تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر

تعداد صفحات: 10 فرمت فایل: word کد فایل: 8826
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر

    حذف یک آی دی یاهو برای همیشه

    گر می خواهید یک ID را برای همیشه حذف کنید:

    با رفتن بروی لینک زیر وارد یک صفحه ای از سایت یاهو میشوید که با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ID که میخواهید حذف بشود ٬ وارد صفحه دیگری میشوید.

    حالا در پایین صفحه مجدد کلمه عبور همان ID تان را وارد کنید و بروی کلید YES و یا همان Terminate this Account کلیک کنید.

    ID شما کاملا از روی سرور یاهو حذف شد.

    بدست آوردن آدرس IP از روی ایمیل یاهو

    برای بدست آوردن آی پی از روی ایمیل یک راه قانونی وجود دارد که خود یاهو این سرویس را به کاربرانش داده.

    ایمیل خود را باز کنید گرینه Mail Options را انتخاب کنید سپس گزینه General Preferences دراین قسمت تغیراتی را میتوانید در ایمیل خود ایجاد کنید مثل from name اسم خود را در نامه هائی که میفرستید تغیر میدهد یا messeges per page تعداد نامه هائی که در یک صفحه نشان داده میشود و . . .  حالا در قسمت headers با انتخاب   show all میتوانید IP کسانی که به شما ایمیل فرستاده اند را ببینید و در انتها تغیرات را seve کنید وحالا هرکس که برای شما ایمیل بفرستد آی پی او را مشاهده خواهید کرد.

    چگونه افراد را بدون اینکه خودشان متوجه شوند add کنیم

    برای اینکه شما بتوانید فردی را بدون اینکه خودش متوجه شود به لیست دوستان اضافه کنید احتیاج به برنامه ی buddymanager دارید. که در زیر به آموزش آن می پردازیم.

    1-ابتدا ID و Password خود را در قسمت Yahoo ID و Password برنامه بنویسید و دکمه Login را فشار دهید تا از طریق برنامه به ID شما Login شود.

     2-ID کسی را که می خواهید Add کنید و شخص متوجه نشود که شما او را Add کرده اید در قسمت Friends ID  بنویسید و دکمه ی Add را فشار دهید.

    بعد از انجام این کارها فرد مورد نظر در لیست دوستان شما Add خواهد شد بدون اینکه خودش متوجه شود.

     

    قفل کردن ID   در  24 ساعت در YAHOO

    هر کس که در سایت Yahoo! یک ID برای Chat کردن داشته باشد، حتماً پسوردی هم دارد. کاری به پسورد نداریم فقط با داشتن نام ID او میتوانیم برای 24 ساعت ID او را که برای Chat کردن از آن استفاده می کند را غیر فعال یا در اصطلاح قفل کرد. این کار برای امنیت ID شخص است چون سایت فکر می کند که شخصی در حال وارد شدن غیر مجاز به ID اوست.

    برای این کار کافی است که در قسمت User-ID آن شخص بر روی سایت یاهوو 15 بار شناسه کاربری اشتباه را تایپ کرد و Enter را زد. به این صورت ID او قفل شده و دیگر خود کاربر هم برای 24 ساعت نمی تواند وارد آن شود و از سرویس های آن استفاده کند

    Block  کردنID مزاحم

    بسیاری از افراد مرتب در حال تغییر دادن ID خود در Yahoo هستند و دلیل عمده آن هم مزاحمتهایی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طویل تبدیل شده ایجاد میشود. تغییر ID به منزله تغییر آدرس پست الکترونیکی شما نیز میباشد و با تغییر ID دو مشکل برای دوستان خود ایجاد میکنید! یکی اینکه ممکن است دوستان شما در جریان تغییر آدرس پست الکترونیکی شما قرار نگیرند که مشکلات خاص خود را ایجاد میکند و مشکل بعدی که به نظر من بیشتر آزار دهنده است و خود من هم بعضاً دچارش میشوم طولانی شدن فهرست دوستان در Yahoo Messenger به دلیل وجود چندین ID برای یک نفر است! دوستانی دارم که از سه ID مختلف استفاده میکنند که با این کار هم خودشان را اذیت میکنند و هم ما را. خودشان را اذیت میکنند چرا که باید تا مدتها هر وقت وارد اینترنت میشوند در سه ID مختلف Login کنند تا خیالشان راحت شود که کسی از دوستانشان را از دست نداده اند و اکثر این افراد هم هیج وقت دلشان رضایت نمیدهد دیگر وقت خود را صرف این ID های قدیمی نکنند.

    یک راه جلوگیری مسلماً پیشگیری قبل از درمان است بدین معنی که سعی کنید از اضافه کردن اسم افرادی که آشنایی زیادی ندارید خودداری کنید. ولی این  پیشنهاد با طبع  بسیاری از علاقه مندان به ایجاد ارتباط با همنوعان خود در اقصی نقاط دنیا  سازگاری ندارد لذا میتوانید از روش زیر استفاده کنید تا هر وقت تمایل نداشتید شخص خاصی بتواند به شما  پیغام بدهد و حتی شما را Online ببیند از آن استفاده کنید.

    با دنبال کردن روش زیر ID مورد نظر هیج گاه قادر نخواهد بود وضعیت شما را در صورت Online بودن ببیند و همچنین نمیتواند برای شما پیغام ارسال کند:

     

    1- در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنید

    2- با رفتن به منوی Login، گزینه Privacy Settings را انتخاب کنید

     - در پنجره جدید Ignore only the people below را انتخاب کنید و دکمه Add را بزنید

    - در این پنجره ID کاربر مورد نظر را وارد کنید و Ignore را بزنید

     با اتمام این کار دیگر  ID مورد نظر نه میتواند شما را ببیند و نه برایتان پیغام ارسال کند

    حذف تبلیغات در یاهو مسنجر

    عمولا برای حذف تبلیغات در مسنجر برنامه هایی طراحی شده ولی با این روش میتوانید بدون برنامه و از طریق ریجستری ویندوز این تبلیغات رو حذف کنید :

    خوب برای حذف این تبلیغات ابتدا از منوی Start گزینه ی Run رو انتخاب کنید و در پنجره ی باز شده تایپ کنید Regedit . سپس وارد مسیر زیر شوید.

    HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager > YUrl

    دومتغیر از نوع String Value با نامهای Chat Adurl و Conf Adurl بسازید و مقادیر این دو متغیر را :file:///C قرار دهید.

     

    حال وارد چت روم یاهو مسنجر شوید.

    در صورتیکه از نسخه های جدید یاهو مسنجر استفاده می کنید بعد زدن کلید Enter Chat در چت روم ممکن است با یک پیغام خطا روبرو شوید . در این صورت روی آن کلیک کنید و از شر تبلیغات زیر چت روم ها خلاص شوید .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, مقاله در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, تحقیق درباره تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, مقاله درباره تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ترفند های جالب یاهو مسنجر
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت