تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: word کد فایل: 9056
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید

    کار:

    مدیران تولید فرایند تولید را در تمام انواع کار تولید از تولید ماشین گرفته تا تولید کفش نظارت می کنند و توجه ویژه شان بر این نکته است که بهترین استفاده ازمنابع موجودرابه عمل آورند

    (کار،مواد،کارخانه و سرمایه) که این اطمینان از اینکه استراتژی های تولید به کارگرفته شده اند و دستورات مشتری نیزسروقت همان گونه که مشخص شده در اختیار او قرلر می گیرد را شامل می شود.این شامل سازماندهی تولید درمناطق مراکزهزینه می شود با ناظرانی برای آن مناطق که بر استانداردهای کار توافق کرده اند چون آنها مسئول هستند.

    مدیران بیشتر وقتشان را درشرکت در جلسات و درارتباط با دانشگاهها می گذرانند که آنها اغلب ناظران،کنترل کننده ها طراحان تولید می باشند.بحث های کنونی و گزارشات نوشته شده ثبت ها را حفظ می کنند و همچنین کارهای عددی که شامل استفاده از کامپیوترمی شودرابر عهده می گیرند.زمانی که مشکلاتی درحین تولید به وجود می آید آنها با دانشگاهها ارتباط برقرار می کنند تا مشکل را تشخیص دهند و علت های آنرا پیدا کنند و کاردرست را انجام دهند و روش های بعدی را نیز بر عهده  می گیرند.مدیران تولید معمولاروزها از دوشنبه تا جمعه37 تا 40 ساعت یک هفته کار می کنند و بعد از ظهرها و پایان هفته را معمولا درجلسات و یا بحث درباره بحران ها می گذرانند.آنها اغلب وقتشان را با کار در اداره می گذرانند گرچه اغلب نیاز است که در سطح کارخانه نیز قدم بزنند.

    ورود و آموزش:

    مدیران تولید ممکنه ازشرکت تعیین شوند که حتی حداقل آموزشهای دانشگاهی نیز نیازیست. به هر حال تجربه چندین ساله و داشتن تجربه به عنوان یک ناظریا طراح یا کنترل کننده بیشتر نیاز است.با این حال به طور نرمال ورود مستقیم در دانشگاه و کسب درجه یا معادل با تجربه مربوطه مکمل یکدیگر می باشند.ورود برای کسب درجه به  5 (A –C)E s  GC sبا دو سطح  Aیا معادل نیاز است.هر درجه ای می توانند قابل پذیرش باشد گرچه موضوع مطالعه شده

    می تواند نوع صنعتی که فارغ التحصیل واردمی شودرا می تواند تحت تاثیر قرار دهد.تجارب صنعتی همانند آن موردی که در رشته ای صنعتی بدست می آید و یا درمکانهای صنعتی می تواند خیلی سودمند باشد.آموزش هابه طور قابل توجه بین شرکتها و صنایع متفاوت است. بعضی شرکتها در رشته های صنعتی تداوم می یابند آموزش های مربوط به شغل خاص معمولا شامل کارکردن همراه با کارمند با تجربه است. بعضی آموزش یافته گان ممکنه نیاز باشد برای مدیریت رشته هایی را مطالعه کنند و یا موضوعات تکنیکی دردانشگاههابه صورت پاره وقت یا تمام وقت مطالعه کنند.موسسه مدیریت برنامه هایی را ارائه می دهد که قصد دارد داوطلبان را برای کسب مهارتها دانش و فهم مدیریت که آنها را برای یک دوره شغلی به عنوان مدیرتولید آماده می کند راهنمایی و تشویق می کند.

    برنامه ها عبارتند از

    گواهینامه در مدیریت نظارتی:برای رهبران و ناظران تیمی که آرزو می کنند که مهارت های

    مدیریتی شان را افزایش دهند و به سطوح بالاتر برسند باید این گواهینامه را بدست آورند.

    گواهینامه مدیریت:برای مدیران ارشد و اصلی که مشتاقند پیشرفت های سریع داشته باشند این مدرک را باید بدست آورند.

    دیپلم در مدیریت:برای مدیران ارشد و یاافرادی که درسطح متوسط مدیریت می باشد در

    صورتی که بخواهند مدیریت استراتژیک در سازمان شان داشته باشند باید این دیپلم رابگیرند.

    دیپلم بعد ازفارغ التحصیلی:برای افرادی که آرزو دارند که به بالاترین سطوح مدیریت برسند این برنامه معادل درجه استادی در یک سال می باشد.

    مدیرانی که همچنین رشته های باز دانشگاهی را دنبال می کنند و برای درجات MBA درس می خوانند یک درجه بندی از موسسات در uk دنبال می کنند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, مقاله در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, تحقیق درباره تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, مقاله درباره تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله راهنمای شغلی - مدیریت تولید
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت