تحقیق مقاله پرخاشگری

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 11131
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: روانشناسی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله پرخاشگری

     

    هدف:

    هدف از انجام این تحقیق بررسی علل پرخاشگری و علل وعواقب آن است لذا با انجام این تحقیق به برسی علل پرخاشگری و مسائل مربوط به آن و ناکامی هایی که در اثر پرخاشگری به وجود می اید می پردازیم

    پرخاشگری:

    همه جوامع باید راههای بیابند تا مانع از آن شوند که اعضای آن یکدیگر را بکشند یا به هم آسیب برسانند. همه مردم رفتار پرخاشگرانه را تا اندازه ای کنترل می کنند ولی از لحاظ ارزشی که برای آن قایلنددو میزان محدود کردن آن باهم فرق دارند برای مثال قبایل سرخپوست امریکایی کومانچی ها و آپاچی ها کودکانشان را جنگجو بار می آورند و حال آنکه هوپیها و زونی ها به فرزندانشان صلحجویی و رفتار غیر پرخاشگرانه می آموزند در امریکای معاصر جوامع هوتری بر صلحجویی به عنوان شیوه ای از زندگی تاکید می کنند و فرزندانشان را طوری تربیت می کنند که پرخاشگر نباشند . اصولا در فرهنگ امخریکایی برای پرخاشگری و سر سختی ارزش قایلند.

    تعاریف پرخاشگری :

    روان شناسانی که اعتقادات نظری متفاوتی دارند در مورد چگونگی تعریف پرخاشگری اساسا باهم توافق ندارند.موضوع اصلی این است که آیا باید پرخاشگری را بر اساس پیامدهای قابل دیدن آن تعریف کنیم یا بر اساس مقاصد شخصی که آن را نشان می دهد (بعضی پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند. پرخاشگری ممکن است . بدنی باشد (زدن لگد زدن ، گاز گرفتن ) یا لفظی (فریاد زدن رنجاندن یا به صورت تجاوز به حقوق دیگری (مانند چیزی را بزور گرفتن ) . نقطه قوت این تعاریف عینی بودن آن است رفتار قابل مشاهده اطلاق می شود نقطه ضعف ان این است که شامل بسیاری از رفتارهایی است که ممکن است به طور معمول پرخاشگری تلقی نشود. اگر کودکی در را با لگد باز کند و با این کار به شخصی که پشت در ایستاده آسیب برساند معمولا به این کار پرخاشگری نمی گوویم مگر اینکه کودک از پیش بداندد که کسی پشت در ایستاده است .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله پرخاشگری

    فهرست:

     

    ندارد.
     

    منبع:

    بخشی گلناز – بررسی میزان افسرده گی در پرخاشگری کودکان شاهد – دانشکده روانپزشکی و علوم تجربی دانشگاه تهران 1371 – شماره مدرک 11-شماره کامپیوتری (025286)

    چرا کودکان پرخاشگری می کنند ؟ روزنامه همشهری سال دوم شماره (519) صفحات 12-11 (1372)

    غیاثی فرشته – خشم پرخاشگری در کودکان و نوجوانان – پیوند شماره 171 دی 1372 صفحات 63-56 شماره مدرک (07896)

    اخوان علیزاده ، الهه  - علل پرخاشگری کودکان – تربیت دوره دهم شماره 7 فروردین 1374 صفحات 18-16 شماره مدرک (08933)

    فرمهینی فراهانی محمد تقی – پرخاشگری کودکان وارتباط آن با ساخت خانواده – دانشگاه تربیت مدرس 65-1364 – شماره مدرک (08880) شماره کامپیوتری (090017)

    بخشی گلناز – بررسی میزان افسرده گی در پرخاشگری کودکان شاهد – دانشکده روانپزشکی و علوم تجربی دانشگاه تهران 1371 – شماره مدرک 11-شماره کامپیوتری (025286)

     

تحقیق در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری, مقاله در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری, تحقیق درباره تحقیق مقاله پرخاشگری, مقاله درباره تحقیق مقاله پرخاشگری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله پرخاشگری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت