تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 4179
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه

    ماهی لپورنیوس راه راه سیاه  Black banded leporinus


    نام علمی: Leporinus fasciatus

    خانواده : آنوستو میده Anostomidae
    این خانواده که جزء انواع کاراسین های آمریکای جنوبی و مرکزی است دارای بدنی کشیده بوده و هنگام شنا سر آنها به طرف پائین قرار می گیرد.
    اندازه این ماهی که بومی آمازون و گوان است به 10 تا 15 سانتیمتر می رسد. از آنجا که جمع آوری آن از مناطق بومی مشکل و نیز تکثیر آن در اکواریوم غیر ممکن است ، این ماهی علیرغم زیبائی که دارد چندان مورد توجه قرار نگرفته است.بر روی بدن دارای 10 نوار رنگی سیاه رنگ اسن که یکی از آنها بر روی چشم قرار دارد. بین هر دو نوار سیاه یک نوار روشن وجود دارد.جالب توجه است که هرچه سن ماهی بیشتر می شود تعداد نوارهای روی بدن زیادتر می شود.برای مثال یک ماهی جوان معمولا دارای پنج نوار تیره بر رو ی بدن است د ر حالیکه ماهی بالغ دارای 10 نوار تیره می باشد.به رشد ماهی یکی از نوارها از وسط به دو نیم شده و کم کم تبدیل به دو نوار می شود. درجه حرارت مناسب براب آن 21 تا 26 درجه سانتی گراد است.
     

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لپورنیوس راه راه سیاه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت