تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: word کد فایل: 7480
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش

    ورزش های ایزومتریک و ایزوتونیک

    در یک تقسیم بندی، ورزش ها را می توان به طور کلی به دو نوع ایزوتونیک یا دینامیک و ایزومتریک یا استاتیک تقسیم نمود.

    در ورزش های ایزوتونیک، طی فعالیت، تغییر در طول عضله ایجاد می شود و فعالیت همراه با انجام کار خارجی و حرکت مفصلی است و انقباضات عضلانی با ایجاد تنش بالنسبه کم ایجاد می شوند. ولی در ورزش های ایزومتریک، در عضله ای که به صورت هم طول منقبض می شود، بدون تغییر در طول خارجی آن، تنش عضلانی افزایش می یابد دلیل کوتاه نشده عضله آن است که مقاومت خارجی که عضله سعی در کشیدن آن دارد، بیشتر از حداکثر تنشی (نیروی داخلی) است که عضله قادر به ایجاد آن است مانند هل دادن مداوم یک دیوار.

    تعدادی از ورزش ها به طور عمده ایزوتونیک هستند مانند دویدن نرم و شنا و بعضی عمدتاً ایزومتریکند مانند وزنه برداری اما اغلب ورزش ها با نسبت های مختلف مخلوطی از هر دو نوع هستند. 

    (جدول در فایل اصلی موجود است)

    پاسخ قلبی عروق به این ورزش ها کاملاً متفاوت است. ورزش های ایزوتونیک باعث افزایش زیادی در برونده[1] قلب و مصرف اکسیژن vo2 و کاهش در مقاومت عروق سیستمیک می شوند و ورزش های ایزومتریک، به طور حاد فشار سیستمیک را افزایش داده و بر برونده قلب vo2 اثر کمی دارند.

    اطلاعات مربوط به تغییرات قلبی عروقی ایجاد شده در 8 فرد طبیعی حین ورزش ایزومتریک (انقباض عضلات باز کننده زانو در مقابل یک فشار ثابت) و ایزوتونیک (به وسیله دوچرخه ارگومتر) در جدول 3-1 نشان داده شده است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, مقاله در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, تحقیق درباره تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, مقاله درباره تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله مرگ ناگهانی در ورزش
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت