تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 9130
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه

    یک وب سایت مجموعه ای از اطلاعات راجع به عنوان یا موضوع خاص است. طراحی یک وب سایت به صورت چیدن و ایجاد صفحات وب به نحوی که یک وب سایت ایجاد شود تعریف میشود.یک صفحه وب شامل اطلاعاتی در مورد آنچه که وب سایت برای آن ایجاد شده است می باشد. وب سایت را می توان با یک کتاب مقایسه کرد، که هر صفحه کتاب ،یک صفحه وب است.

    در این فرایند جنبه های مختلفی وجود دارد و با توجه به پیشرفت سریع اینترنت ،جنبه های جدیدی به آن اضافه میشود.

    طراحی سایت  با توجه به محتوا و مضمون آن تعریف میشود.

    محتوا ، مفهوم و اطلاعات روی سایت بایستی با سایت و با هدف بخش عمومی که آن سایت در مورد آنها است مرتبط باشد.

    سایت باید با کاربر دوست باشد، و دارای رابط و جستجوگر ساده و قابل اطمینان باشد.اگر اطلاعات سایت زیاد باشد و در بردارنده اطلاعات بیشماری باشد ، برای پیدا کردن سریع اطلاعات ممکن است نیاز به جستجوگر سایت بدون استفاده از ابزارهای جستجو باشد.

    ظاهر باید شامل یک الگوی واحد باشد که برای تمام سایت تکرار میشود تا بدینطریق انسجام آن را نشان دهد. الگو بایستی حرفه ای، خوش منظر و با کاربر ومحتوای سایت ارتباط داشته باشد.

    برای فردی که از سایت دیدن می کند ،قابل رویت بودن نوشته ها و اطلاعات سایت بسیار مهم است.

    پیدا کردن سایت در اینترنت باید راحت باشد و در صورت امکان بایستی در موتورهای متداول و در غیر اینصورت در موتورهای عمده ثبت شود.

     

    یک وب سایت معمولاً شامل متن و عکس است. اولین صفحه یک وب سایت بنام صفحه خانه یا راهنما شناخته میشود.برخی از وب سایتها عموماً از صفحه ای بنام صفجه Splash استفاده میکنند. صفحات Splash میتوانند شامل یک پیام خوش آمد ،انتخاب زبان/منطقه یا مسئولیت باشد.هر صفحه در یک وب سایت یک فایل HTML است که دارای URL خاص خود می باشد.پس از آنکه هر صفحه وب ایجاد شد، آنها با استفاده از یک منوی رهبری  به یکدیگر متصل شده و یک هایپرلینک را ایجاد میکنند.سرعتهای جستجوی بالاتر باعث کوتاه شدن زمانهای انتظار و افزایش تقاضا برای بازدید میشود و این کار با استفاده کمتر از صفحات  Splash میسر است،مخصوصاً زمانی که وب سایتهای تجاری مد نظر باشد.

    زمانی که وب سایت کامل شد ،بایستی برای قابل دیده شدن توسط عموم در اینترنت ،منتشر یا آپلود شود.این کار با استفاده از یک FTP کلاینت صورت می گیرد. پس از انتشار ،مسئول وب می تواند از انواع تکنیکها برای افزایش ترافیک یا بازدیدهای که در سایت انجام میشود ، استفاده کند.اینها ممکن است شامل ارسال مجدد وب سایت برای یک موتور جستجو همانند گوگل یا یاهو ، مبادله لینکها با سایر وبسایتها ،ایجاد ارتباط با وب سایتهای مشابه و غیره باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان طراحی وب سایت با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت