تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18106
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری

    مقدمه                                                 

     

     

     
    معماری در لغت به معنای علم بنائی و آباد سازی آمده و معمار به معنای بسیار عمارت کننده و کسی است که در آبادانی جهان می کوشد.
    قدمت معماری به عنوان یک فن برای ایجاد سرپناه، به قدمت تاریخ بشر می رسد اما معماری امروزه در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان سازی به علاوه هنر، فلسفه، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، اخلاقی، اقتصاد، جغرافیای طبیعی و انسانی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط زیست است.
    از این رو می توان گفت که رشته مهندسی معماری به دلیل این خصلت و به ویژه با توجه به ماهیت هنری و نقش مهمی که خلاقیت هنری در آن ایفا می کند اساساً با سایر رشته های مهندسی متفاوت است.
    دروسی مانند ترکیب ها، طراحی ها، دروس نظری معماری دروس خاصی هستند که عموماً به شیوه آتلیه ای یا کنفرانس های دانشجویی برگزار می شود و از نظم و قاعده مشخصی پیروی نمی کنند. مفاهیمی که در این دروس وجود دارد برپایه طرز تفکری کاملاً متفاوت با دروس دبیرستان بوده بدین رو موفقیت فرد در دوره دبیرستان و کنکور تضمینی برای اقبال فرد در این دروس به شمار نمی رود. داشتن استعداد هنری و به کار گرفتن عنصر خلاقیت در روند طراحی لازم موفقیت است. و نکته دیگر آنکه از دست دادن آینده شغلی برای فرد اهل ذوق رابطه ای با عدم توفیق در تحصیلات آکادمیک معماری ندارد چه بسا همین فرد بتواند یک مهندسی ناظر خوب، مدیر پروژه، برنامه ریز شهری بشود، رشته معماری برحسب کمبود ظرفیت قبولی اش بسیار مشکل است.
    (جداول دذ فایل اصلی موجود است)
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, مقاله در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, تحقیق درباره تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, مقاله درباره تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رشته مهندسی معماری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت