تحقیق مقاله تمرینات کششی

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: word کد فایل: 6082
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله تمرینات کششی

    در هر تمرین کششی تا 30 ثانیه در آن وضعیت باقی بمانید، تا تمرینات کششی موثر واقع شوند، تا حد امکان ماهیچه را بکشید، ( تا حدی که در قسمت ماهیچه ها احساس درد نکنید ). اگر تمرینات کششی را تا آخر انجام دهید، متوجه خواهید شد که ماهیچه هایتان سفت تر می شود در نتیجه، حرکات کششی را خیلی سخت تر انجام می دهید. در انجام این تمرینها محتاط باشید!

    1- کشش ماهیچه های جلویی ران

    با یک دست، پا را گرفته و آن را به طرف باسن خم کنید. پای قائم باید کمی خمیده باشد در هر بار، پا را عوض کنید.

    2- کشش ماهیچه های پشت ران

    پاها را به حالت ضربدر قرار دهید و بالاتنه را به سمت جلو خم کنید. توجه داشته باشید که پاها تا حد ممکن صاف و بالاتنه کشیده باشد.

    3- کشش ماهیچه های داخلی ران

    یک گام به طرف راست بردارید و یک پا را کشیده نگه دارید. با درون پا به زمین فشار وارد کنید. در این تمرین، بالاتنه کاملاً راست است. وزنتان را به روی پای خمیده منتقل کنید. توجه داشته باشید که زانو و انگشتان پا در یک جهت باشند. حال وزن را به روی پای دیگر منتقل کنید.

    4- کشش عضلات پشت پا

    پنجه یک پا را بر روی لبه پله قرار دهید. پای دیگر روی پله قرار دارد. در این تمرین، پاشنه پا به سمت کف اتاق قرار دارد. در هر بار، پا را عوض کنید.

    5- کشش ماهیچه های پشت بازو و کتف

    دست خود را بین استخوانهای ترقوه قرار دهید. با دست دیگر آرنج را گرفته و به پایین فشار بیاورید. در هر بار، دست را عوض کنید.

    6- کشش عضلات سینه

    دستها را پشت بدن در هم قلاب کنید و به سمت بالا بکشید؛ بدون اینکه بالاتنه به جلو خم شود.

    7- کشش عضلات کتف

    کف دستها را به حالت ضربدر روی هم قرار داده و به بالای سر بکشید. در این حالت، کف دستها به هم فشار وارد می کنند. انگشتان و دستها به سمت بالا کشیده شده اند.

    تمرینات کششی و قدرتی برای تناسب اندام

    صحیح راه رفتن و ایستادن، تاثیر زیادی بر روی اندام انسان دارد. اگر حوصله دارید، در فضای آزاد ورزش کنید. تمرینات زیر برای داخل خانه طراحی شده اند. این 7 تمرین ساده، همه عضلات بدن را قوی می کند.           

    1- تمرینات قدرتی برای کمر، باسن و پا

    بایستید و پاها را به موازات هم قرار دهید. زانوها را کمی خم کرده و شکم را سفت کنید. از پشت، صندلی را بگیرید و یک پا را خیلی آرام به عقب ببرید در این تمرین، کتف ها پایین هستند. این تمرین را روزی 8 بار انجام دهید و بین آنها استراحت کوتاهی داشته باشید.

    2- تمرین برای افزایش قدرت باسن و ران

    مانند تمرین بالا بایستید ولی این بار دستها را روی کمر قرار دهید و یک پا را مطابق شکل بالا بیاورید. روزی بار 3 و هر بار 8 مرتبه این تمرین را انجام دهید.

    3- تمرینی مفید برای ماهیچه های باسن و پا

    روی زمین بنشینید. یک پا را به سمت جلو خم کنید و پای دیگر را به سمت عقب بکشید. دستها را روی زمین قرار دهید و کمر را راست نگه دارید. در این تمرین کتفها پایین و شکم کشیده است. حال پای خم شده عقبی را کمی بالا بیاورید و آرام پایین بگذارید. روزی 3 بار و هر بار 8 مرتبه این تمرین را انجام دهید. جهت خود را هر بار عوض کنید.

     

    (عکس ها در فایل اصلی موجود است)

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله تمرینات کششی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی, مقاله در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی, تحقیق درباره تحقیق مقاله تمرینات کششی, مقاله درباره تحقیق مقاله تمرینات کششی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله تمرینات کششی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت