تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: word کد فایل: 3484
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

    پیشگفتار

    استاندارد" تسمه نقاله – راهنمای انبار کردن و حمل و نقل " که به وسیله کمیسیون فنی مربوطه تهیه و تدوین شده و در دویست و چهارمین جلسه کمیته استاندارد شیمیایی و پلیمر مورخ 10/10/80 مورد تصویب قرار گرفته , اینک به استناد بند 1 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب بهمن ماه 1371 به عنوان استاندارد رسمی  ایران منتشر می شود. برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفتهای ملی و جهانی درزمینه صنایع ، علوم و خدمات استانداردهای ملی ایران درمواقع لزوم تجدید نظر خواهد شدو هرگونه پیشنهادی که برای اصلاح یا تکمیل این استاندارد ها ارائه شود، درهنگام تجدید نظر درکمیسیون فنی مربوطه موردتوجه قرار خواهد گرفت . بنابراین برای مراجعه به استانداردهای ملی ایران باید همواره از آخرین تجدید نظر آنها استفاده کرد .

    درتهیه و تدوین این استاندارد سعی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه ، درحد امکان، بین این استاندارد و استاندارد ملی کشورهای صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود. منبع و ماخذی که برای تهیه این استاندارد به کاررفته به شرح زیر است :

     

     1- ISO 52845- 1978  Conveyor belts – Guide to  storage and handling

     

     

    تسمه نقاله – راهنمای انبار کردن و حمل و نقل

    هدف و دامنه کاربرد

    هدف ازتدوین این استاندارد، تعیین مناسبترین شرایط، برای انبار کردن وحمل ونقل تسمه نقاله است

    مرجع الزامی

     مدارک الزامی زیر حاوی مقرراتی است که درمتن این استاندارد به آنها ارجاع داده شده است. بدین ترتیب آن مقررات جزئی از این استاندارد محسوب می شود. درمورد مراجع دارای تاریخ چاپ و/ یا تجدید نظر ، اصلاحیه هاو تجدید نظرهای بعدی این مدارک مورد نظر نیست . معهذا بهتر است کاربران ذینفع این استاندارد ، امکان کاربرد آخرین اصلاحیه ها و تجدید نظرهای مدارک الزامی زیر را مورد بررسی قرار دهند. درمورد مراجع بدون تاریخ چاپ و/ یا تجدید نظر ، آخرین چاپ و/ یا تجدید نظر آن مدارک الزامی ارجاع داده شده مورد نظر است .استفاده از مرجع زیر برای کاربرد این استاندارد الزامی است .

    2-1   ISO 2230: 1973 Vulcanized Rubber – Guide to storage

     

    3           بسته بندی

    تسمه نقاله ها عموما دور محیط خارجی توپ۱  بسته شده وسپس حمل می گردند و بوسیله کاغذ،پلاستیکهای ضد آفتاب یا منسوج آغشته به لاستیک محافظت می شوند. بعلاوه می توان توپ را در صندوق چوبی یا استوانه ای نیز قرار داد .

    4           انبار کردن 

    4-1        شرایط کلی انبار کردن

    شرایط کلی انبارکردن در استاندارد ملی ایران شماره ۱ . . .  : سال . . .  مشخص شده است .

        چگونگی انبار کردن

    تسمه نقاله باید به صورت توپ ودرحالی که زیر آن چوب یا پالت قرار گرفته بر روی زمین گذاشته شود، به نحوی که محور مرکزی آن با سطح زمین موازی باشد . هرگونه پوشش مانند پلاستیک ضد آب یا منسوج آغشته به لاستیک که ممکن است باعث جذب رطوبت و ایجاد کپک شود باید از روی آن برداشته شود در غیر اینصورت می توان تسمه را با بسته بندی اولیه انبار کرد.توپهای تسمه نقاله را می توان روی یکدیگر انباشت ، به شرط آنکه فشار وارده باعث فروریختن توپها یا تغییر شکل توپهای میانی نشود.

    5           بلندکردن توپ تسمه

    برای بلندکردن توپهای تسمه نقاله ، بهترین روش این است که میله ای فولادی با سطح مقطع چهار  گوش یا مدور، از محور چهار گوش یا مدور وسط توپ گذرانده شود و قلاب طناب یا زنجیر که به یک میله جداکننده مجهز است به دور انتهای بیرون آمده میله فولادی انداخته شود    ( شکل 1 ).

     

    1 -Roll

    1- تا تهیه و تدوین استاندارد ملی ایران دراین مورد ، به استاندارد بین المللی شماره ISO 2230 مراجعه کنید .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, مقاله در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, تحقیق درباره تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, مقاله درباره تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آشنایی با مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت