تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم

تعداد صفحات: 15 فرمت فایل: word کد فایل: 12431
سال: 1383 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم

    بنام خدا

    هدف : معرفی شهرداری بعنوان یک سازمان مردمی به مخاطبان جهت برقراری ارتباط بهتر و شفاف تر و صمیمی تر با مردم شریف شهر قدس و همچنین بازنگری و مروری بر محیط کاری جهت شناخت ببشتر مشکلات مردم و ارائه راهکارهای مناسب بر اساس آموخته هایی از استاد گرامی و تجربیات خودمان و درس ارتباط جمعی و ارائه اطلاعات در زمینه ارتباط با دانشجویان محترم و سایر مخاطبان که امیدواریم مورد توجه و استفاده همه عزیزان قرار گیرد .

     

    نحوه برقراری ارتباط با مردم در محیط کاری

    مقدمه :

    شهرداری همانند دولت کوچکی است که با تمام توان خود باید مطابق قانون درآمد کسب و در چارچوب مقررات هزینه و به مردم خدمات ارائه نماید . محلی که ما در آن کار می کنیم شهرداری قدس است . شهر قدس با جمعیتی بالغ بر سیصد هزار نفر سومین شهر استان تهران به شمار می رود و حدود 2400 هکتار (240 کیلومتر) مساحت دارد و جزء شهرستان شهریار محسوب می شود . موقعیت جغرافیایی آن عبارت است از : از شمال جاده مخصوص کرج - حوزه استحفاضی منطقه 9 شهرداری تهران - از غرب به کرج و اندیشه از شرق به منطقه 21 شهرداری و از جنوب شرقی به محدوده شهرداری منطقه 18 و از جنوب به شهرستان شهریار محدود است .

    مردم شهر قدس اکثراً از قشر کم درآمد جامعه کارگر یا کارمند هستند و تعدادی دیگر کاسب مغازه دارند . بخش دیگری از شهر منطقه صنعتی است که محل درآمدی برای شهرداری و فرصت شغلی را برای مردم منطقه بوجود آورده است . از لحاظ قوم و نژادی اکثریت مردم شهر قدس مهاجرند و از قوم های مختلف از جمله ترک ها ، شمالی ها ، لرها ، کردها و ... را تشکیل می دهند . در واقع از تمام نقاط ایران افرادی را می توان در این شهر پیدا کرد و همگی با هم تشکیل کلکسیونی را داده اند .

    عواملی که باعث جذب مردم به این منطقه شده را می توان بطور خلاصه بشرح ذیل اشاره نمود :

    1-نزدیکی و دسترسی آن به موقعیت های شغلی

    2-نزدیکی به شهر بزرگ تهران و کرج

    3-خوش آب و هوا بودن منطقه (کم بودن آلودگی هوا - و ترافیک شهری)

    4-ارزان بودن مسکن - زمین و ...

    5-فراهم بودن بستر شغل های کاذب و بعضی از کارهای غیرقانونی

    6-ارائه خدمات ارزان از طریق دولت و بعضی از مراکز همچون شهرداری (رفاهی - تفریحی - خدماتی - آموزشی)

    7-تفکیک راحت وغیرمجاز زمین ها و ساخت آلونک و ساختمان های کوچک

     

    عواملی که باعث شد این شهر نتواند همانند شهرهای تهران - کرج توسعه و رشد نماید بشرح ذیل می باشد :

    1-نداشتن سند رسمی که مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده و در واقع ریشه اصلی تمام مشکلات است .

    2-مهاجرت بی رویه مردم از نقاط مختلف کشور به این شهر که باعث شده خدمات ارائه شده جوابگوی نیاز مردم نباشد و در واقع مهاجرت باعث شده مسئولین هیچ وقت فرصت برنامه ریزی دقیق را پیدا نکنند .

    3-عدم توجه کافی از سوی مسئولین به این منطقه از لحاظ مسائل و مشکلات امنیتی - اجتماعی - درمانی - قضائی - خدمات عمومی و ... بعنوان شهری که بیش از سیصد هزار نفر جمعیت دارد . یک کلانتری با نیروهای اندک نمی تواند امنیت مردم را تضمین نماید یا شهری که این همه مشکلات دارد یک بیمارستان مجهز ندارد و ...

    4-عدم وجود امکانات و سیستم نظارتی باعث شده قانون در این شهر بطور کامل اجرا نشود . مثلاً نقش راهنمایی و رانندگی در شهر بسیار ضعیف است . مواردی همچون خرید و فروش کالاهای قاچاق بیش از جاهای دیگر می باشد . 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, مقاله در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, تحقیق درباره تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, مقاله درباره تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله نگاهی به نحوه ارتباط شهرداری قدس با مردم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت