تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 15055
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران

    سلام بر اولین معلم انسان ها امین کعبه ( ص ) :

    معلم معماری است که می سوزد و می سازد وبا سوختن خود برج هائی میسازد  تا آیندگان از آنان درس ایمان – اخلاق و رفتار و محبت و ایثار ، زندگی و .... بیاموزد .

    هر نوع رفتار معلم ، رفتار فراگیران را شکل و جهت می دهد به عنوان نمونه نظم معلم موجب نظم فراگیران خواهد شد ، خوب گوش کردن معلم به گفته های فراگیران موجب خوب گوش کردن فراگیران را لحاظ کند .

    معلم وضع جسمی و روانی فراگیران را لحاظ کند

    توانایی ها و قابلیت های فراگیران را در نظر گیرد .

    انتظارات و توقعات خود را از فراگیران مشخص کند . برای فراگیران بها و ارزش قایل شود و به آنان احترام بگذارد . آنان را تحقیر نکند و به آنها اهانت و بد زبانی نکند .

    در بین فراگیران تبعیض قائل نشود . بدترین ویژگی معلم از دید فراگیران تبعیض معلم است . فراگیران را به کم نمره دادن ، مشروط کردن ، مرددو کردن و از این قبیل تهدید نکند .

    از صحبت خصوصی با بعضی فراگیران در کلاس پرهیز کند .

    اسامی فراگیران را به خاطر بسپارد و آنها را به اسم صدا زند .

    از شوخی های بی مورد و بیش از حد جدی بودن پرهیز کند .

    به وعده های خود عمل کند .

    به اشتباه خود در فرایند تدریس اعتراف کند و در صدد جبران آن برآید .

    با این قصد و باور وارد کلاس شود که << قرار است از فراگیران خود چیزی یاد بگیرد >> این طرز تفکر و نگرش موجب رشد فکری معلم خواهد شد .

    هرازگاهی تجارب و خاطرات زندگی خود را برای فراگیران ارائه دهد این رفتار از یک سوء موجب ارتباط قلبی و صمیمانه ی بیشتر بین معلم و فراگیران می شود و از سوی دیگر فراگیران از تجارب معلم در زمینه های مختلف استفاده می برند و در عین حال یاد میگیرند که مسائل و مشکلات زندگی خاص آنان نیست .

    معلمی که به فراگیران خود عشق می ورزد . آنان را قلبا" دوست دارد و دید او نسبت به فراگیران << نگرش محبتی >> است کلاس او از آرامش و نشاط بیشتری برخوردار است .

    سه باور معلمی عبارت است از :  باور خودش – باور فراگیران – باور موضوع درسی

    معلم توانایی ها – قابلیت ها و جایگاه شغلی خودش – توانایی ها و قابلیت ها ی فراگیرانش و موضوع درسی که تدریس میکند را باور داشته باشد .

    جهت این که اسامی فراگیران را زودتر به خاطر یسپارد از الگوی یاد سپاری استفاده کند چون معلمی عشق است و علاقه است محبت و دوست داشتنپس بر شما مبارک باد.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    1- چگونگی کیفیت آموزشی را بهبود بخشیم – مترجم ( دکتر فرخ لقا رئیسی دانا )

    2- ظرافت های معلمی جید نقیه 

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ظرافت های معلم در ارتباط با فراگیران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت