تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 13896
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید

    بررسی یاهو مسینجر جدید

    اولین تغییری که به چشم میاد شکل ظاهر یاهو مسینجر هست که خیلی قشنگتر شده و در اون از آیکونهای زیباتری استفاده شده. با انتخاب Change skin از منو View میتوانید شکل پوسته یاهو مسینجر را انتخاب کنید. این قسمت شامل حالت کلاسیک مسینجر و دو حالت سفید و آبی میباشد.

    صفحه اصلی یاهو دو قسمت شده، قسمت بالا همانند نسخه قبلی است و در بالای آن دو زبانه وجود دارد که به وسیله آن میتوان به دفتر آدرسی که در ایمیل یاهو ایجاد کرده ایم دسترسی پیدا کنیم. در قسمت پایین موارد متعددی قرار میگیرد با تعدادی زبانه که با استفاده آنها میتوان وارد قسمتهای مختلف شد. در نسخه های قبلی این زبانه ها وجود داشت ولی با انتخاب آنها کل صفحه تغییر میکرد و مانع از دیدن وضعیت بقیه دوستان میشد.

    در این قسمت چیزی که توجه من را جلب کرد بخش رادیو بود. در این قسمت ایستگاه های متنوعی وجود دارد که البته بیشتر آنها پولی هستند ولی ایستگاه های مجانی هم ترانه های قشنگی پخش میکنند. (البته من تخصصی ندارم و فقط میتونم بگم ازشون خوشم اومد!). چند ترانه یک بار هم یک تبلیغ 20-30 ثانیه ای پخش میشود. از امکانات ایستگاه ها میتوان امکان عوض کردن آهنگ، نمایش اسم و تصویر خواننده و نمایش نام ترانه و آلبوم را نام برد. علاوه بر اینها لینکهای جالبی در مورد ترانه مثل شعر ترانه، طرافداران خواننده و... نمایش داده میشود. من با وجود سرعت کند ارتباطم در پخش موسیقی زیاد با قطع شدن ترانه مواجه نشدم. نکته جالب این رادیو این هست که نام ترانه ای که مشغول گوش کردن به آن هستیم در جلوی آی دی مان در مسینجر نمایش داده میشود. برای جلوگیری از این امر در قسمت بالا سمت راست رادیو روی option کلیک کنید و گزینه Do not change my status را انتخاب کنید. در همین قسمت بسته به سرعت ارتباط خود میتوانید کیفیت رادیو را هم تنظیم کنید.

    مهم ترین تغییر در بخش پیام فوری (instant messenger) یا همون PM خودمون(!) ایجاد شده. در این بخش تعدادی شکلکهای مخفی (سابق) اضافه شده و علاوه بر آن تعدادی شکلک جدید هم اضافه شده (البته کسانی که نسخه قبلی را دارند قادر به مشاهده این شکلکها نخواهند بود) به شکلکهای قدیم هم حرکتهای جالبی اضافه شده.

    علاوه بر شکلکها امکان جدیدی اضافه شده به نام Audibles که به وسیله آن میتوان شکلک و صداهای آماده را بدون فعال کردن وییس برای طرف صحبت ارسال کرد. این بخش شامل آیکونهایی برای عشوه اومدن(!) خداحافظی و سلام و تعدادی آیکون با مزه میشود. برای فعال کردن این بخش ابتدا روی آیکون Audibles کنار دکمه شکلکها کلیک کنید و به وسیله دکمه More audibles گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید و منتظر شوید شکلکها لود شوند. این شکلها به وسیله Flash طراحی شده است.

    مورد دیگر امکان انتخاب شکلی برای خود در چت است به صورتی که در کادر چت آن شکل نمایش پیدا کند. امکان این هست که یک تصویر را در کامپیوتر برای خود انتخاب کنید یا از Avatar هایی که یاهو در اختیار قرار میدهد استفاده کنید (Avatar به شکلی گفته میشود که شخص را در فضای مجازی نمایندگی میکند). مزیت Avatar در یاهو بر شکلی که خود انتخاب میکنیم در این است که میتوان آن را در صفحه اصلی یاهو مسینجر (جایی که وضیعت دوستان را نشان میدهد) هم به نمایش در آورد.

    برای انتخاب یک شکل برای خود روی جعبه ای که کنار جای تایپ قرار دارد کلیک کنید. با انتخاب Share my picture و زدن دکمه Select میتوانید تصویری را از کامپیتر خود انتخاب کنید.

    با انتخاب Share my avatar میتوانید به کمک یاهو Avatar خود را تعیین کنید. در صورتی که قبلا Avatar انتخاب نکرده باشید با انتخاب گزینه Share my avatar زدن دکمه ok برای انتخاب Avatar وارد سایت یاهو خواهید شد. در دفعات بعد برای تغییر Avatar میتوانید روی آن کلیک کنید.

    در کادر انتخاب شکل دو چک باکس وجود دارد. با انتخاب Show my yahoo! Avatar in other people's Messenger list آواتار شما در لیست مسینجر دیگران به صورت ظاهر خواهد شد. این گزینه در صورت انتخاب Avatar فعال میشود. با انتخاب گزینه Use this selection for everyone شکلک شما در چت با دیگر هم ظاهر خواهد شد.

    یاهو مسینجر جدید را از اینجا Download کنید. البته به علت اینکه هنوز نسخه BETA هست گاهی اوقات بدون علت بسته و در بعضی قسمتها مثل بخش انتخاب فایل مشکل دارد. بنابراین با مسئولیت خود داون لود کنید!

    قفل کردن آی دی یاهو

    استفاده از این برنامه بسیار آسان است، فقط کافیست آی دی مورد نظر را در قسمت Bad ID بنویسید و بر روی Lock کلیک کنید.

    در قسمت بالای برنامه ،شما قادر به دیدن شمارش معکوس در حین قفل شدن آی دی هستید. هنگامی که شمارش به پایان رسید آی دی مورد نظر قفل می شود.

    اگر کسی آی دی مارا قفل کرد؟

    فقط کافیست بر روی لینکی که یاهو هنگام اعلام قفل بودن آی دی شما در اختیارتان قرار می دهد کلیک کنید و در صفحه ظاهر شده Login کنید.وقتی به صورت کامل Login شدید آی دی شما از حالت قفل خارج می شود.

    آن لاین کردن آخرین آیدی آنلاین شده در یاهو

    برای این کار ابتدا باید به قسمت Start ویندوز رفته و در قسمت Run regedit را نوشته و کلید اینتر را بزنید. در صفحه ای که باز می شود باید وارد زیر مجموعه HKEY_CURRENT_USER بشوید ودر آن وارد قسمت Softwareبشوید و سپس وارد شهخه مخصوص Yahoo بشویدو بروی شاخه Pager یک کلیک کنید تا به حالت مارک در بیاید. حال در قسمت روبرو تعدادی تابع نمایان خواهد شد. در میان آنها تابع Save password را پیدا کنید بروی آن دوبار کلیک کنید تا پنجره مخصوص باز شود. حال مقدار را از 0 به 100 تغیر دهید و در نهایت کلید اینتر را بزنید. حال یاهو مسنجر را باز کنید و بروی جمله Login To Yahoo که در صفحه یاهو مسنجر در زیر آرم یاهو قرار دارد کلیک کنید. سپس خواهید دید که آخرین آیدی شروع به لاگین شدن خواهد کرد

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان بررسی یاهو مسینجر جدید
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت