تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 7771
سال: 1385 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کشاورزی زراعت
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم

    عنوان آزمایش: نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم

    تهیه محلول سمی:

    خصوصیات فیزیکی فسفید روی ماده ای خاکستری تیره یا جرم جسمی بالاست و در آب حل نمی شود و اول فسفر دو رنگ را با آب مخلوط می کنیم و می بینیم که با آب مخلوط نمی شود. در هر شرایط بعد از آن آب را با روغن پارافین که از نفت به وجود آمده است حل می شود . سپس مشاهده می کنیم با حرارت دادن با هم مخلوط می شوند و بعد آب به آن اضافه می کنیم که باز با آب محلول نمی شود.

    روغن هم به کمک آمولسیوفا حل نمی شود و در روغن به صورت فیزیکی حل حل می شود و به آب و روغن فسفید اضافه می کنیم سپس اسید نیتریک رقیق به فسفید روی به میزان 1% میلی گرم اضافه می کنیم و با فسفید روی محلول می شود و گاز خرمایی رنگی را تولید می کند که گاز فسفید تام دارد که بسیار سمی است.

    و سپس محلول شروع به جوشیدن می کند و گاز خرمایی از آن خارج می شود و سپس هر موجود زنده را که در جریان گاز قرار بگیرد را سریعاً از پا در می آورد به طوری که به شدت تشنج کرده و سپس می میرد . این محلول سمی بر روی دستگاه عصبی انسان و حشرات تاثیر می گذارد یعنی یک سم عصبی است.

    تهیه طومه مسموم برای موش خانگی

    Gr100 سدیم می ریزم داخل یک ظرف و مقداری آن را طبخ می دهیم تا خوش بو شود و موش را جذب کند و سپس gr 3 روغن نباتی را با گندم مخلوط کرده تا خوش فرم شده به ازای 100 گرم 2   فسفر رنگ اضافه کرده و این سم یک سم گوارشی است و روی برش های کاغذ به تعداد سه عدد می گذاریم و در مسیرهای عبور موش یعنی زیر کمد و گوشه های دیوار قرار می دهیم . طعمه تهیه شده با فسفر دو رنگ یک ترکیب گوارشی است و موش مسموم با احساس مرگ شروع به سر و صدا می کند به همین علت این ترکیب به راحتی توسط سایر موشها و در محیط های کوچک نتیجه خوبی نمی دهد ولی در مزارع و باغ ها که سر و صدای موش هنگام مرگ به گوش کسی نمی رسد ترکیب خوبی است.

    این طعمه بویی برای جذب و دفع موش ندارد عیب دیگر آن این است که موش به پناهگاه خود مراجعت کرده و زیر تخت و کمد و ... می رود و جنازه آن مورد هجوم حشرات قرار می گیرد.

    لوازم مورد نیاز برای محلول سمی:

    فسفر دو زنگ، یک شیشه آزمایش، آب ، روغن، آمولسیفایر ، فسفید روی

     

    لوازم مورد نیار برای طعمه مسموم:

    100 گرم گندم – یک ظرف مناسب – 3 گرم روغن نباتی – به ازای هر 100 گرم 2 تا 3 گرم فسفر دو زنگ استفاده می کنیم.و برای هر موش یک عدد گندم مسموم کافی می باشد.

    عنوان آزمایش: بررسی نیروی کشش قطعی آب و تاثیر مواد اضافه کننده به آن

    لوازم مورد نیاز: به مقدار لازم آب، الکل ، مایع ظرفشویی و...

    نحوه آزمایش:

    ابتدا آب را در داخل           می ریزیم و آن را تنظیم می کنیم قطرات آن را می شماریم . آب را به نسبتcc 5 می ریزیم .

    17               17               15                        میانگین آب: 5/16

    سپس الکل و آب را به نسبت 5/2 از cc50 را الکل می ریزیم و با به همان ترتیب عمل می کنیم.

    23                        24                        21               میانگین آب و الکل : 75/22

    و در انتهای آزمایش نوبت به مایع ظرفشویی می رسد که به نسبت 5/2 از cc50 با آب مخلوط می کنیم .

    35                        38                        39

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, مقاله در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, تحقیق درباره تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, مقاله درباره تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله فشرده سازی - نحوه تهیه محلول های سمی و طومه مسموم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت