تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا

تعداد صفحات: 10 فرمت فایل: word کد فایل: 8166
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا

    ساینرژی

     

    زمانی که مدیران با یکدیگر کار نمی کنند، محل کار به جای اینکه محل بهره وری باشد جایگاه تضاد خواهد بود، زدوبندها افزایش خواهند یافت و فشار کار و تنش در محل کار افزایش خواهد یافت.
    رابعاً، مدیران مورد بررسی در این پژوهش نتیجه گرفته اند که هرگاه سازمان کارمندان را به تعاون و همیاری فرا خواند و مدیران همکاری نکنند، نمونه ای ضعیف را به کل سازمان نشان خواهد داد.
    این مشکلات ویژگیهای سازمانهایی نیستند که پیوسته در حال پیشرفت اند یا آنهایی که به دنبال شایستگی اند. این ویژگیها مشخصه سازمانهایی هستند که با رفتار خود به خود صدمه می زنند. آنها به کارمندان نشان می دهند که رهبران، رفتار غیرقابل قبول را تحمل می کنند. به طور خلاصه، وقتی مدیران باهم کار نکنند، تاثیرهای بدی با تاوان بسیار در بهره وری، برنامه ریزی، ارتباطات، استرس و روحیه پدید می آید.
    چرا مدیران همکاری نمی کنند
    می توانیم مشاهده کنیم که نکات منفی بسیاری قرین کارنکردن مدیران به شکل یک تیم است. پس چرا مدیران با یکدیگر به همکاری نمی پردازند وبه شکل یک تیم کار نمی کنند؟ همین مطالعه تحقیقی که در بالا ذکر شد یافته های جالبی را نشان می دهد.
    مروری بر علت اصلی که مدیران را از همکاری به دور می دارد آموزنده است و ممکن است ما را به این فکر وا دارد که سازمانها چگونه رهبران خود را هدایت می کنند. اولین دلیل که چرا مدیران با یکدیگر کار نمی کنند شامل تضادهای شخصیتی و منشها، تضاد در اهداف، سیستم پاداش براساس عملکرد فردی، نبودن وحدت در اهداف، جهت و کانون توجه و

    رهبری ناموثر از بالاست. این یافته ها نشان می دهد که مدیران جسور، مصمم و خود هدایت گر وقتی به خود واگذاشته شوند طبیعتاً به سمت کار با یکدیگر جذب نمی شوند.

     

    مشکل عدم همکاری مدیران
    1 - شکست در ارتباطات؛
    2 - کاهش عملکرد و بهره وری؛
    3 - تلف شدن منابع و تلاشها؛
    4 - خواسته های منفی، احساسات بد و افزایش
    روحیه ضعیف؛
    5 - از دست دادن هماهنگی، و شکست در برنامه ریزی؛
    6 - شکست در حل مشکلات و بهبود فرآیندها؛
    7 - از دست دادن تمرکز بر مشتری و سود؛
    8 - افزایش تضاد و زدوبند در محل کار؛
    9 - افزایش فشار مربوط به کار و تنش در محل کار؛
    10 - ارائه الگویی ضعیف برای نیروی کار در سازمان.
    10 علت اصلی عدم همکاری مدیران
    1 - تضاد شخصیتی و منشها؛
    2 - اهداف متضاد؛
    3 - پاداشهایی که برای عملکرد فرد در نظر گرفته می شوند؛
    4 - نبود اهداف، سمت یا کانون واحد؛
    5 - رهبری ناموثر از بالا؛
    6 - نبود مهارتهای تیمی؛
    7 - موانع سیستمی و ساختاری برای همکاری؛
    8 - زمانی که کار تیمی و همکاری در اولویت مدیریت نباشد و مسئولیت و پاسخگویی برای این امر وجود نداشته باشد؛
    9 - جنگ دستور کارها، سیاستها و میدانداری شخصی؛
    10 - هیچ پاداش و بهره ای برای همکاری وجود نداشته باشد.
    باافزودن تضاد در اهداف، سیستم های پاداشی که همکاری را اندازه نگرفته یا پاداشی برای آن در نظر نمی گیرد، نبود وحدت در اهداف، و رهبری ناموثر از بالا، دیگر تعجب آور نخواهد بود که چرا مدیران به عنوان راهی در زندگی سازمانی در بسیاری از عملیات تولیدی به پدیده همکاری روی خوش نشان نمی دهند. وقتی به زمینه ای که مدیران در آن عمل می کنند بنگریم چالشهای وادارکردن کارمندان ساعتی در کار با یکدیگر تنها بزرگنمایی می شود.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, مقاله در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, تحقیق درباره تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, مقاله درباره تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ساختن تیم های مدیریت با عملکرد بالا
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت