تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی

تعداد صفحات: 34 فرمت فایل: word کد فایل: 14638
سال: 1384 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی الکترونیک
قیمت قدیم:۱۶,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی

    انواع ساختار کلی عرضه یک ساختار 3 فازی. تجزیه و تحلیل مدار برقی در این بخش از ساختر  مشابه به مدار برقی به عنوان یک خانواده کلی استفاده کرده است و لتاژ مشابه به فرکانس در ساختر دسته بندی  شده در حالت مشابه در این بخش مورد ارزیابی قرار گرفته. هر چند در مورد بار پلی فاز، رابطه بین بار طبیعی و عرضه به منظور کاهش ولتاژ اصلی و متناسب می تواند کاهش یابد، مبدل ثانویه می تواند به منظور ارتقاء فاکتورهای مورد استفاده به منافذ متصل شوند. در این حالت با تجزیه و تحلیلهای خودمان را به منظور افزایش نتیجه ساختار 3 فازی تصدیق می کنیم. زمانی که چند لاکننده یک گرد، خاص بار 3 فازی ارائه می دهد. مجموعه، ولتاژ حاصل در مقایسه با فرکانس زاویه مربوطه به صورت زیر مطرح می شود:Kw,3Kw,5Kw,7Kw,9Kw,11Kw. اگر رابطۀ بین ساختار خشی عرضه، و بار کاهش یابد، یک نوع ساختار خشی  عرضه، و بار کاهش یابد، یک نوع ساختار هارمونک 3 ویا کد ساختار چند دلار فاز مربوطه مطرح می شود در این حالت این ساختار در 3 فاز می تواند مدت طولانی تری بماند ولتاژ های V2 , V3 با توجه به گسترش آنها به صورت زیر می توانند مطرح شوند: Kw, 5Kw, 7Kw , 11Kw. به صورت کلّی ،اگر باز فاز q باشد، کاهش خنثی می تواد هارمونیک Kg یا زیاد کند و یا آن را مضاعف کند عدم وجود رابطه خنثی تجزیه و علتهای مضاعف را با مشکل مواجه می کند.در این حالت، ساختارهای اجرایی فازq مدت طولانی تری نمی تواند مستقل بمانند. در نتیجه ما فقط می توانیم فرکانس 3 تایی را با محصول3 فاز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. ماهیت و پیچدگی این نوع محاسبات ب انتایج ذکر شده در مورد کنترل کامل و ساختار تنظیم کند 3 فازی قابل مقایسه هستند.

    ما بعد آنشان خواهیم داد که،  در نهایت،  همانطور که نتایج کیفی ساختار ها نگران کننده هستند. نتایج به دست آمده به ساختار افزایند. با یک نتیجه 3 فازی که دستان نسبت ساختار مضاعف K از3 متفاوت است، قابل انتقال می باشند. این قبیل ساختارها باعث می شود تا  بتوانیم ویژگیهایی برای مقادیر متفاوت K عنوان کنیم.

    فرکانس 3 تایی: شکل 613، بیانگر تصویر مدار برقی 3 فاز و فرکانس حاصل است که بدون رابطه ای خنثی بیان شده است و از 3 گرد ساختار6تایی با 3 سیستم متعادل3 فازی با توجه به ولتاژ زمان T و حرکت با فاصله زمان مناسب TA استفاده کرده است.

    تجزیه و تحلیل فاصله ای: میزان ارائه ولتاژ P در طول هدایت ساختار T1 شبیه به V3 در طول هدایت T2A است و یا شبیه به V/3 در طول هدایت T است حالا این نوع زمانهایمربوط به هدایت ساختار از طریق 27a جایگزین می شوند، در نتیجه فرمول زیر را داریم:

     

    در حالیکه ان 3 ولتاژ مدت زمانی برابر با دارند نیم چرخه مثبت و منفی آنها از علامت مربوط مجحز است لازم است تا عمفلکرد را در طور 6/1 ولتاژ  چرخه مبوط محاسبه کنیم، بدین ترتیب اگررا برای WT بشناسیم و سپس می توانیم ساختار های را به صورت زیر کاهش دهیم.

     

    (تمامی فرمول ها و روابط در فایل اصلی موجود است )

     

    جریانهای I3,I2,I1 در یک فاز با 3 ظرفیت، بیانگر رضایت در مورد نیم چرخش متناوب در رابطه متقارن به صورت است. در این حالت می توانیم توصیفات را برای این قبیل جریانها از طریق چرخه آنها با توجه به محاسبه 6/1 چرخه کاهش دهیم. با  یک یار که مشکل از 3 مقاومت خالص و برابر با مقدار R ات زمانی که زاویۀ حرکت نا  ساختارها افزایش می یابد، 3 عملکرد موفق ممکن است حاصل شود:: 3 یا 2 ساختار تار سیتون وجود دارد که اجرا می شود. زمانی که  اجرا می شود،  ترسینونهای T2 , TC هنوز در حال اجرا هستند. ساختارهای متقارن ما را قادر می سازند تا  ساختار زیر را بنویسیم همانطور که می دانیم V1+V2+V3=0 است می توانیم  فرمول را بصورت زیر کاهش دهیم:

    در این حالت VA,V2B,V3Cرا  با ساختارهای مربوط به آنها به  صورت WT جایگزین کنید.سپس فرمول زیر را داریم:

    اولین ولتاژ از 3 ولتاژ تولید که به  صفر رسیده V/3 است سپس:     

    در حالی که ظرفیت بار کلاً مقاوم هستند، صفر V3 باتوجه به صفرie مطرح می شود و سپس با T3 می رسد. ترسیتوهای T2BTA به صورت تنها اجرا می شود و میزان ولتاژ  فرمول مربوطه به صورت زیر مطرح می شود:

     بدین ترتیب و می توانیم ساختار زیر را عنوان کنیم:

     این نوع ساختارها و زمان انتهایی  زمانی کهT3B اجرا شد. مطرح می شود ،سپس می توانیم یک ترسیتون 3 را با توجه به زمان اجرا وارد کنیم. در طول اولین زمان اجرا، زاویه اجرا باید به منظوراطمینان حاصل کردن از این مسئله که بیشتر از یک تولینور در هر فاز اجرا نمی شود به حد کافی بزرگ باشد. در این حالت قبل از اجرای T/A، لازم است صبر کنیم تا T( خاموش شود) از اجزا نشود. 2 قبل از متوقف شده TSC مطرح شود برای مثال زمانی کهWT=112122 است این نوع اولین ساختاری زمانی ناپدید می شود کهT/A تا زمانی که  T3C خاموش نشده اجرا نمی شود برای مثال برای مقدار  بیشتر از132122 مطرح شده است. در این حالت می توانیم نحوه عملکرد را برای مقادیر زیر عنوان کنیم.

    حالت دوم: همیشه 2 ترسیور وجود دارد که در حال اجرا است. هر یک از ساختار های توسیو باعث می شود که توسیو که قبلاً اجرا شده با استفاده از ولتاژ منفی بین آنوها و کاتوها از اجزا متوقف شود توصیفات مطرح شده برای ولتاژ حاصل در طول اجزاء همزمانT23 , T/A شبیه به ساختار هایی است که در بخش 19/6 به دست آمده است. در این حالت ساختار طبیعی است که در یک خط قرار گرفته است. سیتور قبل از انجام فرایندها در آنها متوقف می شود و ساختارها به صورت طبیعی از طریق ناحیه مربوطه( صفر) عبور می کنند. این نوع عملکرد ثانویه زمانی که میزان ولتاژ قبل از آنیکه یک ترسیور جدید ارائه شود به صفر می رسد. در این حالت ولتاژهاییV2 ,V1 با توجه به WT=1700 صفر هستند و فاصله اجرا متقارن همزمانT2R,T2 با توجه به حد نصاب به صورت 200 مطرح می شود. زاویه حرکت باید کمتر از 1500 باشند. در این حالت، حالت 2 را برای مقدار  به صورت زیر عنوان می کنیم: یا2 یا 0 تریستور در حال اجرا وجود دارد. هر یک از این ترستورها برای 2 دور کوتاه اجرا می شوند و خواستار اضافه کردن ساختا ر اجرایی در هر ترسیتور می باشد. دین ترتیب، T زمانی که باشد اجرا هستند میزان ولتاژ تولید شده اغلب از طریق رابطه(6.19) حاصل می شودV2 ,V1 در WT=170 به صفر می رسند. در این حالت این قبیل مقادیر برایحداکثر مقدار زاویه اجرا ثابت هستند. شکل 3 سپس با توجه به ساختار زیر حاصل می شود: بارز ظرفیت مقاوم  و زمانی که ظرفیت بیانگر ترکیبات می باشد، ساختارهای عبوری با توجه  به مقدارi2,i2,i3 با توجه به ولتاژV3,V2,V1 جا به جا می شوند همانطور که برای مدار برقی منظم 3AC فازی عنوان شده ساختار و حالت 3 فوراً به دنبال حالت 1 مطرح می شود در این حالت زاویه ی افزایش می یابد.

    د طول زمان اجرای، میزان ولتاژ تولید شده از طریق فرمول(6.18) مطرح و محاسبه می شود. مقدارi2,i2,i3 به صورت فرمول زیر مطرح می شود:

    از طریق زیر بیان می شود

    در حال اجرا هستند ،زمانی که از طریق صفر عبور داده می شوند،  تمام می شود:T2C خاموش می شود اما زمای که  باشد در این حالت S بیانگر زما ن اجرای همزمان3 ترسیتور است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , مقاله در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , تحقیق درباره تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , مقاله درباره تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله الکترونیک صنعتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت