تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 7500
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو

    التهاب کیسه اطراف مفصل ران (بوریست ران)

    کوفتگی ساق پا

    زانوی دونده

    انقباض عضلات پا

    نشانگان پای بی‌قرار

    زانو درد

    پارگی رباط زانو

    التهاب کیسه اطراف مفصل ران (بوریست ران)

              تروکانتر یک برآمدگى در انتهاء فوقانى استخوان ران است که اتصالات عضلانى متعددى دارد. اینها برجستگى‌ها استخوانى‌اى هستند که به ‌راحتى در کنار مفصل ران قابل لمس‌ هستند. بین این تروکانتر و زردپى‌هاى عضلات کیسه پر از مایعى (بورسا) قرار دارد که اصطکاک بین استخوان و زردپى‌ها را کاهش مى‌دهد. در صورت التهاب این کیسه، ممکن است هنگام قدم زدن یا حتى استراحت دچار درد شوید. این عارضه که تحت عنوان التهاب کیسه اطراف مفصل (بورسیت) شناخته مى‌شود، با توجه به این واقعیت که اعمال فشار روى برآمدگى استخوانى در این عارضه باعث بروز درد مى‌شود از عارضه شایع‌تر التهاب استخوانى مفصلى مفصل ران قابل افتراق است. اعمال این فشار در التهاب استخوانى مفصلى باعث در نمى‌شود.        

    درمان

              درمان شامل استراحت، گرما، و مصرف داروهاى ضدالتهاب غیراستروئید مثل ایبوپروفن است (به مبحث دردها و مسکن‌ها مراجعه کنید).

    انقباض عضلات پا

              انقباض عضلات پا که گاهى به آن کوفتگى دردناک ماهیچه مى‌گویند، اغلب در عضلات پشت ساق و زیر مچ پا بروز مى‌کند. این عارضه اکثراً در شب‌ها ایجاد مى‌شود و معمولاً افراد میانسال و سالخورده را گرفتار مى‌کند. علت آن ناشناخته است، اگرچه ممکن است در اثر جریان خون شریانى ضعیف، و وریدهاى واریسى پدید آید. افرادى که از داروهاى مُدِر (که آب را دفع مى‌کنند) یا کورتیکواستروئیدها (که محتواى مواد معدنى بدن را تغییر مى‌دهند) استفاده مى‌کنند، براى ابتلاء به انقباض عضلات پا مستعدتر هستند.       

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, مقاله در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, تحقیق درباره تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, مقاله درباره تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله نشانگا‌ هاى پا و زانو
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت