تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 13888
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم تغذیه
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!

    برای مغز بخورید!

    آیا شماره تلفن یا اسم کسی را فراموش کرده اید آیا نمی دانید که کلیدها را کجا گذاشته اید احتمالاً همه تقصیرها را به گردن ژنتیک سن یا زندگی پرمشغله خود انداخته اید نگاهی به رژیم غذایی خود بیندازید آنچه که می خورید روی تمرکز تصمیم گیری راحت و سریع شما اثر می گذارد، سطح هوش حافظه و زمان عکس العمل شما و حتی پیری زود رس مغز به رژیم غذایی وابسته است.

    اساس مغز:

    مغز یک بافت گرسنه است. اگر چه مغز 2 درصد از وزن بدن را تشکیل می دهد اما تا بیش از 30 درصد کالری (انرژی) روزانه را مصرف می کند. مشکل دیگراین که همه انرژی خود را از ئیدراتهای کربن کیفیت بالا جذب می کند.

    مغز شما این سوخت سریع را می سوزاند حتی زمانیکه شما در خواب هستید. بنابراین خوردن صبحانه بهترین راه برای ذخیره دوباره سوخت (برای مغز) و کم کردن ضعف ذهنی است. بعد از اضافه کردن صبحانه به برنامه غذایی خود اگر قبلا برای تصمیم گیری در مورد کارهای روزانه مشکل داشتید اکنون یک برتری محسوس را مشاهده می کنید باید به انرژی و ارزش غذایی آنچه می خورید توجه داشته باشیدبه خصوص اگر وعده غذایی شامل حداقل یک میوه حبوبات و یک منبع پرتئینی غنی باشد بسیار خوب است وعده سالم برای صبحانه می تواند یک تکه نان با خمیر بادام زمینی  و پرتقال و یک لیوان شیر بدون چربی است. وعده های غذایی خود را به 4 یا 6 وعده کوچک به طوری که در طول روز توزیع شده باشد تقسیم کنید. این وعده های غذایی را سبک و کم حجم نگه دارید. از خوردن غذاهای سنگین و حجیم خودداری منید زیرا خون را به سمت دستگاه گوارش می کشاند و سهم کمتری به مغز می رسد که سبب تنبلی و خستگی می شود

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید! ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان برای مغز بخورید!
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت