تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 14636
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: رهبری - مدیریت - مدیریت اخلاق
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری

    این روزها اداره کردن سازمان هایی که هم مسوول باشند و هم سودآور، کاری است دشوار. ما در دورانی زندگی می کنیم که سرشار از پیچیدگی و آشفتگی و آکنده از پیشرفت های جهش آسای فن آوری و سرشار از رقابت بین المللی است. نیروی کار روز به روز متنوع تر می شود و دید ما نسبت به کار، دائماُ دست خوش تغییر و دگرگونی می شود. مشتریان توقع دارند کالاها و خدماتی که به آن ها عرضه می شوند، بهتر، ارزان تر و سریع تر باشد. پس از برآوردن این توقعات، باز تغییری دیگر از گوشه ای دیگر سر بر می کشد و توجه همه را به خود جلب می کند. همه ما در عرصه اقتصادی جدیدی که ” دانایی “ نام دارد، فعالیت می کنیم. در این عرصه، انسان ها سرمایه معنوی محسوب می شوند و پیشرفت امور منوط به آن ها است و تاوان سوء تدبیر بسیار سنگین و گزاف است. در این عرصه، سازمان هایی موفق می شوند که رهبران آن ها بتوانند این سرمایه معنوی را بسیج کرده و گره از شایستگی، آفرینندگی و تعهد آن ها باز کنند . 

     

    مرکز مدیریت خلاق، در طی بیست سال کار با هزاران مدیر از سازمان های گوناگون، چند قابلیت و ظرفیت را که با رهبری ثمربخش مرتبط است، مشخص کرده است. یکی از قدیمی ترین آن ها، داشتن مهارت فنی در اعلا درجه است یعنی دانش اداره کسب و کار. اما میزان ماندگاری این قابلیت ها منوط به میزان توانایی کار با دیگران و غریزی بودن آن قابلیت هاست. به عبارت دیگر، قابلیت باید ناشی از درک شخصی باشد. 
    این قابلیت ها، کمتر قابل کمی شدن هستند، قابلیت هایی که مثل چشمه، زاینده اند و بارها و بارها بروز می کنند و عامل اصلی موفقیت در رهبری فرهنگ های مختلف به شمار می روند. 
     
    این قابلیت ها پنج خصیصه برجسته دارند : 
    1- خودآگاهی پیشرفته 
    شناخت تمامی توانایی ها و ناتوانایی های افراد و نحوه نفوذ آن ها در دیگران و نحوه پذیرفته شدن آن ها از سوی دیگران، کاری است واجب. 
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری

    فهرست:

     

    ندارد.
     
     
     

    منبع:

     

    سازمان فردا . اثری از : بنیاد پیتر دراکر 
    صفت های بایسته یک رهبر . جان ماکسول

     

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت