تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه

تعداد صفحات: 16 فرمت فایل: word کد فایل: 9131
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه

    ویروسها ، کرمها وتروژانها برنامه های بدی هستند که می توانند باعث خطر برای کامپیوتر شما واطلاعات آن شوند. آنها می توانند سرعت اینترنت را پایین بیاورند وآنها حتی ممکن است از کامپیوترشما برای بخش کردن خودشان برای دوستانتان، آشنایان، شرکت محل کار استفاده کنند ودرآدرس مجازی باقی بمانند. خبرهای خوب آن است که با یک جلوگیری اندک وتعدادی مفهوم رایج خوب شما احتمالا کمترقربانی اینها هستید . به نظر می رسد این پیش قدم شدن شما برای جلوگیری تمام فامیل شما را محافظت می کند. بخوانید برای یادگرفتن درباره مشخصه ها وتفاوتهای ویروسها ، کرمها وتروژانها .

    ویروس چیست؟

    کرم چیست؟

    تروژان چیست؟

    چطورکرمها وویروسهای دیگر پخش می شوند؟

    چطورمی توان اثرکرم یا ویروس داشت؟

    مرحله بعدی : کاهش خطر ویروس

    ویروس چیست؟

    ویروس یک تکه کد کامپیوتراست که خودش وابسته به یک برنامه یا فایل است بنابراین آن می تواند ازکامپیوتر به کامپیوتر پخش شود.ویروسها می توانند موجب خطر نرم افزار، سخت افزار وفایلهای شما باشند.

    ویروس : کد نوشته شده با مفهوم روشن : تکرار خودش . یک ویروس برای پخش از کامپیوتربه کامپیوترتوسط وابستگی خودش به یک دسته برنامه تلاش می کند. آن ممکن است برای سخت افزار، نرم افزاریا اطلاعات خطرناک باشد. فقط دامنه ویروسهای انسانی درشدت از1 بولا به 24 ساعت فلو، دامنه ویروسهای کامپیوتر ازرنج آوری مختصر تا مخرب محض. اخبار جدید آن هست که یک ویروس واقعی بدون اقدام انسان برای حرکت آن پخش نمی شود، مثل اشتراک فایل یا فرستادن ای میل.

     کرم چیست؟

    یک کرم، مثل یک ویروس برای کپی خودش از یک کامپیوتر روی دیگری طراحی شده است، اما آن بطور اتوماتیک خصیصه کنترل روی کامپیوتر را می گیرد که می تواند فایلها واطلاعات را ببرد. وقتی شما یک کرم درسیستمتان دارید آن میتواند به تنهایی حرکت کند.

    یک خطر بزرگ کرمها تواناییشان برای بازگرداندن درصدای بلند است.برای مثال، یک کرم می تواند کپی خودش رابرای هرکسی که درآدرس ای میل شما ثبت شده بفرستد وسپس کامپیوترهایشان همان عمل را انجام خواهند داد ، باعث یک ترافیک شبکه سنگین می شود که سرعت شبکه ها پایین خواهد آمد واینترنت هم. موقعیکه، کرمهای جدید آزاد هستند، آنها خیلی سریع پخش می شوند، شبکه ها را کند می کند وممکن است باعث شوند که تومدت طولانی منتظرباشی برای دیدن هرصفحه سایت اینترنت.

    کرم بخش اولیه ویروس . یک کرم بطورکلی بدون اقدام کاربر پخش می شود وکپی

     های خودش را درسرتاسرشبکه ها به طور کامل توزیع می کند یک کرم می تواند

    حافظه یا پهنای باند شبکه را مصرف کند، سپس باعث توقف پاسخ دهی کامپیوترشود. چون کرمها برای حرکت نیاز به یک دسته برنامه یا فایل ندارند، آنها همچنین می توانند در داخل سیستم شما تونل بزنند واجازه دهند هرکس دیگری کنترل سیستم شما رابگیرد اخیرا نمونه های کرمها شامل سایسر وبلاستراست.

    تروژان چیست؟

    اندکی پیش ازاین اسب تروژان اساطیری یک هدیه بود، اما با دربرداشتن سربازان وخارج شدن آنها هنگام رسیدن به شهر تروی . امروزه ، تروژان ها برنامه های کامپیوتری هستند که ظاهرا برای نرم افزارمفید می باشند، اما درعوض آنها امنیت تورا مصالحه می کنند . باعث خطر زیادی می شوند. اخیرا تروژان ازپیغام ای میل می آید که مدعی است جزء متعلقات امنیت برزو مایکروسافت است، اما سرانجام یک ویروس می شود که برای ازکار انداختن آنتی ویروس ونرم افزار دیوار آتش (نرم افزار حفاظتی) تلاش می کند.

    تروژان برنامه کامپیوتر که ظاهرا مفید می باشد اما واقعا خطرناک است. تروژان مردم را درهنگام باز کردن برنامه گول می زند وپخش می شود، چون آنها فکر می کنند که آن از یک منبع قانونی آمده است. برای محافظت بهتر کاربر، مایکروسافت اغلب بیانیه های امنیتی توسط میل می فرستد، اما این بیانیه ها هرگز شامل وابستگی نیستند. ما همچنین همه مشدار دهنده های امنیتی مان را روی وب سایت امنیتی منتشرمی کنیم قبل ازاینکه ما آگهی آنها را برای مشتریانمان بفرستیم. تروژان می تواند همچنین جزئی درنرم افزاری باشد که شما به طوررایگان دانلود می کنید. هرگز نرم افزاری راکه از یک منبع درست نیستند دانلود نکنید. همیشه برنامه ها به روزهای مایکروسافت را از ویندوز به روز یا شرکتهای به روز مایکروسافت دانلود کنید.

    کرمها وویروسهای دیگر چگونه منتشر می شوند؟

    واقعا همه ویروسها وتعداد زیادی ازکرمها نمی توانند منتشر شوند مگراینکه شما باز کنید یا اجرا کنید یک برنامه آلوده را .

    تعداد زیادی ازاین ویروسهای خطرناک اصولا ازطریق متعلقات ای میل فایلها که همراه با پیغام ای میل فرستاده شده ، منتشر می شوند. شما می توانید معمولا اگر ای میل شما ، شامل پیوستگی ای هست بگویید . چون شما آیکن کلیپی می بینید که متعلقات ونامهای آن را نشان می دهد. عکسها ، نامه های نوشته شده در word  مایکروسافت وحتی صفحه های گستردهexcel  فقط تعدادی ازانواع فایلهای شما هستند که ممکن است هر روز ازطریق ای میل برسد . ویروسها موقعیکه شما متعلقات فایل را باز می کنید شروع          می شوند . اگربه شما پیغام ای میلی برسد با متعلقاتش از کسی که شما نمی شناسید، شما باید فورا آن را پاک کنید. متاسفانه ، شما ازمتعلقات ای میل کسی را هم که می شناسید ایمنی ندارید. ویروسها وکرمها  توانایی دزدیدن اطلاعات خارج  برنامه های ای میل را دارند وخودشان را برای  همه لیست آدرس های ثبت شده می فرستند . بنابراین اگربه شما ای میلی ازکسی با یک پیغامی که نمی فهمید یا فایلی که شما منتظرآن نبودید رسید، همیشه با شخصی تماس بگیرید ومحتویات متعلقات را قبل ازاینکه آن را باز کنید بپذیرید . ویروسهای دیگر می توانند پخش شوند از طریق برنامه دانلود شده ازاینترنت یا دیسکتهای پاک کننده ویروس کامپیوتر که شما از دوستان قرض می گیرید یا از فروشگاه خریداری می کنید . اینها هستند کمترین راه رایج برای منقبض کردن ویروس کامپیوتر . اکثرمردم از طریق باز کردن واجرای متعلقات ای میل ناشناخته ویروسی می شوند .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , مقاله در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , تحقیق درباره تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , مقاله درباره تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ویروس ها ، کرم ها و تروژان ها چه هستند؟ با ترجمه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت