تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 15598
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان

    اخلاق و رفتار ایرانیان

    ایرانیان برنج زیاد می خوردند

    ایرانی ها برنج را به هزار قسم درست می کنند، برنج غذایی است سالم . در مهمانی ها برنج غذای اصلی است.

     

    ایرانیان به ستاره شناسی باور دارند

    ایرانیان بی اندازه مایل به دانستن آینده هستند و به این جهت ستاره شناسان و طالع بینان را شخصیت های خیلی مهم می دانند و با منجمین به منزله هاتفان غیب مشورت می کنند.

     

    ایرانیان به دید بازدید اهمیت می دهند

    ایرانیان عادت دارند در تمام عید ها رسمی با هم دید و بازدید کنند. اول بزرگان در منزل می نشینند و زیر دستان به دیدن آنها می روند. سپس آنها سوار اسب شده به بازدید زیر دستان می روند.

    ایرانیان به راحتی دیگران را در غذای خود شریک میکنند

    ایرانیان مردمی شرافتمند و هرکس بر ایشان هنگام غذا وارد شود با خوش رویی به وی خوراک می دهند، بر عکس اخلاق فرانسویان که زمان خوردن در را به روی خود میبندند.

    ایرانیان بسیار به شعر اهمیت می دهند

    شعر آنچنان اهمیتی نزد ایرانیان دارد که می توانم بگویم هیچ ملتی از این جهت به پای آنان نمی رسد.

    ایرانیان اهل تعارف اند

    هنگام گفتگو کلمات مودبانه و متواضعانه ای به کار می برند، برای مثال هنگامی که را به درون خانه خود دعوت می کنند میگویند : «خانه ما ار منور فرمودید»، «قربان شما»، «چشمم کف پایت» و ... . ایرانیان بیش از فرانسوی ها میدانند که چگونه الفاظ را بیارایند و خوش آمد گویند.

     

    ایرانیان آزادی دگر اندیشان و خارجیان را محترم می شمارند

    با ایرانیان بذله گو و خوش طبع که اصول فلسفی و ریاضی ما را دارند، نه علم و فلسفه دینی مارا، می توان در ملا عام و بدون حراس از قاضی راجع به دین و مذهب مباحثه کرد، ولی نمی توان اعتماد آنان را جلب کرد. مسیحیان و خارجیان علاوه بر آنکه آزادند تا درباره کیش و آیین صحبت کنند میتوانند لباس ایرانی بپوشند و شمشیر ببندند.

     

    ایرانیان با ادب و نزاکت سخن می گویند

    آیین سخن گفتن ایرانیان بسی دل نشین و مهر آمیز و مردمی است. در وقت پذیرایی به کسی که به دیدارش آمده با گشاده رویی و لبخندی نوازشگر خوشامد گویی هایی از این دست را بر زبان می آوردند: صفا آوردی، خوش آمدی، جای شما خالی بود و ... . یکی از نزاکت هایی که در زبانشان وجود دارد این است که همیشه در حرف زدن چه از دیگران باشد چه از خودشان، سوم شخص به کار می برند. باز هم تکرار می کنم، ایرانیان یقینا مهربان ترین مردم جهان هستند. گیرا ترین روش ها جذاب ترین هنجارها، لطیف ترین خلق و خوش ها را دارند. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان اخلاق و رفتار ایرانیان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت