تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: word کد فایل: 7099
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پیراپزشکی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان

    مولی برای حرکت ظاهری

    خلاصه: این مول شامل نمونه هایی از ارتقاء خصوصیات مولها و پدیده هایی می باشد که هدف آن تحلیل آنها می باشد در این مقاله ، روندی که دنبال می شود در ارتباط با اندامهای بالایی انسان است به صورت مدلهایی با ابزار و ظاهر بدن نمود پیدا می کند. به طور عینی درک منشاء حرکات انسانی به صورت مدل اجازه می دهد تا حرکات ظاهر انسان مانند قطعات نامحدود بافتهای نرم و ماهیچهایی را ببینیم. به طور کل این مدلها بر اساس فرضیات معتبر طراحی شده است. ملاحظات قبلی که باعث این فرضیات می شوند تقریباً تمام جزئیات را شامل می شوند. در اینجا هدف از تشکیل این فرضیات ساختن آنها می باشد. تجزیه آنها بر اساس روشهای کلی مدل سازی و مطالعات اندامهای بالایی انسان می باشد.

    کلید کلمات: اندامهای بالایی، شانه، اسکلت ماهیچه ایی، اندامهای متحرک قابل رویت

    مقدمه:

    بر اساس تئوری مدل سازی، یک مدل به عنوان نمونه ای فرض می شود که یا ظاهری وجود دارد یا به صورت تصوری هستند که بر اساس بورک ها اطلاعاتی را از مدلهای واقعی و پدیده های مشترک می باشند. بنابر این مدل سازی شامل ارتقاء خصوصیات نمونه ها برای هدف تحلیل و بررسی می باشد. مدل فیزیکی اولین ضرورت می باشد. که نیاز وارد به ایجاد نشانه های داخل یا خارجی و قوانین فیزیکی برای تولید خصوصیات مدلها.

    خصوصیات کیفی و فرضی هر دو در یک مدل گنجانده می شوند. در مهندسی مکانیک، این مرطه به طور کل با طراحی گرافیکی اعضاء آغاز می شود که به وسیله منحنی های واسط صورت می گیرد. به منظور آسان کردن تحلیل، سیستمهای زیرین شناسایی می شوند و مدلهای مجزا با تبدیل نمدشان به یکدیگر، فعالیتهای خارجی را بررسی می کنند. از زمانی که یک مدل فیزیکی نمونه ایی از یک مدل واقعی شد، تفاوتها تنا در رفتار می باشد. به همین منظور تعیین خصوصیات کلیتی مولها بایستی با دقت زیادی صورت گیرد و با آگاهی از تفاوت انتخابات و فرضیات متناوب باشد.

    مدل فیزیکی که بر اساس فرمولهای ریاضی، تعریف می شود در مرحله دوم از مدل سازی باز هم پیشرفت می کند. به طور معمول از یک سوی برابری هایی با شرایط محدود تشکیل می شود. و ممکن است مستقیماً با رجوع به قوانین تئوری فیزیکی و یا تجربی باشد که روند اجرای آن بر اساس مقادیر تجربی نشانه های داخلی و خارجی است. در مرحله نهایی تلاش برای اثبات مدل و تغییر تبدیل فرضیات است که تئوری ها رفتارهای بنیادی به یکدیگر مقایسه می شود. در مورد ناهسازی مدل فیزیکی به تغییراتی نیاز است. پروژه عینی چارم انیشتن انسانی را با توجه به داده ها ارتقاء داده و یک سری از نرم افزارها امکان ترکیب مدل انسانی اسکلت ماهیچه ای و فرضیات متحرک را ایجاد می کنند که شامل محدودیت های موجود در فرضیات بافت نرم و ماهیچه های انقباضی می شد. در اینجا پایگاه داده ها یعنی اعداد سه گستره از سیستم اجزای اسکلت ماهیچه ای می باشد. تکمیل پارامترها و خصوصیات قوانین فیزیکی، خصوصیات مکانیکی میکروسکوپی را نتیجه می دهد. برای دست یافتن به چنین پیشرفتی ع علم آناتومی و بیو مکانیکیزم نیاز است. یک مدل تئوری بیو مکانیزمی از سیستم اسکلات ماهیچه ای انسان بر اساس وسایل و اطلاعات ساختاری مکمل طراحی می شود. برای این منظور ؟ اروپایی چارم بر روی اندامهای بالایی متمرکز شدند و ترکیب ساختار اسکلت ماهیچه ای انسان را مورد توجه قرار دادند. بنابر این ما مدل تئوری اندام های بالایی را به طور پیشرفته داریم که شامل خصوصیات بیومکانیزمی استخوانها، مفاصل و ماهیچه ها می باشد. در پی مقاله ما (37 – 8) بخشهای سخت استوانه ایی اندامهای بالایی فعالیت ماهیچه ای متصل به استخوانها و تمام مفاصل به جز مفصل استخوان کتف را مورد بررسی قرار می دهیم مفصل استخوان کتف به عنوان مدلی چرخان به استخوان بیضی می باشد. با کمک ابزارع فعا و انفعال های داخلی را ویرایش می کنیم. این مدلهای تئوری در تری دی چپ بازوی انسان تعبیه شده اند که در کتابخانه ملی پزشکی وجود دارند. به طور کلی بررسی های بیو مکانیکی بر اساس ایده های فیزیکی می باشند. با ملاحظه این فرضیات برای آینده اثبات هایی بوجود می آید. در روش ما نیاز به دقت و سهولت برای مدلهایبیو مکانیکی وجود دارد و پارامترها به خوبی فعل و انفعالات مناسب و متناسب رعایت می شوند. بنابر این این مدلها برای تحلیل و بررسی مناسب هستند و در این مقاله مدلهایی که دنبال می کنیم و ملاحظه می نمائیم به عنوان مدلهای کامل  و ظاهری برای پروژه های محدود می باشد. به منظور طبیعت و ویژگی خاص آنها، مطالعاتی بروی بافت های نرم مورد نیاز انجام داده ایم که بر اساس فرضیه های ماوراء این مقاله می باشند. برای اطلاعات بیشتر از این مقاله، باز بینی گسترده ایی از مدلهای بیو مکانیکی ماهیچه ای، تاندوم و پوست توسط مورل و مو تهیه شده است که جنبه های علمی و تئوری یکی از مکملهای محدود را در کارهای مارتین و پیمرز می توان یافت.

    روشهای کلی:

    با ملاحظه سیستم های فیزیکی و مکانیکی در روندهای فیزیولوژیکی متحرک، اجزایی که تحلیل می شوند ممکن است به اجزای آناتومیکی میکروسکوپی تنزل بیابند که رفتارهای مکانیکی استخوانها، ماهیچه ها، تاندونها، رباطها، ارکانه و پوست را دار می باشد. یک رابط استخوان به استخوان مفصل نام کرد، بافت به بافت اتصال و استخوان به بافت پیوست نام دارد. علائم داخلی و خارجی به عنوان فعالیتهای ماهیچه ایی شناسایی می شوند. تحت سخت بدن و مکانیزمهای آن در این مرحله به صورت هندسی و تصاویر مکانیکی شناسایی می شوند که ساختار آناتومی و ماکانیکی نیز شامل آن می شود. فرضیات احتمالاً در سطح مکانیکی، و مشکلات و تجزیه آنها شکل می گیرد. دقیق ترین روش که برای هر جزء متحرک می باشد شکل نقص پذیر است گر چه بدست آوردن خصوصیات اجزاء در روندهای فیریولوژیکی مهم است مانند نرمی بافت نرم و سختی استخوان و این باعث جداسازی سیستم اسکلتی بافت نرم از رابط های آنها با استخوانها می شوند. تجزیه دینامیکی جسم سخت اسکلت و تجزیه دینامیکی زنجیره بافت نرم به طور ظاهری می تواند نمود پیدا کند. این روشها می توانند شامل اجزاء متحرک نیز شوند که تجزیه دینامیکی زنجیره بافت نرم برای فعالیتهای ماهیچه ای و اسکلتی و فعالیتهای روی استخوانها را نیز شامل می شوند. حرکات طبیعی همیشه شامل چندین ماهیچه و ترکیبی از ماهیچه های عصبی می شود که هنوز نامشخص هستند. شناسایی یک طرح هماهنگ دینامیکی ماهیچه ایی داخلی به صورت خارجی و در قلمرو تواناییی ها مورد مطالعه قرار می گیرد مگر آنک فرضیات غیر قابل تعیین باشند یک روش برای دستیابی به این هدف روش معکوس می باشد. کهدر ان به طور همزمان جسم سخت و تجزیه دینامیکی بافت نرم و متقارن با فشار ماهیچه ها برسی می شود. این مسئله در صورت پراکندگی فشار مفاصل و فیزیک ماهیچه های مختلف تحقق می یابد.

    تهیه ترکیبی از اسکلت ماهیچه ای و با بافت نرم مکانیکی احتمالاً با صرف وقت قابل ؟؟ است استقلال بین اسکلت جسم سخت و زنجیره تجزیه دینامیکی بافت نرم مانعی برای کنترل ساده ظاهر مدل می باشد. تجزیه دینامیکی جسم سخت مستقل از تجزیه دینامیکی زنجیره ای است و ممکن است زمان خاصی را به خود اختصاص دهد. به همین منظور وقتی اجزای آناتومیکی مانند استخوانها و بافت نرم با یکدیگر فرق دارند، آنها معمولاً به عنوان اجسام سخت مفصل دار فرض می شوند. این روند این گونه تصور می شود که هر جزء ، استخوانها و بافت نرم حرکات سخت یکسانی دارند و بافت نرم تأثیری بر خصوصیات جسم سخت ندارد. فشار ماهیچه ایی احتمالاً در اثر فشار مفاصل می باشد و از بافت دینامیکی استفاده می شود. نتایج مختلف بر اساس اجزای جسم سخت میکروسکوپی و نقایص ظاهری اسکلت ماهیچه ایی بدست می آید متناوباً هدف چارم هستند. دربخش بعدی مراحل پروژه بررسی خواهد شد که تأکید بر ارتقاء مولها دارند.

    خصوصیات پروژه:

    بر اساس ملاحظات بالا پیشرفتهای چارم در شکل نشان داده شده است اول مدل فیزیکی، که با مدل بیومکانیکی سیستم اسکلت ماهیچه ای باید طراحی می شود.این مرحله شامل بر چسب گذاری ابزارها برای بخشهای پزشکی و ؟؟ باشد. تاخصوصیات بیومکانیکال را به صورت مدلهای هندسی (13 و 3) در آوریم. بعد روند کنترل حرکات براساس مدل تجزیه دینامیکی جسم سخت باید انجام گیردکه فعل و انفعالات حرکات متناوب را ارتقاء می دهد. و شامل کنترل کننده های دینامیک، کینمتیک، مستقیم ، معکوس می باشد. بعد از آن تکمیل تحلیلات برای بخش تأثیرات مفاصل بر روی ماهیچه ها می باشد.(35) قطعات محدود بدین منظور هستند که نقایص بافتهای نرم را محاسبه کنند و تأثیرات آنها را بر روی فشار ماهیچه ایی ارزیابی نمایند.(35-9). روند تفسیر برای رویت عینی تری دی گرافیکی با سطوح مختلف عمق و کیفیت ضروری می باشد. برای آنها مدلها به انبات نیاز دارند.

    بررسی چندین مدل مقایسهه تجزیه اصل نقایص فراهم می کند. تصحیحات شامل تجزیه دینامیکی جسم سخت و تکمیل تجزیه ها – تجزیه اصل دینامیکی بافت نرم و روشهای عددی می شود. در این برنامه بعضی از خصوصیات از مدلهای بیومکانیکی سرچشمه می گیرند. همانطور که در 20 توضیح داده شده تجزیه دینامیکی جسم سخت به طور مستقل از بافت نرم بررسی می شود. مدل بیو مکانیکی باید ترکیبی از تصویر جسم سخت میکروسکوپی با تصویر اسکلت ماهیچه ایی نیمه تکمیل ماهیچه ها جنبه های فیزیولوژیکی مد نظر می شود. (PCSA) نهایتاً تجزیه قطعات محدود نیاز به تعریف و تفسیر بافت نرم با توجه به قوانین جانشینی دارد. سایر ثباتها برای یک مدل از یک مکمل و اجرای آن نشأت می گیرد. تغییرات ساختارهای اطلاعاتی باید از طریق درستی پایگاه اطلاعاتی باشد. تفاسیر باید به صورت فعالیتهای پزشکی و بیومکانیکی باشد تا پارامترها رعایت شود. آنها باید آشکارا تغییرات بیومکانیکی و آناتومیکی مدلها صورت گیرند.

    نهایتاً تفاسیر بایستی ممساز با فعل و انفعالات و حرکات باشد تا در آینده مدلهای پیشرفته تری ساخته شوند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, مقاله در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, تحقیق درباره تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, مقاله درباره تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله مطالعه بر روی اندام های بالایی انسان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت