تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه

تعداد صفحات: 10 فرمت فایل: word کد فایل: 8759
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه

    اصول پیش زمینه و firewall

    قبل از اینکه بتوانیم بحث کاملی از firewall ها را درک کنیم ، مهم است اصولی که باعث کار firewall می شوند را بدانیم .

    یک شبکه firewall چیست ؟

     firewall (دیوار آتش) یک سیستم یا مجموعه ای از سیستمهاست که رویه ی کنترل دستیابی بین دو شبکه یا بیشتر را اجرا می کند . ابزارهای موجود برای انجام این کار بسیار متفاوتند ، اما اصولا firewall را می توان با عنوان دو مکانیسم در نظر گرفت : اولی برای مسدود کردن ترافیم است . و دیگری امکان ترافیک را مجاز می داند . بعضی firewall ها تاکید بیشتری برانسداد ترافیک دارند در حالی که بعضی دیگر اجازه ترافیک می دهند . احتمالا مهمترین مورد برای تشخیص یک firewall این است که آن یک رویه ی کنترل دستیابی اجرا می کند . اگر که شما ایده ی خوبی در مورد اینکه چه نوع دستیابی را قبول و کدام را رد کنید ، نداشته باشید ، یک firewall در حقیقت به شما کمک نخواهد کرد . و همچنین تشخیص پیکر بندی firewall هم مهم است ، به خاطر اینکه آن یک مکانیسم است برای اعمال رویه تحمیل می کنده رویه اش را بر هر چیز در پس آن . مدیران firewall اتصالشمار زیادی از میزبانان را کنترل می کنند. ، بنابراین مسئولیت سنگینی دارند .

     چرا من یک firewall می خواهم ؟

    اینترنت ، مانند هر اجتماع دیگر با انواع افراد احمق ونادانی که  از معادل الکترونیکی نوشتن روی دیوارها با اسپری رنگی لذت می برند یا باکس پست را تکه تکه می کنند یا فقط وسط خیابان می نشینند و بوق ماشین شان را به صدا در می آورند مختل می شود . بعضی افراد سعی دارند روی اینترنت کار واقعی انجام دهند و بعضی دیگر هم داده های حساس و شخصی دارند که باید پشتیبانی کنند . معمولا هدف یک firewall دور نگه داشتن این افراد نادان از شبکه شماست در حالی که اجازه می دهد به کارتان هم ادامه دهید .

    خیلی از موسسات کهنه کار و مراکز داده ها ، سیاست های امنیتی حساب شده و اعمالی دارند که باید دنبال شوند در موردی که سیاست های یک شرکت نشان دهند که داده ها چطور باید پشتیبانی شوند ، یک firewall بسیار مهم است زیرا آن مظهر سیاست همکاری است . مکررا سخت ترین قسمت متوسط شدن به اینترنت ، اگر شما یک شرکت بزرگ هستید توجیه هزینه یا تلاش نیست ، بلکه مدیریت قانع کننده مهم است که برای آن کار مطمئن باشد . یک firewall نه تنها ایمنی واقعی فراهم می کند . بلکه اغلب نقش مهمی به عنوان یک پوشش امنیتی برای مدیریت و کنترل دارد .

    و در نهایت یک firewall می تواند به عنوان فرستاده ی همکار شما به اینترنت باشد . بسیاری از موسسات از سیستم های firewall شان به عنوان مکانی برای ذخیره اطلاعات عمومی درباره محصولات شرکتی (سهامی) و خدمات ، ذخیره فایل هایی برای دانلود ، تصحیح نقص ها و از این قبیل استفاده می کنند . بسیاری از این سیستم ها قسمت های مهمی از ساختار خدمات اینترنتی شده اند (برای مثال uu net.uu.net gatekeeper . dec.com , whitehouse.gor) و به خوبی در اسپانسر،جامی های مربوط به موسه شان منعکس شده اند توجه داشته باشید که گرچه این از لحاظ تاریخی درست است ، اغلب موسسات اکنون اطلاعات عمومی را در یک وب سرور قرار می دهند که معمولا با یک firewall پشتیبانی می شود ، البته نه به طور معمولی در خود firewall

     یک firewall در برابر چه چیزی پشتیبانی می کند ؟ (پشتیبانی firewall در برابر چه چیزی است ؟)

    بعضی firewall ها فقط ترافیک ایمیل به واسطه آن ها را اجازه می دهند ، بدان وسیله شبکه را در برابر هر حمله ای به جز حملاتی در برابر خدمات email حمایت می کند firewall های دیگر پشتیبانی های ضعیف تری دارند و خدماتی راقطع (منقطع) می کنند که به صورت مشکلاتی معلوم می شوند . به طور کلی ، firewall ها برای ممانعت در برابر ورود فعل وانفعالات بی اعتبار از جهان خارج پیکر بندی می شوند . این بیشتر از هر چیز کمک می کند تا مانع ورود خرابگرهابه سیستمهای روی شبکه تان شود . بیشتر firewall های پیچیده تر ترافیک را از بیرون به دورن قطع می کنند(مسدود می کنند) اما به کاربران در داخل امکان می دهد که آزادانه با بیرون ارتباط برقرار کنند . firewall می تواند از شما در برابر هر نوع حمله ی network – borne (مرتبط با شبکه ) دفاع کند اگر که آن را از پریز بکشید (یعنی unplug کنید)

    firewall ها همینطور مهم هستند زیرا می توانند یک ایستگاه بازرسی در جایی که ایمنی ورسیدگی (بازرسی)می تواندفراهم کنند. بر خلاف یک موقعیت که در آن جا یک سیستم کامپیوتر مورد حمله قرار می گیرد توسط شخصی که با مودم شماره گیری می کند . firewall مثل یک تلفن و وسیله ردیابی عمل می کند . firewall ها یک عملکرد مهم واقعه نگاری و حسابرسی فراهم می کند اغلب آن ها برای مدیران در مورد نوع و مقدار ترافیک منتقل شده تلاشهای انجام شده و ... خلاصه هایی فراهم می کنند .

    از این رو گزارشاتl firewal دادههای بسیار مهم اند . آن ها می توانند به عنوان مدرک در محکمه ی عدالت هر کشوری استفاده شوند .در نتیجه شما باید از گزارشات firewall خودرا حفاظت ، تحلیل و بر طبق آن نگهداری کنید .

    این یک نکته ی مهم است :فراهم آوردن این ایستگاه بازرسی می تواند همان هدفی را بر آورده کند که یک دروازه ی محفوظ (یا کنترل شده) برای مفروضات فیزیکی سایت شما دارد . آن بدین معنی است که هر زمان شما یک تغییر در نواحی یا سطوح حساسیت ایجاد کنید یک چنین ایستگاه بازرسی مناسب است . یک شرکت به ندرت پیش می آید که فقط یک دروازه ی بیرونی داشته باشد اما هیچ کارمند ایمنی یا متصدی نداشته باشد که علامتها (نشانه ها) را در مسیر چک کنند . 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, مقاله در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, تحقیق درباره تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, مقاله درباره تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اصول پیش زمینه و firewall با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت