تحقیق مقاله e-bank

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18642
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله e-bank

    صرفه جویی زمان برای هر شخص خاصه بازنشتگان که دشواری در رفت و آمد دارند

     

    با پیشرفت عمل تکنولوژی و افزایش رقابت مابین مؤسسات و شرکتهای تجاری هر روزه شاهد ارائه خدمات و امکانات بهینه از سوی مؤسسات خدماتی هستیم.

    در کشورهای پیشرفته و آمریکا بدلیل اینکه بیشتر بخشها توسط بخش خصوصی اداره می شوند جهت جذب مشتریان از امکانات و ابزارهای جدید دخالت ویژه استفاده می نمایند.

    یکی از مؤسساتی که تقریباً در تمام دنیا با هم در رقابت هستند بانکها می باشند و این مؤسسات مالی بدلیل اعتماد مردم و سپرده گذاری بیشتر توسط مردم سعی دارند تا سریع ترین و بیشترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. یکی از امکاناتی که این مؤسسات در اختیار مشتریان خود قرار دارند استفاده از کلیه خدمات و امکانات بانک بدون مراجعه مستقیم می باشد.

    هدف از اجرای این طرح استفاده مشتریان از امکانات بصورت 24 ساعته کاهش ترددهای شهری جهت انجام کارهای بانکی و پرداخت و دریافت و پرداخت هزینه های قبضها:

    جلوگیری از حمل پول نقد در مسافرتها و امور بازرگانی

     

    کمک به افراد مسن و بازنشسته که امکان خروج از منزل برای آنها مشکل
    می باشد.

    عدم تجمع در بانکها که هم باعث خستگی مراجعین و هم پرسنل بانک می شود.

    و …

    در این روش ابتدا از کامپیوتر و بوسیله وصل شبکه اینترنت استفاده می شود ولی جهت سهولت کاربا این سیستم مجریان این طرح امکان استفاده از این امکانات را تنها با یک تلفن مجهز به سیستم tone برای مشتریان فراهم نمودند.

    چندین دهه از راه اندازی این سیستمها در امریکا و اروپا گذشته است و امکاناتی که در مورد آنها بحث می نمائیم هنوز در کشور ما بطور کامل اجرا نشده.

    امنیت و خصوصی بودن حساب شما و اطاعات آن برای بانک بسیار مهم است هرگاه از امکانات و سرویس های e – bank استفاده کنید مطمئن باشید که شما از یک سیستم ایمن استفاده می کنید.

     

    Bank on line:

    حساب شما را در دسترس قرار می دهد بوسیله ارتباط مستقیم با بانک در هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید در هر زمان روز یا شب از طریق سایت www.Ameriean bank.com برای دستیابی به حساب خود می بایست ID , password خود را وارد کنید تا از لحاظ امنیتی دچار مشکل نگردید می توانید میزان جاری خود را کنترل کنید.

    همچنین مفاصاحساب و میزان معاملات خود را نیز چک کنید.

    و ما بین حساب های متفاوت حواله بفرستید.

    برای صرفه جویی بیشتر در زمان می توانید اطلاعات مفاصاحساب خود را down load کنید.

     

    پرداخت قبض ها                                                                                 Bill – pay

    از طریق سایت اینترنت می توانید براحتی در منزل خود قبوض خود را پرداخت کنید و دیگر به چک نیازی نیست. حتی می توانید جدول پرداخت ها را بطور اتوماتیک در اختیار داشته باشید و سپس آنرا (down loud) کپی کنید و اطلاعاتی که از طریق (soft ware) نرم افزاری در مونیتور شما ظاهر می شود آگاه گردید.

    همچنین می توانید از طریق اطلاعات محاسبات مدیریتی نرم افزاری از مبلغ خود مطلع گردید.

     

    بیست و چهار ساعت سرویس تلفن:                    24 Hr bank – by – phone

    بوسیله شماره ثبت شده شخصی شما (pin) می توانید بیست و چهار ساعته از طریق تلفنی بدون هیچ محدودیتی اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد حساب شخصی آن دریافت دراید حتی مابین حسابهای خود می توانید حواله بفرستید می توانید مفاصاحساب را از طریق ماشین fax تقاضا نمائید.

    و یا حتی لیست چکها و کارتها Atm گم شده یا دزدیده شده روز را نیز دریافت دارید و شما می توانید بدون شماره ثبت شده (Pin code) مشخص اطلاعاتی از قبیل نرخ ارزی حسابهای سهام در بانک ها و حتی حساب بدهی های پرداخت شده خود را نیز چک کنید.

     

    کنترل کارت:                                                                   Check Card

    شما از طریق مختلف می توانید کارت خود را چک کنید در مکانها متفاوت و برای مسائل مختلف به لحاظ اینکه آرم Master Card R را بهمراه دارد. لذا می تانید آنرا بجای چک یا پرداخت نقدی مورد استفاده قرار دهید در کلیه مراکز تجاری که Master Card را قبول دارند.

    ولی از آنجایی که این کارت اعتباری (Credit Card) نیست هیچ بهره ای از شما کسب نمی گردد.

    هنگامی که کارت را برای پرداخت استفاده می کنید مقدار معامله فیکس بطور اتوماتیک از حساب اولیه شما کسر می گردد.

    حتی از نوشتن یک چک سریع تر عمل می کند چون شما نیاز به کارت هویت ندارید و شما می توانید میزان جاری خود را با کلیه اطلاعات مربوطه رؤیت کنید (همانگونه که با تلفن و اینترنت می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمائید).

     

    سپرده ثابت:                                                                 Direct deposit

    در این روش هر مبلغ با چک ورودی معمول که بطور اتوماتیک عمل کنید ، سپرده حساب شما در لحظه شب می شود و کاملاً درست و صحیح می باشد.

    منظور این است که سپرده از طریق عملکرد الکترونیکی کنترل می شود و نیاز به چک و کاغذ و نامه ندارد لذا شما می توانید مطمئن باشید که حساب شما دقیق است و مقدار سرمایه شما کاملاً درست در حساب شما نشان داده شده است. حتی اگر در جدول مانیتور اشتباهی رخ دهد می توانید به یکی از شعب بانک رجوع کرده و با مسئولین آنجا سپرده خود را تصحیح کنید

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله e-bank

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله e-bank, مقاله در مورد تحقیق مقاله e-bank, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله e-bank, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله e-bank, تحقیق درباره تحقیق مقاله e-bank, مقاله درباره تحقیق مقاله e-bank, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله e-bank, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله e-bank ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله e-bank
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت