تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20576
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى

    آیکون زرد رنگ کوچکی که همراه یک پاکت بسته در پایین گوشه سمت راست مانیتور کامپیوتر به چشم می‌خورد عامل ایجاد پیام رسانی الکترونیکی به عنوان مطهر قرن بیست و یکم نمی باشد. ولی این حقیقت که کاربران پست الکترونیکی می‌توانند بین باز کردن محتویات پاکت یا عدم انجام این کار یکی را انتخاب کنند، یکی از دلایل مهمی است که پست الکترونیکی را ابزار با ارزشی می‌سازد.

     

    Tristan goguen، رئیس internt light and power یا ilap که یک سرویس دهنده اینترنت در تورنتو می‌باشد گفت، یکی از مهمترین مسایل در پست الکترونیکی وجود سیستم ذخیره سازی ‌آن است. من برای شما نامه ای ارسال می‌کنم و شما می‌توانید مدتها تا هر زمان که بخواهید آن را برای خود نگهدارید یا هر وقت که بخواهید می‌توانید آنرا حذف کنید. این خود امروزه عامل مهمی در پست الکترونیکی به شمار می‌رود.

    ‌آنچه در اصل در اوایل دهه 1970 به عنوان روشی برای تبادل اطلاعات به طریق الکترونیکی روی اینترنت ‌آغاز گردیده و پس از گذشت چندین سال درون یکی از مهمترین عناصر موجود برای برقراری ارتباطات تجاری، تکامل یافته است. اما اسپم همه چیز را عوض می‌کند.

    در سالهای اخیر، گسترش اسپم و نامه های بی محتوا منجر به سرمایه گذاری میلیونها دلار از طرف سازمانها روی این تکنولوژی برای مبارزه با محتویات غیر مجاز گردید، علاوه بر اینکه لازم بود حتی موج اطلاعات دریافتی روی سرورهای پست الکترونیکی آنها نیز مجددا کنترل می‌شد.

    اکثر صاحبان صنایع شناخته شده معتقدند، علیرغم اینکه عمده سرمایه روی کنترل نامه های نا خواسته صرف شده و همچنین زمان بیشتری را کاربران باید صرف مرتب کردن انواع اسپمی نمایند که بطور روزمره دریافت می‌کنند ولی در آینده پست الکترونیکی مطمین و در امان خواهد بود و چون از ارزش و اهمیت خاص و بالایی برخوردار است لذا می‌توان به نیروی آن اتکا کرد.

     

    پست الکترونیکی درست زمانی رشد کرد که اینترنت به عنوان محیطی دوستانه و مساعد تبدیل شد. anil somayaji استادیار علم کامپیوتر در دانشگاه Carleton در شهر اوتاوا گفت که پروتکل برای عدم حمایت از حملات طراحی شده، وجود تایید اعتبار قوی کاربر لازم نبود و شما نمی دانستید که چه کسی برایتان پیام پست الکترونیکی می‌فرست، هیچ محدودیتی از نظر منبع وجود نداشت و فقط نامه قابل رویت بود. ولی اکنون همه چیز تغییر کرده است. با توجه به تخمینی که idc زده است هر سال حدود 30 میلیارد پیام پست الکترونیکی ارسال می‌شود که این مقدار تا سال 2006 دو برابر خواهد شد و مدت چندانی نیست که افراد اثر اسپم را روی نامه های الکترونیکی دست کم می‌گیرند.
    شرکت ferris research در سانفرانسیسکو هزینه اسپم را در سال جاری در شرکت های بازرگانی آمریکای شمالی با توجه به منابع کامپیوتری در زمان کنترل پست الکترونیکی نیز کمکی و قدرت تولید و بهره وری کارگر، بیش از 10 میلیارد دلار آمریکا برآورد می‌کند.
    در magma communications که یک سرویس دهنده اینترنت در اوتاوا می‌باشد، 24 میلیون پیام پست الکترونیکی نا خواسته بطور ماهانه خطوط را قطع می‌کنند. Ceo، a.j.byers در magma می‌گوید، حتی با وجود یک سیستم فیلترگذاری چند سطحی مناسب، 74 درصد از کل ترافیک پست الکترونیکی در magma ، ناخواسته می‌باشد که برای شرکت 250000 دلار کانادا (184،515 دلار آمریکا) طی سه سال گذشته هزینه در بر داشته است.

    Alan lepofsky، مدیر اصلی بازاریابی محصولات lotus workplace درتورنتو می‌گوید بخاطر وجود پست الکترونیکی زندگی او بهتر شده است ولی اسپم تاثیر منفی در روی نامه های او گذاشته است.

     

    او گفت که افراد از آنچه مفید است نیز سو استفاده می‌کنند مثل نوشیدن قهوه در هنگام خواب که بعضی از آنها سو استفاده می‌کنند. با این همه، ابزار با ارزشی است.
    Lepofsky گفت، گذشته ازاسپم، اولین کاری که همه با نشستن پشت میز کارشان انجام می‌دهند، روش کردن کامپیوترهایشان است. او گفت، آنها گوشی تلفن را برنمی دارند تا به صدای پیامهای پستی خود گوش دهند بلکه مستقیما به سراغ پست الکترونیکی خود می‌روند.

    Lepofsky می‌گوید، با تاکید بسیاری که روی پیام رسانی الکترونیکی (حدود 80 درصد) مایه حیات محتویاتی را تشکیل می‌دهد که شرکت ها از آن نگهداری می‌کنند و اکثر افراد اکنون وقتی به گذشته فکر می‌کنند یعنی زمانی قبل از پیام رسانی و روزهایی که گزینه های ارتباطی فقط محدود به برداشتن گوشی تلفن، ارسال نامه بصورت کند یا کار کردن با یک فکس بود، بدنشان می‌لرزد.

    امروزه پست الکترونیکی می‌تواند به صرفه جویی در زمان و ذخیره فهرستها و برنامه های دریافتی از دور دست کمک کند و همچنین سریعترین و آسانترین روش برای برقراری ارتباط افراد با یکدیگر است.

    Shawn yeager، مدیر عملیات زیر بنایی این تکنولوژی در شرکت Canada avanada شهر تورنتو که راه حل های شرکت مایکروسافت را در زمینه تکنولوژی هماهنگ و یکپارچه می‌سازد گفت، در حقیقت پست الکترونیکی یک ابزار ثابت در زندگی روزمره بشمار می‌رود که بواسطه آن طاقت کاربران در تحمل مشکلات پست الکترونیکی کمتر می‌شود.

    پست الکترونیکی برای یکی از کلاینتهای yaeger مهمتر از یک سیستم طراح منابع شرکتی است. او گفت، ما از این روزهای غرب وحشی (زمانی که هنوز قانون در ایالت های غربی حکمفرما نشده بود) به یک مفهوم استاندارد و متمرکز شده برای استفاده مناسب از ساختار پست الکترونیکی روی آوردیم بطوریکه افراد بتوانند یک سرور پست الکترونیکی را هر جایی که می‌خواهند قرار دهند.

    به همین دلیل،jeff ubois، تحلیلگر شرکت ferris research می‌گوید آینده پست الکترونیکی درست همانطور بنظر می‌رسد که در گذشته بوده است. انتقال از یک سیستم پست الکترونیکی هم مشکل و هم پر هزینه است.

    Ubois توضیح می‌دهد بعنوان مثال برای آموزش یک برنامه کاربردی جدید به کاربران پست الکترونیکی یک سختی یادگیری وجود دارد، همچنین وجود وجه اشتراک پست الکترونیکی دلیل اصلی کاربرد آن در همه جا است.

    او گفت، همه نحوه کاربرد آنرا آموخته اند و باید بطور مستمر از آن استفاده کنند. ولی باید محدودیتهایی نیز در سیستم وجود داشته باشد. Somayaji می‌گوید باید موانعی برای اسپم کننده ها وجود داشته باشد تا آنها را ضعیف و اثرشان را خنثی نماید. او گفت، ما یک موقعیت تکامل یافته را ایجاد کرده ایم که برای کسانی که می‌خواهند پیامهای اسپم را ایجاد کنند بسیار مناسب است. همچنین افزود، اسپم یک مشکل اجتماعی بوده و کاربران باید از پاسخگویی به اسپم خودداری کنند. به همین منظور، باید چندین معیار اجتماعی را برای افراد بنا نهاد تا دیگر پیامهای حاوی اسپم را باز نکنند، درست مثل وقتی که تلفن ها برای اولین بار رایج گردیدند و ایجاد مزاحمتهای تلفنی یک عادت شده بود.

    او می‌گوید، بله افراد هنوز هم اینکار را انجام می‌دهند ولی این چندان موضوع مهم و پردردسری نیست. Somajaji گفت که از یک نظر چون قدرت پست الکترونیکی با اینترنت یکی است و یکی از قدیمترین برنامه های آن به شمار می‌رود ابزاری شناخته شده است ولی از نظر الگوهای کاربردی چندان شناخته شده نیست چون به سرعت در حال تکامل است. ولی من فکر می‌کنم سرانجام کامل شده و برای همه جا بیفتد و تا آن زمان چند دهه طول می‌کشد. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, مقاله در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, تحقیق درباره تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, مقاله درباره تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله جنگ الکترونی برای ایمن خواهى
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت