تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: word کد فایل: 11333
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند

    سوره نساء آیات 159 الی 161

    و از اهل کتال ، کسی نیست مگر آنکه پیش از مرگ خود حتماً به او ایمان‌ می آورد ، و روز قیامت (عیسی نیز) بر آنان شاهد خواهد بود . پس به سزای ستمی که از یهودیان سر زد و به سبب آنکه (مردم) بسیار را از راه خدا باز داشتند ، چیزهای پاکیزه‌ای را که بر آنان حلال شده بود حرام گردانیدیم ؛ و به (سبب) ربا گرفتنشان - با آنکه از آن نهی شده بودند - و به ناروا مال خوردنشان ؛ و ما برای کافران آنان عذابی دردناک آماده کرده ایم .

     

    سوره بقره آیه 217

     از تو درباره جنگ در ماه حرام مپرسند ، بگو : «جنگ در آن ، گناهی بزر گ و (بازداشتن از) راه خدا و کفر ورزیدن به او و بازداشتن از مسجدالحرام ، و بیرون راندن اهل آن از آنجا ، نزد خدا (گناهی) بزرگتر ، و فتنه (=شرک) از کشتار بزرگتر است» . و آنان پیوسته با شما می جنگند تا -اگر بتوانند- شما را از دینتان برگردانند . و کسانی از شما که از دین خود برگردند و در حال کفر بمیرند ، آنان اعمالشان در دنیا و آخرت تباه می شود و ایشان اهل آتشند و در آن ماندگار خواهند بود .

     

    سوره رعد آیات 33 الی 34

    آیا کسی که بر هر شخصی بدانچه کرده است مراقب است (مانند کسی است که از همه جا بی خبر است) ؟ و برای خدا شریکانی قرار دادند . بگو :«نامشان را ببرید» آیا او را به آنچه در زمین است و او نمی داند خبر دهید ، یا سخنی سطحی (و میان تهی) می گویید ؟ (چنین نیست) بلکه برای کسانی که کافر شده اند نیرنگشان آراسته شده و از راه (حق) بازداشته شده اند و هر که را خدا بیراه گذارد رهبری نخواهد داشت . برای آنان در زندگی دنیا عذابی است ، و قطعاً عذاب آخرت دشوارتر است، و برای ایشان در برابر خدا هیچ نگهدارنده ای نیست .

     

    سوره نحل آیه 94

    و زنهار ، سوگندهای خود را دستاویر تقلب میان خود قرار می دهید ، تا گامی بعد از استواریش بلغزد ، و شما به (سزای) آنکه (مردم را ) از راه خدا بازداشت اید دچار شکنجه شوید و برای شما عذابی بزرگ باشد .

     

    سوره سباء آیات 31 الی 33

    و کسانی که کافر شدند گفتند : «نه به این قرآن ، و نه به آن (توراتی) که پیش از آن است هرگز ایمان نخواهیم آورد.» و ای کاش بیدادگران را هنگامی که در پیشگاه خداوند بازداشت شده اند می دیدی (که چگونه) برخی از آنان با برخی (دیگر جدل) گفتگو می کنند ؛ کسانی که زیردست بودند به کسانی که (ریاست و) برتری داشتند ، می گویند : اگر شما نبودید قطعاً ما مومن بودیم .» کسانی که (ریاست و) برتری داشتند ، به کسانی که زیردست بودند ، می گویند :«مگر ما بودیم که شما را از هدایت - پس از آنکه به سوی شما آمد - بازداشتیم ؟ (نه،) بله خودتان گناهکار بودید.» و کسانی که زیردست بودند به کسانی که (ریاست و) برتری داشتن ، می گویند : (نه ،) بلکه نیرنگ شب و روز (شما بود) آنگاه که ما را وادار می کردید که به خدا کافر شویم و برای او همتایانی قرار دهیم . «و هنگامی که عذای را ببینند پشیمانی خود را آشکار کنند . و در گردنهای کسانیکه کافر شده اند غلها می نهیم ؛ آیا جز به سزای آنچه انجام می دادند می رسند ؟

     

    سوره نحل آیات23 الی 26

    من (آنجا) زنی را یافتم که بر آنها سلطنت می کرد و از هر چیزی به او داده شده بود و تختی بزرگ داشت . او و قومش را چنین یافتم که به جای خدا برای خورشید سجده می کنند ، و شیطان اعمالشان را برایشان آراسته و آنان را از راه (راست) بازداشته بود ، در نتیجه (به حق) راه نیافته بودند .(آری ، شیطان چنین کرده بود) تا برای خدایی که نهان را در آسمانها و زمین بیرون می آورد و آنچه را پنهان می دارید و آنچه را آشکار می نمایید می داند ، سجده نکنند ؛ خدای یکتا که هیچ خدایی جز او نیست ، پروردگار عرش بزرگ است .

     

    سوره عنکبوت آیات 36 الی 38

    و به سوی (مردم) مدین ، برادرشان شعیب را (فرستادیم) . گفت : ای قوم من ، خدا را بپرستید و به روز آخرت امید داشته باشید و در زمین سر به فساد بر مدارید . پس او را دروغگو خواندند و زلزله آنان را فرو گرفت و بامدادان در خانه هایشان از پا در آمدند. و عاد و ثمود را (نیز هلاک نمودیم) . قطعاً (فرجام آنان) از سراهایشان بر شما آشکار گردیده است ، و شیطان کارهایشان را در نظرشانبیاراست و از راه بازشان داشت با آنکه (در کار دنیا) بینا بودند .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, مقاله در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, تحقیق درباره تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, مقاله درباره تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آیات مرتبط با کسانیکه « سد راه الهی » می شوند
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت