تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19258
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing

    کاربرد VNC – Client.Server

    به عنوان یک سیستم راه دور بین سرور و client بکار می رود که می توانید سرور را بروی Unix ، Linux ، Windows یا هر سطح دیگر اجرا کنید . تقاضای client  با برنامه و وجود کاربران log on  در طرف سرور به آن دسترسی می یابد .

    بزرگترین استفاده vnc برای دسترسی به سیستم Linux/Windows از راه دور ، از اتصال از طریق home است . vnc بواسطه پروتکل بین client و سرور که تا حد زیادی فشرده و بهینه سازی شده است نسبت به متدهای دیگر دسترسی از راه دور ، بهتر عمل می کند و نسبت به بقیه سر یعتر است .

    Tight vnc پهنای باند بهینه تری برای اتصالها بر قرار می کند و مکانمای جاری و امنیت SSH را در بر دارد و سیستم عامل Unix و Linux و Windows و نسخه های جاوا را حمایت می کند .

    Tridia به عنوان یک vnc توسعه یافته برای Unix و Linux  و Windows تائید شده و یک نسخه گسترده با یک نصب ساده و امنیت بیشتری دارد .

     

    Vnc اصلی ر ا می توانید از www.uk.research.att.com/vnc/ نصب کنید و یک راهنما برای استفاده از vnc ، www.uk.research .att.com/vnc/dosc.html
     است .

     

    کنترل از راه دور ( Remote Control )

    کسانی که مرتباً در بیشتر از یک کامپیوتر کار می کنند این روال را می دانند : بعد از وصل شدن ، شما باید پنجره ها را باز کنید ، اسناد را دوباره لود کنید و صفحات وب فدیمیتان را پیدا کنید . desktop های جدید ساختارهای مدیریت بخش را دارند ، بنابراین برنامه ها بر desktop های مرتبط در نهایت در مکان در لسیت دوباره نمایش داده می شوند . که به هر حال با برنامه های “ non-desktop “ مانند netscape ممکن نیست . این get even worse زمانی که دو کامپیوتر نسبت داده شده سیستم عاملهای مختلفی را در حال اجرا دارند . یک تنظیم درست شبکه  می تواند به شما اطمینان دهد که به linux home directory از windows دسترسی دارید ، اما تمام برنامه های نرمال از دست خواهند رفت .

    یک راه حل خوب

    Vnc مشکل را با گرفتن desktop کامل از یک کامپیوتر و دوباره تشکیل دادن آن در یک پنجره بر کامپیوتر دوم ، حل میکند . در اینجا ، ما نصب vnc server  را تحت linux بهتر از نصب یک vnc client تحت linux و windows توصیف می کنیم .

    SERVER

    Vncserver localhost :1

    یک vnc server تحت linux  در حقیقت ی کdouble server است . از لحاظ دیگر می توانید یک xserver در نظر گرفته شود  که می توانید به آن از طریق localhost :1 بعد از start up دسترسی داشته باشید . بهرحال این کاری انجام نمی دهد ، مانند سروری که بدون یک خروجی کار می کند . برای آنکه desktop ی که بروی xserver جدیدی اجرا می گردد ببینید ، شما باید یک vnc client ، (vncviewer) را راه اندازی  کنید . vnc client سپس نقش vnc server را بازی می کند و محتویات desktop را به عنوان اطلاعات تصویر انتقال می دهد .

    برای تنظیم و راه اندازی vnc server ، شما هم متن های اصلی vnc یا یک بسته rpm قبل از کامپایل که vnc server نامیده می شود ، نیاز دارد . برای مورد دوم نصب ساده است :

      rpm –Uvh rpm –server …… rpm

    تعدادی از ارسالها بسته های vnc  ، vnc server هنوز تامین می کنند و در این حالت نصب آنها ساده است .

    Server Start

    گام بعدی start سرور است اگر می خواهید ابتدا تنظیمات vnc server را تست کنید ، به سادگی تقاضای نمایش اطلاعات vnc server script می کنید – که بعد سرور واقعی ، xvnc را راه می اندازد به پارامترهای استاندارد در خروجی توجه کنید . عدد نمایشگر در اینجا به نمایش در می آید (:1,:2,…) ، که به آن برای دستیابی به سرور احتیاج دارید .

    بدلایل امنیتی ، اکنون احتیاج به مشخص کردن password  دیگری برای دستیابی دارید برای انجام آن ، فرمان vncpassword را وارد کنید و رمز خود را وارد کنید که سپس کد می شود و در فایل ~/.vnc/passwd وارد می گردد .

    کاربر Linux

    برای اولین تست ، در محل به بخش vnc جاری دسترسی یابید . بسته vnc که شامل vnc viewer client است نصب کنید . اگر اکنون فرمان زیر را وارد کنید :

    Vncviewer localhost :1

    در کنسول ( که " 1: " با عدد نمایش درست که نیاز است جایگزین می گردد ) ، desktop جدید در پنجره مربوط به خودش نمایان می گردد . مطمئن گردید که رمز vnc را درست وارد کردید . مدیر پنجره یک UnixWM.twm قدیمی است که براحتی قابل استفاده نیست ، و بنابراین احتمالاً شما می خواهید آن را تغییر دهید .

    وفق دادن desktop

    vnc server ، اسکریپت ~/.vnclxstartup را بعد از start up اجرا می کند . این خط twm& را در بر دارد که twm را شروع می کند . این ممکن است که به سادگی این خط را با خطی که desktop انتخاب شما را start می کند جایگزین گردد . برای مثال starttde & startgname & or startxfce

    چندین کاربر

    سعی کنید که جریان دومین vncviewer که تا حدی موفق است start کنید . بعد از وارد کردن رمز ،

    یک پنجره جدید با desktop جدید باز خواهد شد ، ولی اولین پنجره بهرحال بسته خواهد ماند . دلیل آن این است که شما کاربرها (clients ) را در مد “nonsharing” start کردید . که بدین معناست که نمایش vnc تنها بوسیله یک کاربر در یک زمان قابل دیدن است .

    اگر می خواهید دردو ایستگاه کاری ، کار کنید ( برای نمونه در دو دفتر در یک ساختمان ) در یک زمان ، سپس یک دستیابی جدا برای شماست ساده ترین راه برای بدست آوردن آن ، start سرور در مد کاری “alwaysshared” است . فرمان زیر برای این مقصود استفاده می شود :

    Vncserver –kill :1

    (عدد نمایش می تواند دوباره اگر لازم باشد وفق داده شود )

    سرور باید سپس دوباره start شود ، در این بار با خط فرمان زیر :

    Vncserver –alwaysshared –geometry 1000x700 –depth 24

    این مثال دو آرگومان معمول علاوه بر “alwaysshared” برای مد sharing دارد :

    -geometry 1000x700 : سایر دسک تاپ ها vnc را تعریف می کند ، در این حالت 1000x700pix

    -depth 24 : عمق رنگ را تعریف می کند . سرور به عنوان استاندارد فقط با 8 bit اجرا می گردد ، که در مانیتورهای باresolution  بالا خوب به نظر نمی رسد .

    امنیت با SSH

    vnc یک رمز برای محافظت در برابر اتصالات مبنی بر برقراری غیر مجاز دارد – انتقال واقعی هر چند رمز شده نیست . ( به طور مشابه بخش ،Telnet ) . اگر به اندازه کافی برای شما قابل اطمینان نبود ، می توانید کانال SSH ایجاد کنید .

    برای اینکار ، در ابتدا vnc server را با انتخاب اضافی localhost - ، start کنید . در این حالت ، هیچ اتصال دیگری با کامپیوترهای دیگر برقرار نمی گردد . اگر قصد شما ایجاد دسترسی از کامپیوتر دیگری است ، باید به پورت vnc از طریق SSH کانال ایجاد کنید . که در ابتدا برای انجام این کار شماره پورت vnc server را محاسبه کنید بدین صورت که عدد 5900 را به عدد نمایش اضافه می کنید بنابراین 1:

    با شماره پورت 5901 در myserver اشاره می کند . اگر می خواهید اکنون vnc client را start  کنید :

    Vncviewer localhost :1

     viewer  دنبال vncserver ی میگردد که در محل run باشد و پورت محلی 5901 را پیدا می کند که این encode  شده و به پورت درست در سرور توسط SSH انتقال می یابد ، بنابراین اتصال vnc را نگهداری می کند . اگر client کامپیوتر windows باشد ، باید بسته SSH برای ویندوز را نصب کنید – یک توصیف از آنچه در محدوده این مقاله است . 

     نصب ، پیکر بندی  و استفاده  VNC در Linux   و Microsoft Windows

    محاسبه شبکه مجازی ( Virtual Network Computing )  اجازه  نمایش و انجام یک کنسول از کامپیوتر دیگر را در سرتاسر شبکه می دهد . این آموزش ، کاربرد یک کاربر جاری VNC را بر Linux  برای  نمایش و انجام  یک  طرح  Microsoft Windows از راه  دور می رساند .

    دو مدل و ویرایش VNC در حال حاضر در دسترس است :

    VNC اصلی که توسط شرکت AT&T تولید شده .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

     

    www.uk.research.att.com/vnc/

    www.tightvnc.com/

    www.redstonesoftware.com/vnc.html

    www.realvnc.com/v4/winvnc.html

    ultravnc.sourceforge.net

    www.sics.se/~adam/uvnc/

تحقیق در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , مقاله در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , تحقیق درباره تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , مقاله درباره تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله (VNC (Virtual Network Computing
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت