تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت

تعداد صفحات: 14 فرمت فایل: word کد فایل: 5889
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: روانشناسی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت

    «سیکلوپات شخصیت»

     

     

     

    1- خود مهم انگاری

    3- فکر و آگاهی (هشیاری)

    2- توسعه (رشد) متنفر

    4- شخصیت سالم تر

    5- سایکو پاتولوژی (علوم بیماری های روحی)

     

    یک دامنه از صفات شخصی، یک موفقیت بی بها که شخص را منعکس می‌کند، یک سطح هوشیاری و هوشیاری فرعی که ضرورت و جوهر طبیعت داخلی ما را به تصویر می کشد، شخصیت می باشد. یک شرح متمایز می تواند به صورت یک دب  اکبر بی نظیر و منحصر نبود. از صفات رفتاری سازگار شرح داده شود. اکثر ما مردم، دارای نوعی از هویت یکپارچگی هستیم، یعنی یکپارچگی شخصی/ نوعی  تمایلی برای خود بازتابی در ما وجود دارد. بحث به تفسیر این امر می پردازد که چرا خود/ self در توسعه مغز و آناتومی ما مردم اهمیت دارد. فکر و هوشیاری و نگاهی به شخص سالمتر همراه با همتای آن ها را به سمت سایکو پاتولوژی یا اختلافات ذهنی می کشاند.

    خود مهم انگاری (خود بزرگ بینی): این امر کافی نیست که درک کنیم که چه چیزی ما باید باشیم همگی اینکه بدانیم که ما چه هستیم و درک نمی کنیم که چه هستیم مگر اینکه بدانیم چه باید باشیم، در روزگار ما، خود را ملزم کرده ایم که «خودمان را پیدا کنیم» و یک آرزویی که همراه ما هست و به این ترتیب هسته وجودی خودمان را گم ک رده ایم، که عمل نکنیم بلکه زندگی کنیم، اصل self hood یا تحقیق فعلی برای ان می تواند توسط نظریه شخصیت شرح داده شود که یک رابطه بین ابعاد هیجانی و ادراکی را بررسی می‌کند. بعبارت دیگر، آنچه که ما درباره خودمان ، محیطمان و سایرین احساس می کنیم دارای یک ارتباط اندیشه و ادراک این تأثیرات است.

    ناحیه رشد و جوانه زنی علاقه ما در داخل روانشناسی مربوط به خود شناسی می گردد. رفتار شما به آن چیزی گره خورده است که نحوه برداشت شما از خودتان در ارتباط با بقیه جهان نامیده می شود، و اینکه شما چگونه کارهای خودتان را کنترل و تعیین کنید بستگی به درک شما از دلایل انجام کار دارد. چنین راهبردهایی برای مدیریت و کنترل زندگی خودما منطبق با خود- کفایی (خود بسندگی) می باشد که به صورت عقیده ما درباره توانایی خودمان برای انجام رفتارهایی شرح داده می شود که باید منجر به پس آمدهای پیش بینی شده (مورد انتظار) گردد: خودکفایی زیاد، اعتماد را نشان می دهد که در آن محدوده ما می توانیم پاسخ های ضروری برای حصول قدرت را اجرا نماییم وخودکفایی کم آشفتگی را نشان می دهد که در آن پاسخ های ضروری ممکن است ماورای توانایی های ما باشد. خودشناسی و خود شایسته پنداری ترکیب می شوند تا یکپارچگی شفعی یا همبستگی شخصیت را شکل دهند. از اطلاعات و نحوه اعمال آن و تعامل با واقعیت همان گونه که توسط دیگران درک می شود یک هویت (یکپارچگی شخصیت) شکل می گیرد. یکپارچگی فردی، توسط هاینرها رتمن بررسی گردید دو ایده استقلال، اگو (نفس) را مطرح کرد. اگو توسط فروید تعریف گردید که مولفه تصمیم گیری شخصیت است، که مطابق با قانون واقعیت عمل می‌کند که در آن جستجوی تاخیر رضایت از متحرکت های پنهان می پردازد تا اینکه موقعیت های مناسب بتواند پیدا شود. برعکس، بسیاری از اساتید ادعا دارند اگو توسط فروید تعریف گردید که مولفه تصمیم گیری شخصیت است، که مطابق با قانون واقعیت عمل می‌کند که در آن به جستجوی تاخیر رضایت ازمحرک های پنهان می پردازد تا اینکه موقعیت‌های مناسب بتواند پیدا شود. برعکس، بسیاری از  اساتید ادعا دارند اگو (نفس) دارای اعمال مهمی می باشد و همراه با اتونومی یا استقلال، یک اگوی آزاد یعنی اگوی حاکم برخودش ایجاد می شود.. افرادی که دارای چنین صنعتی هستند به صورت قانون گذاران حوزه وجودی خودشان عمل می نمایند و به قول معروف رئیس خودشان هستند و به عقیده براهام ماسلو، در پی درک و دریافت حقایق خودشان می باشند.

    اگر یک عامل محرک تسیلم ناپذیر است که از اکثر منابع داخلی شاخص به طور موثر استفاده می کنند تا او را به صورت بالقوه ارضاء نماید. البته، بسیاری از ما چنین وضعیت یا چهارچوبی را رعایت نمی کنیم اما ما دارای کیفیت هایی از یکپارچگی شخصی هستیم و نوعی از هوشیاری از اعمال خوشان را داریم که در امتداد واقعیت های زندگی عمل می کنیم.

    4-رشد و توسعه مستقر:

    روح، صدای تمایلات کالبد (جسم) تن ما می باشد. با مشاهده کردن شیارها و فرورفتگی های مقرر و ترسیم و تخصیصی رفتار به یک ناحیه خاص، شخصی شاید بتواند صنعت شخصیت را تعیین کند یعنی جمجمه شناسی و تعیین شخصیت از روی آن که به فرنودرژی موسوم است. فرانتس ژوزف گال ذکر کرده بود ه بی نظمی ها و پستی و بلندی های بروی مقر با صفات ذهنی متمایز و معین ارتباط دارد (هشیاری و غیره) ولی توسط هیچ سند تجربی قانونی یا تحقیقی این امر به تائید نرسیده، آنچه که باقی می ماند این است که مقر از سیستم های فردی تشکیل می شود و این سیستم های فرعی در تعامل های روزانه مسئول و روش فکر کردن، احساس کردن و عمل کردن ما می باشند.

    یک نظریه پرداز در مورد این ایده تازه به بررسی پرداخت. استوارت دیموند، فورونتیریولوژیست ادعا کرد که شخصیت تابعی از (عمل) مغز است. ما با توجه به این تفاوت های در ساختار عصبی و ذهنی امکان سازمان دهی و تشکیل جامعه انسانی را فراهم می نماییم. شبیه به نظریه مانس آیزنسک که می گوید شخصیت توسط ژن های یک انسان تعیین می شود یک مثال مربوط به اثر انگشت می باشد که دارای حلقه ها و پیچ های بسیار است (در مقایسه با مغز که دارای پست و بلندی بسیار می باشد). در زیر فهرستی از انواع شخصیت مغزی (هشت مورد) ذکر می شود که توسط Diamind و رابرت مک کرا و پاول کوستا بحث گردیده است. (همان طور که با مدل شخصیت (پنج عامل) نشان داده می شود.

     

    شنوایی/ گوش کردن = Audists

    کلام/ زبان = Lingnists

    تولید مثل = Sexists

    فرم/ تصویر = Spulists

    حرکت / عمل = Motorists

    احساس/ خشم/ علاقه = Emotionts

    مقابله / جنگیدن = Aggressists

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, مقاله در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, تحقیق درباره تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, مقاله درباره تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله سیکلوپات شخصیت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت