تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: word کد فایل: 24459
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه

    استراتژی شرکت SWOT

    تحلیل SWOT

    برگرفته ویکی پدیا دایره المعارف آزاد

    تحلیل SWOT یک روش طراحی شده استراتژیکی که برای ارزیابی قوت ها، ضعف ها، فرصت و تهدیدها موجود در یک طرح یا مسئله تجاری، به کار می رود و شامل تشخیص موضوع یا طرح تجاری و متمایز ساختن عوامل درون و بیرونی که برای رسیدن به این موضوع به این موضوع مطلوب و یا نا مطلوب می باشد، است. این تکنیک منسوب به آقای آلبرت ها مفری می باشد که منجر به برگزاری همایشی در دانشگاه استانفورد در سال 1960 و 1970 با استفاده از اطلاعات داده شده از 500 شرکت برتر، گردید.

    یکی تحلیل SWOT ابتدا با تعریف موقعیت نهایی مطلوب یا عینی، شروع می شود. یک تحلیل SWOT ممکن است مُدل طراحی استراتژی مشترک باشد. طراحی استراتژی موضوع بسیاری از تحقیقات بوده است.

    قوت : نگرش فرد یا شرکت که برای رسیدن به اهداف عینی موثر است.

    ضعف : نگرش فرد یا شرکت که برای رسیدن به اهداف عینی مضر است.

    فرصت : شرایط بیرونی که برای رسیدن به اهداف عینی موثر است.

    تهدید : شرایط بیرونی که ممکن است به اهداف عینی آسیب برساند.

    تشخیص SWOT ها ضروری است چون گام های بعید در فرایند طراحی برای رسید به اهداف انتخاب شده ممکن است از SWOT ها گرفته شوند.

    ابتدا : تصمیم گیرندگان با تعیین کنند که آیا اهداف قابل دسترس هستند، با در نظر گرفتن SWOT ، اگر اهداف قابل رسیدن نیستند که هدف متفاوت باید انتخاب شده و فرایند تکرار شود. تحلیل SWOT اغلب در دانشگاه برای روشن نمودن و تعیین قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدید ها، به کار می رود. این تحلیل بویژه در تشخیص نواحی مورد پیشرفت موثر می باشد.

    منطبق شدن و بر عکس شدن :

    راه دیگر برای استفاده از SWOT منطبق شدن و معکوس شدن است. منطبق شدن برایپیدا کردن مزایای رقابت بوسیله انطباق قوت با فرصت به کار می رود. معکوس شدن به کار بردن استراتژی های معکوس برای تبدیل ضعف به تهدید در قوت یا فرصت می باشد. یک مثال استراتژی معکوس، پیدا کردن بازار جدید می باشد. اگر قوت ها و ضعف ها نتواند معکوس و تبدیل شود یک شرکت باید سعی کند تا آنها را کم کند یا از آنها اجتناب نماید.

    شواهدی برای استفاده از SWOT :

    تحلیل SWOT ممکن است استراتژی مورد توجه در ارزیابی را محدود نماید. جی اِسکات آرمسترانگ بیان می کند که «افرادی که SWOT  را به کار می برد  ممکن است نتیجه بگیرند که آنها یک شغل و کار مناسبی را در طراحی انجام داده اند و مسائل حساس را مانند تعریف اهداف جدی یا محاسبه ROI را برای استراتژی های مختلف، نایده گرفته اند. یافته های مینون ات آل وهیل و وست برک (1997) نشان داده است که SWOT  ممکن است بر اجرا صدمه وارد نماید.»

    به عنوان یک راه متنوع در SWOT آرمسترانگ یک نگرش هیچ مرحله ای متفاوت را توصیف می کند که منجر به اجرای مشترک بهتری می گردد. این انتقادات، یک نوع قدیمی از تحلیل SWOT را مورد خطاب قرار می دهد که تحلیل SWOT تحت عنوان «استراتژی و کاربرد خلاق تحلیل SWOT » از قبل انجام شده است. این نوع قدیمی به این مساله که SWOT از موافقت بر هدف سرچشمه گرفته است، نیازمند نمی باشد. مثالی هایی که تحلیل SWOT که یک هدف را بیان نمی کند تحت عنوان «منبع انسانی» و «بازاریابی» آمده است.

    عوامل درونی و بیرونی :

    هدف هر تحلیل SWOT ، تعیین عوامل درونی و بیرونی کلیدی است که برای سیدن به هدف مهم می باشد. این عوامل از درون سازمانهایی با ارزش زنجیره ای واحد، سرچشمه می گیرند. تمایل SWOT، ، اطلاعات کلیدی را در دو گروه عمده، تقسیم بندی می کند.

    عوامل درونی – نقطه قوت و ضعف های درونی در سازمان

    عوامل بیرونی . فرصت ها و تهدید های نشان داده شده بوسیله بوسیله محیط بیرونی در سازمان، برای کمک در تعیین عوامل، تحلیل PEST یا PESTLE را به کار ببرید.

    عوامل درونی، بسته به تاثیر آن ها در اهداف سازمان ممکن است به عنوان نقطه ضعف یا قوت مشاهده شوند آنچه که ممکن است قوتها را از نظر هدف عینی نشان دهد ممکن است نقطه ضعفی برای  سایر اهداف باشد.عوامل ممکن هم PS را در بر گیرد مانند پرسُنل، امور مالی، توانایی های خط تولید و نظایر آن. عوامل بیرونی ممکن است شامل، مسائل اقتصاد مکان- تغییرات در تکنولوژی، قانون گذاری، تغییرات اجتماعی – فرهنگی به اندازه تغییر در داد و ستد بازرگانی یا موقعیت های رقابتی، باشد. نتایج اغلب در شکل ماتریکس نشان داده می شود.

    تحلیل SWOT تنها یک روش طبقه بندی بوده و نقطه ضعف نمود را دارا می باشد. برای مثال آن ممکن است شرکت ها را برای گرد آوری لیست ها متقاعد کند تا اینکه بخواهد به این موضوع که براستی چه چیزی در رسیدن به اهداف مهم است؟ بپردازد. این تحلیل همچنین نتایج را به صورت مساله فاقد، عیار و بدون اولویت بندی شفاف، ارائه می دهد، بنابراین، برای مثال، فرصت های ضعیف برای تهدیدهای قوی متعادل پدیدار می شود.

    سنجیده تر آن است که هر مساله مورد نظر SWOT را به سرعت کاهش ندهیم – اهمیت هر مورد در تحلیل SWOT با ارزش استراتژی که آن مورد ایجاد می نماید، آشکار خواهد شد. یک مورد SWOT که استراتژی ارزشمندی را ایجاد می کند، مهم می باشد و یک مورد اطلاع که استراتژی ارزشمندی ایجاد نمی کند مهم نمی باشد.

    استفاده از تحلیل SWOT :

    فواید تحلیل SWOT برای جستجو مناسب در سازمانها محدود نیست، تحلیل SWOT ممکن است در هر موقعیت تصمیم گیری، هنگامی که یک موقعیت پایانی مطلوب (هدف) تعیین شده است، کاربرد دارد. مثالها شامل، سازمانها بدون فایده، واحد هایحکومتی و افراد. می باشد. تحلیل SWOT ممکن است همچنین در طراحی بحران پیشین و مدیریت جلوگیری از بحران به کار رود. تحلیل SWOT همچنین ممکن است در به وجود آمدن دستوراتی در طول یک بررسی و بعلاوه اجتماعی کاربرد داشته باشد .

    تحلیل دور نمایی – SWOT
    تحلیل دور نمایی – SWOT به طور نظام مند، ارتباط بین هدف کلی و عوامل زیر بنایی SWOT را جایگزین و مستقر می کند و یک توانایی پرستش کردن متقابل درباره دور نمایی ایجاد می کند. دور نمایی SWOT موقعیت های مدیریتی را بوسیله تجسم و پیش بینی اجرای پویا و فعال اهداف قابل مقایسه بر طبق یافته ها را به دست آورد این یافته توسط برندان کمیت، کیف رادونیسین و تُرد یندیک (2000) ، به دست آمده است تغییرات در اجرای نسبی به طور مداوم مشخص شده است. طرح ها (یا سایر واحدهای اندازه گیری) که می تواند به طوره بالقوه خطر یا موضوع فرصت باشند، مشخص گردیده است.

    دور نمایی SWOT همچنین نشان می دهد که کدام عوامل نقطه قوت و ضعیف زیر بنایی که احتمال بیشترین تاثیر در معیار و ارزش مسئله مورد استفاده، خواهد داشت (برای مثال، نوسان ارزش سرمایه)

    طراحی مشترک :

    به عنوان قسمتی از پیشرفت استراتژی و طراحی برای توانا ساختن سازمانها برای رسیدن به اهداف خود آن سازمانها یک فرایند نظام مند و جدی را که طراحی مشترک نام دارد، به کار خواهند برد به موازات SWOT ، تحلیل PEST / PESTLE به عنوان پایه و مبنایی برای تحلیل عوامل محیطی و بازرگانی، می تواند استفاده شود.

    دسته ای اهداف (اهداف گروهی) – تعیین می کند که چه سازماندهی در حال انجام شده است.

    بررسی محیطی – ارزیابی درونی SWOT یک سازمان، که این مورد نیازمند در بر گرفتن یک ارزشیابی از موقعیت های فعلی به اندازه سهام تولیدی و خدمتی و تحلیلی از تولید و خدمت در یک چرخه زندگی

    تحلیل استراتژی موجود : این مساله ارتباط نتایج ارزیابی درونی و بیرونی را تعیین می کند که ممکن است تحلیل منقطع را که به عوامل محیطی نگاه خواهد کرد را شامل شود.

    استراتژی موضوعی تعریف شده : عامل کلیدی در گسترش طراحی مشترک که نیاز دارد بوسیله سازمان مورد خطاب واقع شود.

    گسترش استراتژی های نو و دوباره بررسی شده : تحلیل مجدد موضوع استراتژی ممکن است این معنا را بدهد که هدف نیازمند تغییر می باشد.

    تاسیس عوامل موفق انتقادی : رسیدن به اجرا تکمیل اهداف و استراتژی ها.

    آمادگی و مهیا سازی طرح های متبع و عملی، برای اجرای استراتژی طرح ریزی می شود.

    بررسی نتایج – نقشه ریزی برای طرح ها. انجام کارهای تصحیحی که ممکن است منظور، تعمیر و بهبود استراتژی و اهداف باشد.

    بازاریابی :

    مقاله اصلی مدیریت بازاریابی

    در بسیاری از تحلیل های رقیب (اهل رقابت). بازاریابان جزئیات تاریخچه و هر رقیب در بازاریابی را می سازند که این ساخت تاریخچه به طور ویژه ای دو قوت و ضعف نسبی رقابتی، از تحلیل SWOT استفاده می کنند. مدیریت بازاریابی همه هزینه های ساختاری، منابع سود، منابع و شاسیتگی ها حالت رقابت و تولید متفاوت، درجه تلفیق عمودی، واکنش های تاریخی به پیشرفت صنعتی و سایر عوامل را بررسی می کند.

    مدیریت بازاریابی اغلب کشف می نماید که سرمایه گذاری در تحقیق برای  جمع آوری داده ها اطلاعات مورد نیاز برای اجرای و تحلیل صحیح بازاریابی لازم و ضروری می باشد.بنابراین مدیریت غالباً تحقیقات بازاریابی را (به طور متناوب تحقیقات در زمینه بازاریابی و بازرگانی) برای بدست آوردن این نوع اطلاعات، هدایت و راهبری می کند. بازاریابان تکنیک های متنوعی برای راهبری تحقیقات در زمینه بازاریابی را به کار می بندند امّا برخی از مواد عموم شامل :

    تحقیقات کیفی بازاریابی، مانند گروههای متمرکز

    تحیقیقات کمی بازاریابی مانند بررسی هایی آماری

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, مقاله در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, تحقیق درباره تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, مقاله درباره تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله استراتژی شرکت SWOT با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت