دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد بازاریابى

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد بازاریابى تعداد 10 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد بازاریابى و یا دانلود مقاله درباره بازاریابى اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

واژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد. معناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکت‌هاى امروزى با رقابت شدید و فزاینده‌اى روبه‌رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواست‌هاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارت‌ هاى بازاریابى است که شرکت‌هاى ...

تعداد صفحه: ۳ دسته بندی: مهندسی معدن

چکیده : وقتى بحث توسعه اقتصادى به میان آید معمولا توسعه معادن جایگاهى خاص داشته، توجه به آن مى تواند به توسعه نقاط محروم، دور افتاده منتهى شود. در بخش معدن تولید سنگهاى تزئینى، نما از اهمیت زیادى برخوردار مى باشد. تا ده سال قبل در تولید سنگهاى تزئینى کلیه فعالیت ها در شناسائى، اکتشاف، استخراج سنگهاى نرم نظیر مرمرها، تراورتن، مرمریت ها، چینى ها متمرکز بوده و به معادن سنگهاى سخت، ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: تاریخ

در آغاز سده بیستم، «آنتوان کتابچی»، بانى و دلال قراردادى شد که پیامدهاى آن، هم در عرصه بین الملل و هم در امور داخلى ایران، تغییرات شگرف و بنیادینى به وجود آورد. وى که بوى نفت به مشامش خورده بود، در این باره با یک سرمایه دار خطر پذیر انگلیسى به نام «ویلیام ناکس دارسى» مذاکره کرد. دارسى از سرمایه داران بنامى بود که در تجهیز عوامل تولید و کسب سود، کارنامه درخشانى داشت. کتابچى با ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: گردشگری و توریسم

براساس محدوده جغرافیائى جهانگردى بین‌ المللى و گردشگرى داخل کشور بین‌المللى و داخلى از دیدگاه سازمان جهانى جهانگردی، جهانگردى بین‌المللى با گردشگرى داخلى (Internation tourism) متفاوت است و به محدودهٔ مرزى کشور مربوط مى‌شود. ولى این بدان معنى نیست که هر مسافر بین‌المللی، یک بازدیدکننده تلقى شود. مسافر کسى است که براى خارج شدن از محل سکونت خود، سفر مى‌کند؛ براى مثال کارگرى که براى ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: اقتصاد

اژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد. معناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکت‌ هاى امروزى با رقابت شدید و فزاینده‌اى روبه‌رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواست‌هاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارت‌هاى بازاریابى است که شرکت‌هاى ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

ارتباط بین تجارت و تکنولوژى دیر زمانى است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع، یک پیشرفت تکنیکى باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتى بود. در حدود 2000 سال قبل از میلاد، فینیقیان تکنیک ساخت کشتى را بکار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمین هاى دور دست یابند. با این پیشرفت، براى اولین بار مرزهاى جغرافیایى براى تجارت باز شد و تجارت با سرزمین هاى دیگرآغاز شد. اکنون، شبکه جهانى ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: حسابداری

بودجه سرمایه‌اى بودجه سرمایه‌اى capital budgetعبارت است از مجموعه طرح‌هاى سرمایه‌گذارى که یک وجه مشترک دارند؛ یعنى بازده هریک از اینها در دوره‌هاى بلندمدت بیش از یک سالبه‌دست مى‌آید؛ براى مثال طرح‌هاى سرمایه‌گذاى براى دوره‌هاى ۵، ۱۰، ۱۵، یا حتى ۲۰ ساله امرى بسیار متداول است. چنین سرمایه‌گذارى‌هائى را سرمایه‌گذارى بلندمدت term investment long“ مى‌نامند. تشخیص برخى سرمایه‌گذارى‌ها ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: حسابداری

مهندسى مالى و طراحى ابزارهاى مالى جدید علاوه بر اوراق بهاءدار یادشده اوراق بهاءدار دیگرى نیز وجود دارند که در سال‌هاى گذشته و به دنبال تعییر و تحولات بازارهاى مالى ابداع شده‌اند. تحولاتى که از پیامدهاى مقررات‌زدائى از بازارهاى سرمایه بود و در اثر آن، شرکت‌ها اقدام به انتشار اوراق بهاءدار بسیار متنوعى کردند که تا آن زمان سابقه نداشت و بازار این کشورها هر روز با گونه جدیدى از ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات

تقلید یعنی به دستور مجتهد جامع الشرائط رفتار کردن. مرجع تقلید کیست؟ به مجتهد جامع الشرائطی گفته می شود که مرد ،بالغ ،عاقل ،شیعه دوازده امامی ، حلال زاده ، زنده و عادل باشد و از مجتهدین عصر خودش عالم تر باشد.(نکته: منظور از عدالت این است که قدرت نفسانیه ای بر انجام واجبات و ترک گناهان کبیره داشته باشد.) شرایط انتخاب مرجع تقلید: 1 خود انسان یقین و یا اطمینان پیدا کند مانند اینکه ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: اقتصاد

اولین سال راه اندازى تجارت مسلما پر فراز و نشیب خواهد بود. هر اندازه که با دقت و دانش پیش بروید، باز هم مرتکب اشتباهاتى خواهید شد. اما اگر ذهن خود را آماده کنید و به تجربیات دیگران توجه کنید، مى توانید از وقوع بسیارى از این اشتباهات پیشگیرى کنید. در این فرصت به 7 اشتباه بزرگ تازه کاران و راه حلهائى براى گریز از آنها اشاره مى کنیم. اشتباه اول: راندن یک ماشین تندرو در جاده اى خاکى ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت