تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 13994
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: ادبیات فارسی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه

    عنوان در 1 خط، فونت B Titr 14pt

     

    نویسنده اول1، نویسنده دوم2، ... (B nazanin 14 pt, Bold)

    1- عنوان و  آدرس کوتاه نویسنده  اول (Bnazanin 12 pt, Bold)

    2- عنوان و  آدرس کوتاه نویسنده دوم (B nazanin 12 pt, Bold)

    آدرس پست الکترونیکی نویسنده رابط  (Times New Roman 10 pt)

     

    چکیده

     

     مقاله باید دارای یک خلاصه 300 کلمه ­ای حداکثر در یک صفحه باشد. چکیده به شکلی تنظیم گردد تا در صفحه اول که حاوی عنوان مقاله است جای داده شود. چکیده فاقد پاراگرف­بندی باشد. این بخش باید به اختصار بیانگر موضوع، اهداف، مواد و روش تحقیق و نتایج بوده و  بدون ارجاع به منبعی خاص باشد. متن چکیده با فونت نازنین نازک 12  B Nazanin نوشته شود. دارای حواشی 30 میلیمتری از لبه­ راست و 20 میلیمتری از لبه چپ باشد. واژگان انگلیسی در چکیده با قلم Times New Roman 10 نوشته شود.

     

    واژگان کلیدی: حداکثر 5 واژه کاملا مرتبط با محتوای مقاله به ترتیب حروف الفبا.

     

     

     

    شناسنامه مقاله

      این راهنما به منظور استفاده نویسندگان مقالات مطابق دستورالعمل این همایش تهیه شده است. رعایت این ضوابط برای همه مولفین محترم الزامی است. مقالات باید علاوه بر اجزای مذکور در صفحه اول شامل، مقدمه، مواد و روش‌ها، نتایج، بحث و نتیجه‌گیری، تشکر و قدردانی (در صورت نیاز) و فهرست منابع باشد. حداکثر تعداد صفحات  مقاله که شامل متن و کلیه اجزاء آن نظیر شکل­ها و جداول می­باشد 10 صفحه (شامل چکیده انگلیسی) است.

    برای نگارش مقالات فارسی ضروری است از نرم افزار Word 2003  یا Word 2007 استفاده شود. از فونت نازنین نازک 12  B Nazanin و فاصله خطوط  single در تهیه متن اصلی مقاله استفاده گردد. متن مقاله بصورت تک ستونی و با حاشیه 30 میلیمتر از لبه­ راست و 20 میلیمتر از لبه چپ باشد. عنوان بخش­ها با  فونت (B nazanin 12 pt, Bold) واژگان انگلیسی در چکیده با قلم Times New Roman 10 نوشته شود. در صورت نیاز به استفاده از زیرنویس، از فونت Times New Roman 9 استفاده گردد.

    کلیه مقالات مورد ارزیابی دقیق داوران همایش قرار می­گیرند. به این منظور لازم است فایل مقاله، که مطابق با ضوابط این راهنما تهیه شده است، فقط با فرمت doc از طریق ایمیل همایش ارسال گردد. سایر فرمت ها (از جملهPDF ) و یا ارسال نسخه چاپی از طریق پست قابل پذیرش نمی­باشد. همچنین فایل مورد نظر باید حاوی متن مقاله و کلیه اجزاء آن شامل شکل ها و جداول باشد.

    چگونگی پذیرش مقاله به اطلاع نویسنده رابط خواهد رسید. در صورت نیاز و به تشخیص کمیته علمی اصلاحات نگارشی و یا ویرایشی در نسخه نهایی مقاله اعمال خواهد شد. در هر صورت، مسئولیت حفظ امانت و صحت کلیه مطالب مندرج در مقاله بر عهده نویسندگان است. در هر مرحله از داوری که خلاف آن به تایید کمیته علمی برسد، مقاله حذف خواهد شد.

    الف- مقدمه

    باید دربرگیرندۀ اهمیت پژوهش انجام شده بوده و به بیان مسئله با مروری بر مطالعات و مشاهدات مرتبط با تحقیق که در گذشته انجام شده پرداخته و به منابع معتبری که در انتهای مقاله ذکر شده، استناد شده باشد و در ادامه وجه تمایز نسبت به مطالعات قبلی و لزوم و وجوب آن و در انتها هدف اصلی پژوهش نگاشته شود. مقالاتی که تکراری بوده و در گذشته به کرات در داخل و خارج از ایران در مورد آن مطالعاتی انجام شده، در صورتی که وجه تمایز قانع کننده‌ای نداشته باشد چاپ نخواهد شد.

     

    ب- مواد و روش­ها

    در این قسمت باید شرح مواد و روشهای مورد استفاده در تحقیق، جامعه آماری، روشهای نمونه گیری، اندازه‌گیریهای آزمایشی و نحوه تجزیه و تحلیل آماری آورده شود. در صورتی که از روشهای متداول قبلی منتشر شده استفاده شده باشد، از شرح آنها خودداری و فقط به ارائه اصول و ذکر مأخذ اکتفا شود.

    ج-  نتایج

    در این بخش نتایج بدست آمده از تحقیق به همراه شکل و جدول و بدون بحث بیان گردد. از بکار بردن عنوان هایی مانند نمودار، عکس و نقشه خودداری و کلیه آنها با عنوان " شکل" درج شوند. نتایج ارائه شده در جداول یا شکلها نباید به صورت دیگری مانند منحنی و یا متن نوشتاری در مقاله تکرار گردد. فایل Excel مربوط به نمودار‌ها ارسال شود. شکلها باید دارای زیرنویس و جداول دارای عنوان با شماره باشند. اختصارات موجود در شکلها و جداول باید در زیرنویس توضیح داده شوند. هر ستون جدول دارای عنوان و واحد مربوط به آن ستون می باشد. چنانچه تمام اعداد متن جدول دارای یک واحد باشند، می توان واحد را در سمت عنوان اصلی جدول ذکر کرد. تمام اعداد متن و توضیحات جداول و شکلها باید به زبان فارسی ارائه گردد. از ارسال نمودارهای رنگی جداً اجتناب نموده و از رنگهای سفید، سیاه و هاشورهای کاملاً متفاوت استفاده شود. اندازه فونت توضیحات محورهای نمودارها و اعداد به اندازه کافی بزرگ باشد تا در صورت کوچک کردن نیز خوانا باشد. جداول و نمودارها حتی المقدور در متن مقاله جاسازی شوند. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , مقاله در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , تحقیق درباره تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , مقاله درباره تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله راهنمای نگارش مقاله در اولین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت