تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18540
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران

    دکتر علی شریعتی در یکی از آثار خود افراد یک جامعه را به سه دسته تقسیم میکند:نوابغ،روشنفکران و عوام. هدف من در این مقاله این است که بر اساس همین دسته بندی توضیح دهم که چرا نت ورک مارکتینگ در ایران با این همه سختی و مشکلات روبروست و آینده آن چه خواهد شد .

    روشنفکران

    نوابغ

    عوام

    نوابغ : نوابغ که قسمت بسیار کوچکی از مردم جامعه را تشکیل میدهند کسانی هستند که همیشه چندین سال و گاهی چند دهه جلو تر از مردم زمانه خود حرکت می کنند.آنها بدلیل خلاقیت و قدرت تفکربالای خود و از طرف دیگر ایمان به آنچه رسیده اند آراء و اندیشه هائی را بیان می کنند که مردم زمانه خودشان توانائی درک و فهم آن را ندارند . نوابغ حرف هایی می زنند که کسی تا به حال نزده ، کار هایی  انجام می دهند که تا به حال کسی انجام نداده ، به صورتی به دنیا نگاه می کنند که کسی تا به حال نگاه نکرده :

     

    هر روز در اطراف ما هزاران سیب از درخت به زمین می افتد

    اما آنچه وجود ندارد دیدگاه نیوتونی است.

    شاید فکر کنید تمام دانشمندان و نوابغ همیشه از ابتدا مورد احترام جامعه خود بوده اند و هنگام اعلام اکتشافات و نظریات خلاقانه خود مواجه با سیل عظیم جمعیتی بوده اند که برای عرض تبریک و قدر دانی از زحمات و مقام علمی شان به سوی آنها هجوم آورده اند. در بیشتر موارد چنین چیزی صحت ندارد بلکه قضایا کاملاً بر عکس است . از آنجا که برای عموم مردم ملاک تعقل (( هم رنگ جماعت بودن )) است و کسی که مثل همه فکر نکند دیوانه و یا طغیانگر  محسوب می شود همگان نه تنها به نظریات آنها می خندیدند بلکه این نظریات را مشتی خرافات و اراجیف انسان هایی دیوانه قلمداد می کردند که می پندارند دانشمندند و چیز های تازه عرضه کرده اند. مبتکران و نوابغ بزرگ عموماً  سال ها حتی پس از مرگشان مورد غضب جامعه و افکار عمومی بوده اند . آنها طرد شده اند ، به زندان افتاده اند ، تبعید شده اند و در پاره ای موارد جانشان را به خاطر اعلام نظریات جدیدشان از دست داده اند. اگر مایل باشید بیائیم تاریخ را ورق بزنیم و زندگی چندتن از نوابغ بزرگ تاریخ و کشورمان را بررسی کنیم .

    _  امروز دین مبین اسلام به عنوان یکی از مهمترین ادیان جهان شناخته شده است و در صد قابل توجهی از جمعیت کره زمین پیرو این دین آسمانی می باشند . اما دین اسلام تحت چه شرایطی جایگاه کنونی را به دست آورده . آیا از روز اول وضع بدین منوال بوده است؟ کافی است برای دادن پاسخ نگاهی بیندازیم به زندگی اسطوره مقاومت و تلاش حضرت محمد (ص). نظرات انقلابی و متعالی ایشان با عکس العمل های تند و منفی رو برو شد. کفار برای مقابله با پیامبر از هیچ کوششی دریغ نکردند : تطمیع ، تهدید ، تحریم و دستگیری و شکنجه پیروان پیامبر نمونه ای از این اقدامات بود . فضا آنقدر سنگین و بسته بود که ایشان حتی در سال های نخست (( دعوت )) خود را مخفیانه انجام می دادند. (( تغییر دیدگاه )) مردم جزیره العرب : آنچه پیامبر بزرگوار اسلام بعنوان (( هدف )) در سر می پروراندند.فشار و تهدیدات آنقدر بالا گرفت که ایشان و پیروان او مجبور به ترک شهر و دیار خود شدند.اما ایمان به هدف و استقامت این مرد بزرگ تاریخ باعث شد که تعالیم و اندیشه هایش روز به روز گسترش یابد و جهان را به تسخیر خود در آورد .

    _ امروز در مدارس و دانشگاه های تمام کشور های جهان مباحث علمی ای آموزش داده می شود که مکتشفین و ارائه دهندگان این مباحث به علت ارائه آنها با تند ترین عکس العمل های مردم زمانه خود روبرو شده اند : گالیله به خاطر اعلام نظریاتی که بعدها او را به بلند ترین جایگاه های علمی تاریخ رساند کارش به (( دادگاه )) کشیده شد .

    _ امروز در فضای ادبیات ایران(( شعر نو )) جایگاهی مستحکم یافته است و بسیاری از شاعران اشعار خود را در این قالب ارائه می دهند . و بسیاری از دوستداران ادبیات و شعر طرف دار(( شعرنو )) هستند . همه ما(( نیما یوشیج )) را بعنوان پدر شعر نو ایران میشناسیم و از او به عظت و احترام یاد می کنیم . اما فکر می کنید نیما به محض معرفی این سبک از شعر با استقبال گرم مردم روبرو شد ؟

    سالها طول کشید تا مردم شهر نو را درک و هضم کنند و آن را بپذیرند .

    _ ملاصدرا یکی از فیلسوفان بزرگ تاریخ اسلام و ایران است . امروزه کنگره ها و بزرگداشت های زیادی برای این فیلسوف والا مقام برگزار می کننداما ملاصدرا بخش اعظم زندگی خود را در تبعید و سرگردانی گذراند . زیرا آراء و اندیشه هایش جلو تر از زمانه او بود لذا متهم به ارتداد و طغیانگری شد .

    گه ملحد و گه کافرو دهری باشد             گه دشمن خلق و فتنه پرور باش

    باید بچشد عذاب تنهایی را                     مردی که زعصر خود فراتر باشد

    (( شفیعی کدکنی ))

     

    < >روشنفکران : روشنفکران حلقه رابط میان نوابغ و عوام می باشند . آنها با تحقیق و جستجو در آراء و اندیشه های نوابغ متوجه می شوند که رگه هایی از واقعیت در نظریات نوابغ وجود دارد و وقتی بیشتر مطالعه می کنند متوجه می شوند که حق با نوابغ بود . و واقعاً زمین گرد است . لذا آنها به آرامی با زبان مردم و به صورتی که برای عوام قابل فهم باشد نظریات نوابغ را برای آنها ارائه می دهند . اما در بسیاری از این موارد این اتفاق سالها بعد از مرگ نوابغ رخ می دهد .عوام : قسمت بزرگی از هرم متعلق به عوام است . عوام حدود80 درصد مردم را تشکیل می دهد (( اکثر هم  لا یعلمون )) آنها بدون درک درستی از نظریات نوابغ و دانشمندان از آنها می خواهند که با جریان آب پیش بروند و جواب نوابغ نیز مشخص است : فقط ماهی مرده  با جریان آب پیش میرود .  پس از روشنگری های روشنفکران است که جامعه متوجه می شود که دچار خطا و اشتباه شده وحق با نوابغ بوده است . در این مرحله است که نوابغ جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا می کنند ؛ کنگره ها و مراسم بزرگداشت برای آنها می گذارند و از مقام شاسخ علمی آنها قدر دانی می شود . خیابان ها و کوچه ها را به نام آنها می گذارند 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, مقاله در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, تحقیق درباره تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, مقاله درباره تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله نت ورک مارکتینگ - وضعیت حال و آینده آن در ایران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت