تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع)

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 15456
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع)

    امام علی ( ع )

    در تاریخ ما نام علی ابن ابیطالب)ْع( با عدالت همزاد و همراه شده است و گروههای مختلف فکری همزمان با روزهای و یا مناسبتهایی که به نوعی با ایشان ارتباط دارد ، سعی می کنند تا از این خصوصیت مهم و بارز علی (ع) بهره مناسب را ببرند.

    برخی شیوه و سیره امیر مومنان (ع) در دوره کوتاه زمامداری ایشان را نسخه بی بدیل حکومت عادلانه می دانند. بعضی دیگر با استفاده از همین روش و با یادآوری مثالهای تاریخی از آن دوران ، مدعیان را به نقد می کشند و این همه نشانه آن است که اگر چه در مزایا و محاسن عدالت سخن بسیار گفته شده است ، اما تا تحقق یک نظام عادلانه که در آن شهروندان احساس احقاق حق و رفع تبعیض نمایند ، فاصله ای طولانی وجود دارد.

    حقیقت آن است که تغییرات شگرف جهان در عصر جدید موجب تغییر بسیاری از شاخصهای اخلاقی و یا حداقل مصادیق آن گردیده است . تعریف انسان ، جهان ، عدالت ،آزادی و .... با عصر گذشته تفاوتهایی دارد که با گسترش ارتباطات و کوچک شدن جهان نمی توان آن را انکار نمود.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع)

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع), مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع) ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان امام علی (ع)
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت