تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 24158
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی

     روش های برای افزایش بهره روی

    مانند یکی از ملتهای نیمه بیکار، به طور طبیعی، راه حل سال های جریدم برای کنترل نیمه بیکاری، شاید حتی زیادی کار، است. اما از زمانیکه، این راه حل سال گذاشته ام بود، در سال 201 برای حل آن اقدام کردم. خوشبختانه، خدمات ارزشمندی که «کمک کردند به گزارشگر» نامیده می شود را شرح می دهیم که روزنامه نگاران را به منابع ربط می دهد. معمولاً، 10 – 5 پاسخ دریافت کردم وقتیکه پرسشی را به تنها برای ایجاد چاپ روح زمانه ی ملی، مطرح کردم. اما وقتیکه از خویش فرمای دیگر افراد برای بهترین پیش بینی بهره وریشان درخواست کردم، فوراً، فریب خورده بودم و سرانجام 87 پاسخ بی سروته را دریافت کرد.

    بعضی چیزها به من می گویند که بازیافت اقتصادی ممکن است لحظه ای باشد.

    هنوز، آشنا شده بودم تا نظرات زیادی را یادداشت کنم. بعد از همه، حقیقتی که تا جران با آن روبرو می شوند به همان سرعت کسانی است که در کارهایشان حرفه ای هستند و می خواهم برخی را برای خودم بدست آورم. بنابراین، بر اساس تصورات گسترده شان، دکتر مارکو پنج روش عالی را برای افزایش بهره وری، علی رغم حقایق ارائه می دهد که فکر نمی کنم برای آنها مهم باشد و دکتری من، افتخاری است.

    1 ) از بین بردن اینترنت... این اطلاعات را بیشتر از دیگری دریافت کردم. (تصاویر نشان می دهد چه طور هر کسی پاسخ می دهد. و اینکه اطلاعات بر روی وب سایت در اختیارم هستند).اما طبق گفته های جان استیوارت که می گوید: «اینترنت، شما انتقال یادداشت های جهانی در یک گروه است».

    اُکلن لارن گارد، روزنامه نگار روابط عمومی برای دو سال گذشته، براحتی کلید دستگاه رادیو بر روی کامپیوتر کیفی اش را خاموش کرد. «می گوید» بدیهی بنظر می رسد،« اما باعث از بین رفتن توانایی برای اتصال به اینترنت می شود که می تواند کمک کند، حتی از نظر عقلی فکر می کنم می توانم براحتی کلید آنرا در خلاف جهت برای روشن شدند بچرخانم.»

    وقتیکه لارن، اینترنت را خاموش می کند، ساعت هوشیاری را روشن می کند، بنابراین کارهای زیادی را انجام می دهد، اغلب ساعتها وقت می گیرد، گویی که قابل دادخواست بودند. هلِن سگارا، گرداننده ی شخصی در سَن آنتونیو می گوید : «هر دقیقه وظایف تلف شده، جلوی مرا از بدست آوردن درآمد می گیرد».

    2 ) ایجاد فاصله ... برای سالها، مزیت های کار در بستر مثل هوکرز و چرجیل و نیستون را تعریف کرده ام اما تمام روز در بیثرامه شان مثل افسردگی باینی، در خانه مانده اند. اکنون که دفتر خدماتی را اجاره کرده ام، دریافتم که در صبح وسایل خود را جمع کنم گوی که دو گروه کاملاً مخالف شروع کردند به من توجه کنند و بیشتر کار کردم که با امیدواری برای اجازه جبران خواهم کرد.

    کسانیکه در خانه کار می کنند، کاری را پیشنهاد می کنند گویی که انجام نداده اید. اِستیون بران، بازاریاب مایتی پن، برای ایجاد یک قسمتی از آن، 10 دقیقه پیاده روی می کند تا به اداره برسد، احساس خوبی دارد. همچنین مرا تحریک می کند تا به خیابان بسته تغییر مسیر دهم وقتی که مشتری ندارم».

    و کارشناس توسعه ی شخصی، ناسی کارسون، داشتن «هم صحبت» با خانواده تان، هم اتاقی ها، دوستان و حیوانات خانگی را توصیه می کند: «وقتیکه در اداره تان هستید، دوست دارند با شما مثل وقتیکه بیرون از خانه با شما صحبت می کنند، رفتار کنند. بدین معنا که نمی توانند خواهر زداه هایتان را در اواسط صبح بیرون کنید زیرا خانه هستید».

    3 ) واگذار کردند وظایفتان .... جان اوسون، CEO از صنایع Graystone، یکی از ده استخر بزرگ، پراکنش های آبشار و خواره در ایالت متحده، سعی می کند خودش را از انجام کارهایی که او می تواند انجام دهد، رها کند. «همسرم به من یاد آوری می کند که وقتیکه در تجارتمان کار می کنم، 200 – 300 دلار در هر ساعت هزینه می کنم. می گوید». وقتیکه ساعتها کار می کنم، 15 – 10 دلار در ساعت پس انداز می کنم که مجبورم به آرام فنی محلی بپردازم.

    دیگران، گرفتن کمک های تقریبی را بیان می کنند اما تا وقتیکه هولودیک داریم، روش بال بیر در Mumbai وجود ندارد که بتواند خشک سویشی مرا انجام دهد. بنابراین، انتظار توقیف را دارم. زیرا یادگیری تعویض روغن ماشین ام، مهارت زندگی ارزشمند است.

    4 ) تشویق کردند خودتان .......... «نگاه اجمالی به مقدار زیادی صورتحسابها بر روی میز می تواند توجه مرا به کار جلب کند» Truex Leslie از Work at home success . com می گوید. به طور مشابه، selin Sheryl از thein spired solo . com ، گفته هایش را طبق وظایف ی از طریق قرار دادن تصویر خانواده تان بیان می کند در جائیکه بتواند آنرا ببینید. با گرفتن یک مرحله بیشتر، پیشنهاد می کنم آنها را در مجله هایی بر روی جدول با مقوایی که روی آن کلمه ی «گرسنه ام» نوشته شده است را قرار دهید.

    مربی تایید شده، Marsha Egan ، پیشنهاد می کند علامت  را بر روی هر فعالیت در انجام فهرست هایتان قرار دهید که بر روی تجارتتان تاثیر خواهد گذاشت. می گوید: روش دقیقی برای مطمئن کردند شما برای انجام وظایف است که باعث توسعه ی تجارتتان خواهد شد. یا آنرا بر روی پیشانی بچه هایتان بنویسید زیرا بدین معنا است که چه مقدار برای شما هزینه می کنند.

    5 ) بلعیدن قورباغه .......... بسیاری افراد، من جمله مربی تجارت gazillionaire ، Bricn Tracy ، این روش را بر اساس نسبت دادن بر آورد قیمت دو بر چسب بیان می کند : «اگر بدانید، مجبورید قورباغه ای را قدرت بدهید، آن اولین چیزی است که در صبح می بلعید. اگر دو قوراباغه وجود داشته باشد، اول، قورباغه ای که بزرگ است را قورت بدهید.»

    فرض می کنم، متشکل ترین وظایف، معنا می کند. اما فقط در این صورت، بهتر است Balbir را در Mumbai برای خوردن شما بگیرد.

    و اینکه، دوستانم، جنبه های مثبت هستند.

    منبع :

    50 روش برای افزایش بهره وریتان :

    1 ) نقض کردن. همیشه نمی توانید در بهترین بهره وری فعالیت کرده باشید. در عوض باید برای کار کردند در موج کوتاهی در بیشترین زمان بهره وریتان، به شدت پیشرفت کنید.

    2 ) تایمری را برای هر وظایفتان نصب کنید.

    3 ) تمام عوامل باز دارنده را از میان بردارید. اینها شامل تلفن، گزارشات پست الکترونیکی و داشتن چندین شبکه ی گردانندگان گسترده بر روی میز است.

    4 ) از عوامل باز دارنده باید خود داری شود اما بعضی وقتها کمی موسیقی پس در زمینه می تواند به تمرکز شما کمک کند.البته، نیازی به داشتن موسیقی راک نیست اما کمی Beethoren ممکن است برای شما جالب باشد.

    5 ) آنچه را که انجام می دهید، دوست داشته باشید. لذت بردن از آنچه که انجام می دهید، روش نهائی برای ارتقاء بهره وریتان است.

    6 ) در صبح، اولین کاری که می کنید این است که کارهای دشوارتان را انجام دهید. هر فعالیت که باعث وحشت شما می شود احتمالاً اولین چیز در صبح است که نیاز به انجام آن دارید.

    7 ) از اتاق تاریک استفاده کنید. این روش به شما اجازه می دهد به طور موثری بیشتر در مورد انتقال تمام عوامل بازدارنده بنویسید. در کل، صفحه ی سفید را ارائه می دهید که مخصوص است. این روش، از طریق شبکه، ایمیل یا IM  از بین نرفته است. وقتی که انجام می دهیدک، می توانید وظایفتان را به عنوان فایل متنی ذخیره کنید.

    8 ) فقط شروع کنید. اغلب وقتها، شروع، سخترین بخش است. وقتی که شروع به کار می کنید به سرعت ریتم کار را بدست می آورید که می تواند برای ساعتها ادامه دهید.

    9 ) هر کسی زمان خاصی برای خودش در روز دارد که در آن فعال تر از دیگران هستند. برای من، صبح است. وقتی که ساعت پر مخاطب تان، برای بهره وری و برنامه کاری تان برای بهینه سازی است، اطلاعات کسب کنید.

    10 ) در تمام مدت، دفتر و خود کار در دستان باشد، در این روش، می توانید تصورات، جاورجنجال ها و ایده هایتان را در هر زمان یاد داشت کنید. هر چیزی که از ذهن تان می گذارد را بر روی کاغذ یادداشت کنید.

    این روش ، خمیر نا خود آگاه ذهن تان را متمرکز نخواهد کرد که در هر ثانیه آنرا یاد آوری کنید.

    11 ) موفقیت ها و پیشرفت های شخصی خودتان را به صورت کتاب تاریخه ی بنویسید. این باعث می شود مسئول باشید و همیشه در جهت پیشرفت شخصی خودتان قدم بردارید.

    12 ) برای تمام کارهای هفتگی تان برنامه ریزی کنید و لیستی از وسایل خوار بار فروشی تان را فراهم  کنید. این باعث صرفه جویی در زمان و پول خواهد شد.

    13 )  از کامپیوتر خودداری کنید. اینترنت، یکی از معدود عوامل باز دارنده است. برای افزایش بهره وریتان، سعی کنید کارهایتان را خارج از خط انجام دهید.

    43 ) خودتان را از زمان تلفن غیر ضروری با تلفن کننده ی ID محافظت کنید.

    44 ) در خانه کار کنید و از تغییرات روزانه خودداری کنید.

    45 ) بسیاری کارکنان، اکنون ودیعه هایی را مستقیم پیشنهاد می کنند. اگر این کار را انجام دهید سپس مطمئن شوید و پی به مزیت های آن ببرید و از بسیاری از مسافر تنها به کرانه ها خوداری کنید.

    46 ) کارهایتان را بیش از زمان مقرر در اولویت قرار دهید. طبق اولویت ها، کارهایتان را فهرست بندی کنید و مطمئن شوید که در تمام روز، مهمترین کارهایتان را انجام داده اید.

    47 ) وقتیکه کتابی را می خوانید، فقط قسمتهایی را که نیاز دارید بخوانید و از بقیه ی آن چشم پوشی کنید.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , مقاله در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , تحقیق درباره تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , مقاله درباره تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله روش های برای افزایش بهره روی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت