تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک

تعداد صفحات: 49 فرمت فایل: word کد فایل: 12832
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: سایر موضوعات
قیمت قدیم:۱۹,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک

    مدل 1 :

    در این مدل الگوی تمام شده جلو را تهیه می‌کنیم. برش از خط کارور به زیر حلقه وصل می‌شود (البته در مدلهای مجلسی حلقه آستین گشاد نمی‌شود) و یقه حالت خشتی دارد که با گرفتن یک پنس cm 5/1 نفی آنرا می‌گیریم. از خط سینه cm4 پائین می‌‌آئیم و برش بالا را جدا می‌کنیم. به الگوی اولیه قد لباس را اضافه می‌کنیم که cm25 پائین تر از باسن بزرگ است. قسمت پائین برش را که دامن لباس است رولت کرده و فون شماره 3 می‌کنیم یا این که از خط باسن به پائین جدا کرده و تکه پائین را از لبه پائین آن روزمان داده که در باسن به صفر برسد. سپس از زیر برش cm 5 از پهلوی چپ پائین آورد و به پهلوی راست در نقطه cm 12 پائین تر از باسن بزرگ وصل می‌کنیم این قسمت هم رولت شده و جدا می‌شود بعد از زیر سینه در طرف راست cm5 پائین آمده و از سر خط cm18 به طرف راست می‌رویم و نوک آنرا به cm12 پائین تر از باسن بزرگ در طرف چپ به شکل هلال وصل می‌کنیم cm 5 این برش را با فاصله‌های cm5/0 از هم 10 عدد پیلی cm6 می‌دهیم این دو برش هلال دامن می‌تواند اریب پارچه هم تهیه شود که افت پارچه حالت آن را زیباتر می‌کند در قسمت سرشانه دو بند cm 1 قرار می‌گیرد در قسمت پشت هم خط وسط پشت روی دولای بسته است و دو برش طولی در پنس‌های کمر خورده می‌شود. در پائین هر برش cm 4 اوزمان می‌دهیم در پهلوی پشت هم cm4 اوزمان می‌دهیم.

    این مدل آستری کامل دارد و به لبه آستری که cm5 کوتاه تر از لباس است حریر cm 15 چین داده می‌شود. زیپ این لباس در زیر بغل خورده می‌شود.

    برش هلال سمت راست از بالا چرت می‌خورد به اندازه cm5 چین‌ها در داخل آن دوخته شود. پنس زیر سینه در قسمت جلو به پهلو منتقل می‌شود.

    مدل شماره 2 :

    در این مدل از خط سینه cm7 پائین آمدهو cm3 خارج می‌شویم و از سر این خط به cm 5 پائین تر از خط گردن وصل می‌کنیم . از خط گردن تا سر سرشانه با فاصله cm 3 بند سرشانه می‌باشد که طول آن از جلو cm5 است. شکل یقه 7 بوده که cm5/1 لقی آنرا می‌گیریم و مدل یقه چپ و راست می‌باشد. از بیرون بند سرشانه به زیر حلقه وصل می‌کنیم و از زیر حلقه به خط جلوی لباس در نقطه cm3 وصل می‌کنیم. این نقطه را به نقطه cm4 بالاتر از کمر در پهلو وصل می‌کنیم. برش‌های بدست آمده را مطابق شکل اوزمان داده، از هر دو طرف.

    پنس زیر سینه به پهلو منتقل می‌شود الگوی دامن جلو روی دولای بسته و فون 2 می‌باشد که می‌توان از پهلوها cm7 به آن اضافه کرد که تا باسن به صفر می‌رسد. در الگوی بالا تنه پشت آن، الگوی تمام شده آن است که بند سرشانه به حالت ضربدری به حلقه مقابل وصل می‌شود برش پشت می‌تواند حالت صاف یا هفتی داشته باشد. در الگوی پشت پنسهای بزرگ گودی پشت به پهلو و زیپ منتقل می‌شوند.

    مدل شماره 3 :

    در این مدل یقه ایستاده به حالت اسپرت است که به زیر حلقه وصل می‌شود شکل یقه دلبری و برش‌ها از زیر سینه می‌باشد. در قسمت جلو از باسن کوچک به باسن بزرگ وصل می‌کنیم. دامن راسته و تنگ است از خط زانو حالت نیلوفری دارد که از جلو cm15 کوتاه‌تر از پهلوها و پشت cm 25 بلندتر از پهلوها می‌باشد ک حالت دنباله دارد اوزمان پائین دامن cm10 است تا حالت حلزونی پیدا کند.

    پشت لباس از خط باسن کوچک جدا می‌شود و کوتاهی آن تا زیر حلقه آستین می‌باشد پنس پشت نصفی به گودی زیپ نصف دیگر به پهلوها منتقل می‌شود.

    برای تهیه آستری این مدل الگوی بالا تنه به دامن وصل می‌شود. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک

    فهرست:

    مقدمه 

    متد گرلاوین

    مدل 1 لباس شب 

    الگوی مدل 1 

    مدل 2 لباس شب

    الگوی مدل 2 

    مدل 3 لباس شب

    الگوی مدل 3 

    متد متریک

    مدل 1 لباس شب

    الگوی مدل 1

    مدل 2 لباس شب 

    الگوی مدل 2 

    مدل 3 لباس شب 

    الگوی مدل 3 

    الگوی کودکان

    یک مدل لباس کودک 

    الگوی کت

    مدل کت

    الگوی شلوار

    مدل شلوار 

     

     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, مقاله در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, تحقیق درباره تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, مقاله درباره تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله متد گرولاین و متریک
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت