تحقیق مقاله آیروبیک

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 11194
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آیروبیک

    آموزش هوازی (آیروبیک)

    تعریف آموزش هوازی در حرکت کوتاهی است که نیاز به جذب اکسیژن را افزایش می‌دهد. هرچه قدر نیاز شما به جذب اکسیژن بیشتر باشد، اعضای بدن شما (ریه‌ها، قلب و غیره) برای فراهم کردن اکسیژن بیشتر سخت‌تر کار می‌کنند و باید کمک کنید تا بدنتان بتواند به حرکت خود ادامه ده. وقتی به سبک حرکتی توجخ می‌کنید، می‌توانید از آموزش ایروبیک (هوازی) استفاده کنید و می‌توانید بروید، برقصید و دوچرخه سواری کرده و یا پیاده‌روی نمایید. تنها چیزی که مانع انجام کار شما می‌شود، فکر و خیال است که چه چیزی برای کاهش چربی شما بهتر است و کاهش آن چه مدت طول می‌کشد.

    ضربان قلب

    ضربان قلب شما تعداد ریتم (ضربان) قلب شما است که معمولاً در عرض یک دقیقه ثبت می‌شود. آهنگ ساکن قلب شما، تعداد ضربان‌هایی است که فرد بدست می‌آورد و مشتاق است تا فعالیت فیزیکی را انجام دهد. با کنترل سرعت قلب خود در طول فعالیت می‌توان میزان نیاز به کار بدن سخت را در آموزش تعیین کرد، ولی در ابتدا باید شما بدانید که آیا باید سخت کار کنید. شما می‌توانید با گرفتن نبض خود مقدار ضربان قلب خود را کنترل نمایید و از وسایل کنترل الکترونیکی که به راحتی در اختیار عموم قرار گرفته می‌شود، استفاده کرد.

    برای پیدا کردن ضربان خود در حال استراحت باید:

    2 انگشت خود را روی گردن فقط در کنار حنجره قرار داد.

    یکبار نبض را مشخص کنید و به مدت 30 ثانیه آن را بشمارید و در 2 ضرب کنید.

    60 ثانیه از میزان نبض و میزان متوسط (میانگین) آن را طی 3 روز ثبت کنید.

    نکات زیر را درنظر بگیرید:

    لمس کردن آن باید با احتیاط باشد و فشار زیاد می‌تواند سرعت قلب و فشار خون را کاهش دهد.

    هر زمان که صبح بیدا می‌شوید آرام باشید.

    ضربان و سرعت قلب در حال استراحت متفاوت است. به طور متوسط ضربان قلب در حال استراحت برای مردان 70 ضربه در هر دقیقه و برای زنان 75 ضربه در هر دقیقه است. با استفاده از فرمول miller بالاترین ضربان قلب را پیدا کنید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آیروبیک

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آیروبیک, مقاله در مورد تحقیق مقاله آیروبیک, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آیروبیک, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آیروبیک, تحقیق درباره تحقیق مقاله آیروبیک, مقاله درباره تحقیق مقاله آیروبیک, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آیروبیک, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آیروبیک ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آیروبیک
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت