تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 16166
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: محیط زیست و انرژی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال

    این روزها صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌ زیست به یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت‌های صنعتی و تولیدکننده تبدیل شده است. درست به همین دلیل هم این شرکت‌ها سعی دارند با استفاده از تکنولوژی‌های جدید از مشکلات مربوط به کمبود انرژی جلوگیری کنند. به این ترتیب باتری و شارژر‌های خورشیدی به تدریج به بازار آمده و با استقبال عمومی هم مواجه شده اند.

    برای اولین بار در ایران شارژر خورشیدی موبایل -  IPAD - MP4 - MP3 – PDA G.P.S - NOTEBOOK- یا دوربین دیجیتال با امکانات فوق العاده

    این شارژر های کوچک و زیبا به سرعت توسط نور خورشید یا چراغ معمولی شارژ شده و با اتصال آن به موبایل گوشی شما و دیگر لوازم برقی شارژی خود را بصورت کامل شارژ میکند. مناسب برای کسانی که زیاد سفر می کنند  یا نگران اتمام شارژ گوشی  ودیگر وسایل مهم خود هستند. با قیمت های  استثنایی . برتری های این محصول عبارتند از:

    1- امکان شارژ دستگاه با برق و استفاده از آن در مواقع عدم دسترسی به برق

    2- امکان شارژ دستگاه توسط USP کامپیوتر

    3- امکان شارژ دستگاه توسط تمامی لامپ های معمولی

    4- کانکشن های اضافه برای پشتیبانی از تمامی گوشی های موجود در بازار

    5- امکان شارژ دستگاه در حین استفاده

    6- امکان استفاده در اتومبیل،اتوبوس،قطار و ...

    7- قابل اطمینان ترین نوع شارژر چون در هر شرایطی و با هر شکل ممکن کار می کند

    شارژ وسایل خاصی مانند GPS - NOTEBOOK - IPAD - PDA – CELLPHONE – MP3 – RADIO –- …………… -  TWO WAY RADIO

     


    کافی است که شارژر خورشیدی را به مدت حدود 1تا۳ ساعت ( بسته به مدل انتخابی ) زیر نور آفتاب و یا نور چراغ معمولی قرار دهید تا باتری داخلی دستگاه شارژ شود (بسته به نوع انتخابی ) و سپس می توانید با استفاده از یکی از چند مبدل همراه این دستگاه، گوشی و سایر لوازم الکتریکی خود را شارژ نمائید. در واقع شما می توانید در طول روز باطری دستگاه را شارژ کرده و مثلا هنگام شب، از شارژ آن استفاده کنید.

    شارژر خورشیدی یک گجت فوق‌العاده برای شارژ انواع تلفن همراه و دستگاه های الکترونیکی با استفاده نور خورشید و یا هر نوع منبع نوری دیگر مثل انواع مختلف لامپ‌های رشته‌ای یا کم مصرف است .

    شارژر خورشیدی چیست ؟

    شارژرهای خورشیدی تشکیل شده از پنل های خورشیدی برای ذخیره انرژی نورانی خورشید در هر زمان و هر مکان می باشد . همچنین با استفاده از باطری ذخیره کننده داخلی شما می توانید با USB و نیز آداپتور ، برق نیز دستگاه را شارژ نمایید و شارژر را همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز استفاده نمایید.

    موارد استفاده شارژر خورشیدی کجا می باشد ؟

    این وسیله مناسب برای شا رژ تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در سفر و حتی در خارج از خانه می باشد. در هر نقطه که نور خورشید به پنل های شارژر خورشیدی بتابد شما می توانید تلفن همراه و شارژ دریافتی را ذخیره کرده و میتوانید در مواقع لزوم دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ نمایید.

    چه وسایل دیگری را می توان با شارژر خورشیدی شارژ نمود ؟

    انواع مختلف تلفن‌های همراه ( Nokia – Sony Erickson - Motorola – Samsung – انواع مختلف گوشی‌های چینی – IPhone و IPad - NOTEBOOK ) و همچنین انواع MP3 Player ها و MP4Player ها - دوربین های دیجیتال – Game های قابل حمل و GPS با استفاده از این دستگاه کم حجم قابل شارژ می باشد.
    نحوه استفاده از شارژر خورشیدی :

    دستگاه شارژر خورشیدی از 3 طریق قابل شارژ می باشد :

    1- تابش نور خورشید به فتوسل های خورشیدی

    2- اتصال از طریق USB به کامپیوتر

    3- 3- اتصال به برق از طریق آداپتور

    در هر 3 حالت فوق دستگاه شارژ را ذخیره نموده و در مواقع لازم شما می توانید از آن استفاده نمایید.


    این شارژرها به سرعت توسط نور خورشید یا هر نوع منبع نوری دیگری همچون لامپ‌های رشته‌ای – لامپ‌های کم مصرف – مهتابی و … شارژ شده و انرژی کسب شده در خود ذخیره می‌کند سپس می‌توانید در صورت نیاز با اتصال آن به انواع مختلف وسایل الکترونیکی از قبیل : تمامی گوشی‌های موبایل موجود در بازار – انواع مختلف MP3Player و Mp4 Player – دوربین‌های دیجیتال قابل شارژ – انواع مختلف PDA و دستگاه‌های GPS را به سرعت شارژ کامل کند .

    وسیله‌ای مناسب برای شارژ دستگاه‌های مختلف الکتریکی و تلفن‌های همراه در سفر و یا مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری ندارید .

    قابلیت‌های منحصر به فرد شارژرهای خورشیدی

    امکان شارژ دستگاه با برق و استفاده از آن در مواقع عدم دسترسی به برق

     امکان شارژ دستگاه توسط USB کامپیوتر

     امکان شارژ دستگاه توسط تمامی لامپ های معمولی یا نور خورشید

    کانکشن ها ومبدل‌های اضافه برای پشتیبانی از تمامی گوشی ها و MP3 Playerها

    امکان شارژ دستگاه در حین استفاده

     امکان استفاده در اتومبیل ، اتوبوس ، قطار و

    بسیار سبک و در اندازه‌ای که با آسانی در جیب جای می‌گیرد

    امکان شارژ کامل Full Charge تلفن‌های همراه و دستگاه‌ های الکترونیکی مختلف

    قابل اطمینان ترین نوع شارژر چون در هر شرایطی و با هر شکل ممکن کار میکند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, مقاله در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, تحقیق درباره تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, مقاله درباره تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله شارژر های خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت