تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها

تعداد صفحات: 10 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18520
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها

    مقدمه:

    ابزار الکترونیکی در مقیاس نانومتر طی سالهای اخیر گسترش زیادی یافته اند. و علاوه بر گسترش ابزاری این دسته از ابزار الکترونیکی یکسری تحقیقاتی بصورت پیشرفته روی سطوح مدارات منطقی صورت پذیرفته است که از قبیل تکنولوژی تونل های انفرادی الکترونی (2و1) و نانو تیوپهای کربنی و نیز نانوسیم های نیمه هادیها و غیره می باشد.

    اندزه هایی خیلی کوچک ابزار الکترونیکی در مقیاس نانو احتمال و امکان ساخت یک تریلیون وسیله و یا ابزار در هر سانتیمتر مربع را ایجاد می کند علیرغم این برای تکمیل مدارات و اجرای آنها یکسری محاسبات لازم است که بایستی شرح کامل روی آنها صورت پذیرد و نیز روی عدم دقت و بی ثباتی این ابزار که از طریق فرآیندهای اصلی و بوسیله وسایلی ظریف های حاصل می آید.

    نقایص دایمی نیز می توانند حین فرآیند تولید از بین بروند هر چند که اینکار در زمانیکه محاسبات برای مادام العمر می خواهد مصداق داشته باشد خیلی ضعیف به نظر می رسند. در آینده از نظر معماری نانو الکتریک ها قادر به تولرانس های خیلی بزرگ از لحاظ عددی (که شامل و اشتباهات می باشد) می باشند به طرح های معماری شده تولرانس خطا در محدوده های خیلی بزرگ با ابزار غیر قابل اعتماد نمی تواند نتیجه اش کاملا رضایت بخش بدهد.

    در 1952 نیز من شروع به مطالعه روی استفاده از اجزای سنتزی و قابل اعتماد که حاصل تبدیل اجزای غیر قابل اعتمادی می باشد نمود و اینکار را از طریق تکنیک های چند شبکه ای نمود. (8) و این از لحاظ تئوری تعیین کننده درجات بالا و وافری است که در آن واحدهای منطقی و غیر قابل اعتماد می توانند به شکلی قابل اعتماد در آیند- با چنین ساختاری وان نیومن در نظر گرفت دو دسته پایه ای واصل از مدارات منطقی را که در آن مدارات انتخابی و NAND ها مطرح بودند و فرض بر این بود که آنها بطور کامل ابزار قابل اعتماد یعنی هر کدام از آنها فاقد ثبات خواهند بود با استفاده از یکسری گیت های عملیاتی مثل یکسری گیت های عملیاتی مثل یکسری ابزار قابل اعتماد وان نیومن ثابت کرد که اگر احتمال شکست یک گیت کاملا کوچک باشد و این تعداد از لحاظ آماری وابسته باشد در آنصورت محاسبات می توانند قابل اعتماد داشته و درصد اطمینان بالایی را سبب شوند.

    با این وجود چنین ساختاربندی نیازمند یکسری اعداد بزرگ از جمله اجزای وافری است که بصورت خلاصه شده در این متد کاربردش تشریح شده است در سال 1965 با توجه به کارهای نیومن و همکارانش که روی مدارات منطقی خطا صورت پذیرفت و نیز کارهای مپریس که روی درجه وفور مدارات منطقی تحت تئوری درون بافتی صورت نپذیرفت دوبروشین و اورتی کو در سال 1977 از لحاظ تئوری منیز کارها و آثار نیونن را تاکید کردند. (10) و در نهایت از توابع بولین رابطه شماره 11 استحصال می شود ... در سال 1980 این امر به مرحله ثبوت رسید که اینکار توسط پی پن جر صورت گرفت و وی به ارایه یکسری توابع بولین مبنی بر درجات قابلیت اعتمادی شبکه های نویزی پرداخت که نیازمند مقادیر افراد چند گانه ای بود که درجه ثبات یکسانی داشتند.

    از لحاظ تئوری تعیین شده که تکنیک های چند گانه شبکه ای می توانند درجات متعددی از قبول نمایند.

    در سالهای اخیر ون نیوتن با استفاده از پذیرفته بود پرداخت وی بر این باور بود که عملیاتی در مقابل نقایص تولیدی در روی مدارات الکترونیک که در آنها افزایش زور گذر خطا صورت پذیرفته بود پرداخت وی بر این باور بود که عملیاتی که در مقابل نقایص تولیدی و یا خطاهای دایمی شد از کارایی کمتری برخودارند.

    یک برنامه معماری شده و قابل برنامه ریزی شامل آندسته از معماریی هایی است که در آن ساختار بندیهای اجرایی – معماری است که در آن ساختار بندی پس از نصب جایگزینی های محاسباتی مطلوب صورت می پذیرد، اجرای ناقص نیز یافته می شوند حین آزمون و یکسری ساختاربندیهای اجرایی – معماری قابل شناخت مورد تحقیق واقع شده اند بطور کامل در حل کامل ابزار معیاری نانومتری که از قابلیت اعتماد بالایی برخوردار نیستند مخصوصا چون این معماری های تولرانسی در مقابل خطاهای تولید قرار می گیرند بهمین خاطر تراماک به ساخت HP در آزمایشگاه خود اقدام کلیدی حافظه ای و یا برنامه های خطایاب و مربتط با هم بوجود آمده اند. باند عرض ارتباطی با درجات بالا ضرورت برای هر دو روش های محاسباتی پارالل داشته و باعث ایجاد نقص ها تولرانس خواهد شد که حدود 10% روشهای منطقی و 3% از کل نقص های منبعی را شامل شده است.

    ترماک می توانست اینکار را صدها بار عمل نماید بنحویکه سریعتر از پروسسورهای انتهایی فنود ایستگاهی که برای یک چنین ساختار بندیهایی کاربرد دارد صورت دهد – معماری رویانی خود حاصل می شود از طریق رشد های بیولوژیکی و یکسری عملیات حیاتی و موجودیت یافته و آن بر اساس 4 سطوح اغتشاش استوار است یک ملکول از یک جزء مدار قابل برنامه ریزی و با پایه های چند شبکه ای خود شامل یک مدار قابل برنامه ریزی است که در آن یک سلول از یک پروسسو کوچکتر را شامل شده و خود موجودی است از یک سیستم چند پروسسوره وبا کابردهای چند گانه و جمع اینها هویت موجود را تشکیل می دهند هر سلول خود شامل دستجات مرکبی از ابزار می باشند که از ژنوم هایی تشکیل شده اند که یک سلول کلی و جهانی را تشکیل می دهند هر سلول خود شامل دستجات مرکبی از ابزار می باشد که از ژنوم های تشیکل شده اند که یک سلول کلی و جهانی را تشکیل داده و بطور بالقوه سازگار برای خودنوسازی و یا خود تعمیری حاصل آمده اند، هدف از گسترش کاربردی این مدارات کامل تسخیر یکسری اعمال از جمله خود نوسازی و یا خود مرمت بوده که خود باعث ایجاد معماریهای رویانی (نوبنیادی) از یکسری شمایل های بالقوه ای شده که برای سیستم های محاسباتی در مقیاس نانو کاربرد وافری دارند. در این مقاله ما مواجه می شویم با یکسری معماریهایی تولرانسی – خطا که برای ابزار نانو الکترونیک که قابلیت اعتماد ندارند حاصل آمده و این فرد از طریق گسترش یکسری مطالعات چند شبکه ای NAND حاصل آمده که این از لحاظ درجه بندی اهمیت بیشتری از داده های خطایاب داشته و سیستم به تولید یکسری برنامه های قابل معماری و ارزیابی شونده و از طریق مطالعات قابل اعتمادی حاصل آمده است که خود به تشریح احتمالات سیستم بقایی می پردازد. ارزیابی های ما نشان دهنده این است که سیستم پیشنهادی کارایی های بیشتری در برابر خطاهای وافر انتقالیب دارد که برای انتگرال گیری فوق العاده بزرگ از ابزار معیاری در حد نانومترکه از قالبیت غیر اعتقادی بالایی برخوردارند مصداق یابد این مقاله زیر ساختار بندی شده در بخش 21 نیوفن و استفاده از سیستم های چند شبکه ای NAND است در بخش 4 ما به نمایش جایگزین های معماری خطا تولرانس و نتایجی پرداخته که در آن استفاده شده از پایه های چند شبکه ای NAND و نیز معماریهای قابل شناخت را معرفی کرده و در بخش 5 نتیجه گیری آمده است. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , مقاله در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , تحقیق درباره تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , مقاله درباره تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله تولرانس نقایص و اشباهات در معماری نانو کامپیوتر ها
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت