد. کداک به تنظیم کنندگان صدا اعتمادی شکایت کرد. چگونه مبارزه برای ظاهر کردن عکس بر پایه وب به تنیجه مطلوبی می رسد هنوز معلوم نیست.

    دیگر گزینه برای مصرف کننده چاپ عکس ها در خانه با استفاده از پرینترها با رنگ عادی یا پرینترها تخصصی تر عکس موجود در بسیاری از کامپیوتر ها و فروشگاه های تامین این مسئولیت می باشد. در حالی که مفهوم مصرف کنندگان که ایستگاههای ظاهر کردن عکس برای خودشان دارند. در حال حاضر بعید به نظر می رسد، رایت CD هم روزی فقط توسط مشتاق ترین کاربران کامپیوتر ها استفاده می شود، علی رغم این که حالا مقوله ای استاندارد در اکثر کامپیوترهای فروخته شده می باشد. اگر چیزی مشابه می بایست در صنعت عکس رخ می داد، گرفتن عایدی از شرکت های سنتی عکس برای سازندگان کاغذا عکس مطلووب برای پرینتر، جوهر، کارتریجها، و تونر است. آیا برای کداک موضعی باقی می ماند تا به این بازار کمک کند؛ شرکت قطعاً امیدوار است و با شرکت های کامپیوتر های نظیر  Lexmark , HP تیم تشکیل میدهد تا خودش را درجایگاه کمیسیون اروپا بررسی این که آیا شرکت های پرینتری به صورت غیر قانونی مشتریان را مجبور به خرید جوهر، تونر و کارتریج های شان می کنند یا نه را شروع کرده است.

    شاید غم افزاترین پیش بینی برای این صنعت انقراض قریب الوقوع درآمد درآمد چاپ و ظاهر کردن عکس باشد. تحقیقات نشان میدهد که اکثر افراد هرگز عکس های دیجیتالی شان را چاپ نمی کنند. چرا مصرف کننده این عکس ها را چاپ کند در صورتی که می تواند آنها رادر داخل کامپیوتر ذخیره کند، در دیسک ها ذخیره کند و آنها را با دوستان و خانواده در سراسر جهان بدون هزینه یا هزینه ای اندک به اشتراک بگذارد؟ احتمال دارد که فقط تعداد کمی از عکس های انتخابی تا به حال چاپشده باشند.

    انواع دیگر تولید درآمد شامل ساخت و فروش دوربین؛ نرم افزارهای دوربین دیجیتالی و نرم افزار سازگار کامپیوتر، و ماشین های چاپ عکس است. کداک در تمام این بازارها وارد شده، ولی این که در تمام شان برای بلند مدت موفق خواهد بود هنوز تصمیم گرفته نشده است.

    در خارج از جنگ های دیجیتالی، کداک دائماً با رقیبان در بسیاری از خطوط تجارتی دیگر چالش دارد.

    در سال 1977 ، کداک و فوجی درجنگ قیمت بر فیلم متعارف شرکت کردند که فیلم را به کالا تبدیل کرد.

    در اواسط دهه 1950، کداک ادعایی را در wto مورد پافشاری قرار داد که ادعا می کرد مقررات تجارتی ژاپن به آن اجازه وردو به بازار ژاپن را نداده است. این ادعا، به فوجی امکان داد ما به التفاوت سود بازار در ایالات متحده را کاهش دهد، در حالی که محصولات را به صورتی موثر به قیمت خیلی ارزان فروخت . WTO تمام هزینه ها را معاف کرد.

    امتیازات رقابتی قراردادی  کداک توسط نوآوری کنندگانی مورد چالش قرار گرفته که تعدا رقیبان را زیاد کرده و قوانین بازی را عوض کرده اند. نام تجارتی اش در عکس حالا با دیگر نامهای تجارتی مشهور در صنعت الکترونیک برای بازار و جریان درآمدی رقابت می کند که هنوز تعریف نشده اند.

    عملکرد اقتصادی  از طریق استراتژی جهانی شدن فراگیر MNE ها را در معرض این اتهام قرار می دهد که از نیاز به توجه  به نیازهای ملی چشم پوشی می کنند. پاسخدهی ملی توانایی MNE ها برای شناخت و فهم فرائقه های مختلف مصرف کننده درر بازار های منطقه ای بخش شده و پاسخ دادن به استانداردهای و مقررات مختلف ملی تحمیل شده از سوی آژانس ها ودولت های خود مختار می باشد. در سراسر  سالهای آینده چند ملیتی ها به صورت دائم باید با هاداف دو گانه یکبارچگی اقتصادی و پاسخ دهی ملی بپردازند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله کداک kodak

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله کداک kodak , مقاله در مورد تحقیق مقاله کداک kodak , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کداک kodak , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کداک kodak , تحقیق درباره تحقیق مقاله کداک kodak , مقاله درباره تحقیق مقاله کداک kodak , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کداک kodak , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کداک kodak ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله کداک kodak
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت