تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک

تعداد صفحات: 18 فرمت فایل: word کد فایل: 15123
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: فیزیک
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک

    اطلاعات کلی

    برای جلوگیری از آلودگی از جو (فضا ) سوخت ناقص یا تبخیر سوخت (حفظ ) سواری خوب و سوخت اقتصادی ، تعداد سیستم های کنترل خروج استفاده شدند بر روی این وسائل نقلیه نه تنها همه این سیتمها مناسب شدند برای همه مدل ها ، اما آنها شامل اجزای زیر هستند :

    مبدل کاتالیتیک :

     سیستم کنترل خروج بخار (EVAP ) سیستم تهویه میل سنگ مثبت (pcv ) مدیریت موتور الکتریکی :

    بخش هایی در این فصل شامل انواع کلی و شیوه های تصحیح در حوزه مکانیک مرکزی ، بعلاوه شیوه های بخش نوسازی برای هر یک از سیستم ها ی بالا فهرست شده .

    قبل از فرض آنکه یک سیستم کنترل انتشارات خراب است ، تصحیح سوخت و دقت سیستم های احتراق ، تشخیص بعضی وسایل کنترل خروج نیازمند ابزار ویژه شده ، وسیله آموزش هستند . اگر تصحیح و سرویس خیلی مشکل می شود یا اگر یک شیوه فراسوی توانایی شما است مراجعه یک بخش سرویس واسطه یا متخصص دیگر .

     

    رایج ترین دلیل مشکلات سیستم انتشار (خروج ) به سادگی یک نشست جاروبرقی است یا شل کردن سیم ، به طوریکه همیشه چک می کند اتصالات سیم و شیلنگ در ابتدا  .

     

    این بدین معنی نیست بهر حال ، آن سیستم کنترل انتشار خصوصاً مشکل هستند برای نگهداری وتعمیر .

    شما می توانید بسرعت و به آسانی  انجام دهید تصحیحات زیادی انجام دهید  بیشترین حفظ نظم در مرکز با ابزار دستی و تنظیم موتور معمول .

    توجه نزدیکی  داشته باشید به احتیاط های طرح کلی ویژه در این فصل . باید توجه شود که ترسیمات سیستم های متنوع ممکن نیست (دقیقا ً جور کند سیستم مناسب روی وسیله نقلیه شما به خاطر تغییرات ساخته شده بوسیله صنعت در طول تولید .

    سیستم مدیریت خود تشخیص موتور موترونیک

    اطلاعات کلی :

    بخش کنترل سیستم مدیریت موتور موترونیک یک سیستم خود تشخیص داخلی است که شناسایی می کند خرابی هایی را در سیستم سنسور ها و ذخیره می کند آنها رابعنوان ضعف کد ها در حافظه آن . ممکن نیست بدون وسیله آزمایش اختصاصی برای استخراج  این نقص کدها از بخش کنترل .

    بهر حال شیوه های داده شده در فصل های 4 و 5 ممکن است استفاده شود برای چک کردن اجزا شخصی و سنسورهایی از سیستم موترونیک اگر این خرابی ها یک نقص را مشخص می کنند آنگاه وسیله نقلیه با ید برده شود به واسطه BMW که خواهد داشت یک وسیله تشخیصی ضروری برای احضار نقص کدها از بخش کنترل . شما آنگاه خواهید داشت اختیار تعمیر کردن نقص خودتان یا بطور متناوب تعمیر کرده اید نقص رابوسیله واسطه BMW .

    بخش کنترل الکترونیکی. ( ECU )

    جابه جایی و تعمیر کردن

    جابه جایی :

    1- بخش کنترل الکترونیکی (ECU ) قرار داده شده یا درون قسمت (اتاقک ) مسافر زیر جهت دست راست قاب چوبی صفحه داشبورد روی مدل های 3 سری یا در قسمت موتور روی جهت سمت راست روی مدل های 5 سری (فصل چهار را ببینید )

    2- قطع کامل منفی باطری :

    اخطار : اگر رادیو در وسیله نقلیه شما مجهز شده به یک سیستم ضد دزد مطمئن می سازد شما را که کد فعال درست شده است .

    قبل از قطع باطری مراجعه کنید به اطلاعات روی صفحه  7- در جلوی این کاتالوگ قبل از جابه جا کردن (باز کردن ) کامل .

    توجه : اگر بعد از اتصال  باطری زبان اشتباه ظاهر شود روی بخش نمایش وسیله ، مراجعه کنید به صفحه 7 – برای تنظیم کردن شیوه زبان .

    3- داولین جابه جایی پوشش روی  مدل ها با ECU روی قسمت سمت راست اتاقک موتور است .

    اگر ECU قرار گرفته درون وسیله نقلیه ف جابه جایی پوشش روی قسمت سمت راست .

    از برق بکشید اتصال های الکتریکی را از ECU

    حرکت دهید قفل های پشتیبان را از قلاب ECU .

    با دقت حرکت دهید  ECU . توجه : اجتناب کنید از آسیب الکتریسیته ساکن به  ECU پوشیدن دستکش های پلاستیکی و لمس نمی کند میخ های متصل را .

     

    سرویس کردن :

    سرویس کردن یک خلاف جابه جایی است .

    شکل ها :

    4.1 سنسور درجه حرارت خنک کننده معمولا ً قرار داده شده نزدیک فرستنده درجه حرارت ، نزدیک رگلاتور فشار سوخت

    4.2 چک کنید مقاومت سنسور حرارتی خنک کننده در درجه حرارت های مختلف .

    4.6 سنسور اکسیژن معمولا ً قرار داده شده در لو.له اگزوز ، جریان پایین از اگزوز چند جانبه

    4- سنسورهای اطلاعاتی

    توجه : مراجعه کنید به فصل های 4 و5 کتاب برای اطلاعات اضافی روی موقعیت تنظیم می کند مقدار ولتاژی که می تواند از میان سنسور بگذرد . در درجه حرارت های پایین مقاومت سنسور بالاست . به طوری که درجه حرارت سنسور افزایش می دهد ، مقاومتش کاهش خواهد یافت . هر نقص در این گردش سنسور در بیشترین موارد مربوط به شل کردن یا کوچک کردن یا کوچک کردن سیم خواهد بود . اگر هیچ مشکل سیمی آشکار نشود ، چک کنید سنسور را به طوری که در زیر شرح داده شد .

    چک ( تصحیح )

    2- چک کردن سنسور ، اولین چک مقاومتش هنگامیکه به طور کامل است . بعدا روشن کردن موتور و گرم کردن آن تا به درجه حرارت عمل برسد . مقاومت باید پایین باشد . توجه : اگر دستیابی محدود به درجه حرارت خنک کننده مشکل می سازد و آنرا برای ضمیمه کردن پژوهش های الکتریکی با پایانه، حرکت می دهد سنسور را بطور کلی که در زیر شرح داده شده و انجام می دهد آزمایشاتی را در یک کانتینر آب گرم شده در شرایط تظاهر (شبیه سازی ) .

    اخطار : منتظر شوید تا موتور به طور کلی خنک شود قبل از شروع این شیوه ،

    تجدید (نوسازی ) :

    3- جابه جایی سنسور ، فنر قفل را پایین می برد ، آن را از برق بکشید ارتباط الکتریکی را ، آنگاه با دقت سنسور را باز کنید . آماده شده برای چند نشست خنک کننده : برای کاهش دادن سنسور جدید آماده ای دارند برای مناسب کردن با سرعت ممکن .

    اخطار : سر و کار داشتن با سنسور خنک کننده با مراقبت . آسیب به این سنسور تاثیر خواهد داشت روی عمل کل سیستم تزریق سوخت .

    توجه : آن ممکن است ضروری می باشد خشک کردن مقدار کوچکی از خنک کننده را از رادیاتور قبل از جابه جایی سنسور .

    4- قبل از اینکه سنسور متناسب شود مطمئن شوید پیچ دیش تمیز شدند و بکار می برند یک درزگیری کوچکی برای آنها .

    5- سرویس کردن خلاف جابجایی است .

    سنسور اکسیژن

    توصیف کلی :

    توجه : سنسورهای اکسیژن به طور طبیعی تنها مناسب شدند برای وسایلی مجهز هستند بی مبدل کاتالیتیک . بیشترین سنسور های اکسیژن قرار داده شدند در لوله اگزوز مسیر جاری از اگزوز چند جانبه . روی مدل های 535 ، سنسور اکسیژن نصب شده در مدل کاتالیتیک . اتصال کننده سنسور الکتریکی

    قرار داده شده نزدیک حفاظ برای دستیابی آسان .

    6- سنسور اکسیژن که قرار داده شده در سیستم اگزوز نشان می دهد اکسیژن محتوای گاز دود اگزوز . اکسیژن محتوی در اگزوز واکنش نشان می دهد با سنسور اکسیژن ، برای تولید یک ولتاژ خروجی که متنوع است از 1/0  ولتاژ تا 9/0 ولتاژ .  ECU به طور ثابتی نشان می دهد  این ولتاژ خروجی متنوع را برای تعیین میزان اکسیژن به سوخت در مخلوط ، ECU تغییر می دهد میزان مخلوط هوای سوخت را بوسیله کنترل کردن عرض ضرب تزریق کننده های سوخت . یک میزان مخلوط از 7/14 بخش هوا به 1 بخش سوخت یک میزان مخلوط مناسبی است برای کمتر بودن انتشارات اگزوز . بنابراین اجازه می دهد با صدای کاتالیتیک برای عمل کردن در ماکزیمم بازده . این میزان 7/14 به 1 که ECU و سنسور اکسیژن تلاش می کند برای نگهداری در تمام مواقع . 0

    7- سنسور اکسیژن تولید می کند هیچ ولتاژی را وقتی که آن پایین است عمل نرمال درجه حرارت تقریباً 320 Cاست . در طول این دوره اولیه قبل از آماده سازی ، ECU عمل می کند در مد مدار بسته – باز .

    8- اگر موتور می رسد به عمل درجه حرارت نرمال و یا جریان داشته به مدت 2 یا چند دقیقه ، و اگر سنسور اکسیژن تولید شده در یک ولتاژ مفرد ثابت زیر 45/0 ولت در RPM 1500 یا بزرگتر ، ECU نقص کد حافظه فعال خواهد شد . 9- وقتی که با سنسور اکسیژن یک مشکل است یا گردش آن ، ECU عمل می کند در مد مدار بسته ، باز ، که آن کنترل می کند تحویل سوخت را مطابق با ارزش غیبت برنامه ریزی شده به جای تغذیه اطلاعات از سنسور اکسیژن .

    10 – عمل خاص سنسور اکسیژن بسته به چهر شرایط دارد :

    a ) ولتاژ پایین الکتریکی ایجاد شده بوسیله سنسور بستگی به اتصالات خوب ، تمیز دارد که باید چک شود هر گاه خرابی سنسور مضنون شد یا نشان داده شد . 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, مقاله در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, تحقیق درباره تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, مقاله درباره تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله مبدل کاتالیتیک
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت