تحقیق مقاله آفاق

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22022
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم سیاسی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آفاق

    سوشیل کومار :

    در هندوستان ، مردم ما به دنبال یک آلترناتیوی هستند . یک جایگزینی هستند به جای دموکراسی آمریکا ، به جای دموکراسی غربی . مردم به دنبال همچین چیزی هستند و امام خمینی کسی بود که توانست اسلام را با دموکراسی قاطی بکند و یک تئوری جدیدی داد که مردم هند بسیار خوشحال شدند که هم چنین تئوری می تواند جایگزین دموکراسی آمریکایی باشد و چیزی که مهم است ، بین کشورهای اسلامی چیزی هستش که باید کشورهای اسلامی به سوی اتحاد ، پیش بروند و اهمیتی که وجود دارد ، کشور های اسلامی در مقابل کشورهای غربی باید اتحاد خودشون و برابری خودشون را همیشه حفظ کنند . چیزی که آمریکا و کشورهای غربی به دنبالش هستند ، چیزی نیست که به نام دموکراسی ، فقط چیزی که آن ها به دنبال بهانه ها و حرف هایی هستند که می زنند به عنوان دموکراسی می زنند و مردم ما به دنبال چیز دیگری هستند .

     مردم هندوستان و ما به ایران به جوری نگاه می کنیم که همان مدل مدینه النبی هستش که پیغمبر در صدر اسلام آغاز کرده بودند . پس اگر که ما اعتقاد که داریم که ایران یک شبهه ای هستش از مدینه النبی ، پس می تواند چیزی باشد که جایگزین دموکراسی آمریکایی باشد و همه کشورهای اسلامی باید دنباله رو چیزی که در ایران پیاده شده، باشند . تا اونجایی که حضرت امام خمینی در این باره مطلع بودند  حضرت امام خمینی با آثارشان برای ایشان و مردم هند به صورت ایده‌آل شان هستش و ایشان همیشه دنباله رو آثار امام خمینی بودند . وقتی که ما نگاه می کنیم به حضرت امام خمینی ایشان با اراده خداوند و ایمانی که به خداوند داشتند ، سعی کردند که چیزهای جدیدی را که در قرآن بوده و مردم توجه بهش نمی کردند ، پرده برداری از روش کند .

     ما احساس می کنیم که اگر به دنبال آثار امام خمینی باشیم و دنباله رو ایشان باشیم ، هیچ وقت نمی توانیم که هیچ وقت از آمریکا هیچ هراسی نداریم .

    مترجم سوشیل کومار :

     ایشان می فرمایند که من می‌خواهم به مردم ایران پیغامی بدهم که همه دنیا الان نگاهشان به ایران است و مواظب باشید که هر کاری که انجام می دهید . به خاطر این که ایران می‌تواند یک جایگزینی باشد برای رهبری قطب دیگری بر علیه آمریکا . من همیشه در دعاهام از خداوند می خواهم که یک تغییری برای مسلمان ها به وجود بیاورد و برای کل دنیا که زندگی بهتری داشته باشند. و ایشان همین‌جور که می گویند ایران و هندوستان ، همیشه مردمش به صورتی بودند که می خواستند که دو شیعه و سنی همیشه در کشورشان در کنار هم باشند . اگر شما این مسئولیتی را که می بینید به صورت فوق العاده ای این مسئولیت را از پِیش بر میایید. مسئولیتی که از پیغمبر صلی اله به عهده تون گذاشته باشد می توانید به خوبی انجام بدهید برای همه کشورهای مسلمان دنیا می توانید مفید واقع شوید . اگر ما مسلمان ها به خداوند متعال ایمان کافی داشته باشیم ، از شیطان در امان هستیم و ایشان می فرمایند ، اگر با خدا باشیم ، الله همیشه با ماست و هیچ چیزی نمی‌تواند کشورهای مسلمان را نابود کند.

    علی سلطانی :

    موسسه فرهنگی شهید آوینی در سال 78 درست شاید موقعی بوده که بخشی از نیروهای انقلابی بنا به وضعیت هایی که در آن زمان واقع شده بودیم ، شاید دل خستگی ، نگرانی‌های روحی و روانی که براشون بعضاً ایجاد شده بود ، تأسیس شد . با هدف اشاعه فرهنگ و نشر تفکرات سید شهیدان اهل قلم ، سید مرتضی آوینی . هم از نظر مکانی و هم از نظر موضوعی در واقع ، پیرو این شعار و این جمله شهید آوینی بودیم که ایشان می‌فرمودند که خانه های خود را در زیر قله های آتشفشان باید بسازیم . پس مهاجرت کردن و از فرار زیر قله های آتشفشان ، نوعی فرار را بر می گزینیم . لذا هم از نظرشرایط زمانی و مکانی الحمد ا... رب العالمین ، خداوند یاری کرد این آغاز با میمنت و خوبی انجام گرفت و ابتدای فعالیت های ما ، برگزاری مراسم های اعیاد و شهادت ها بود به اضافه‌ی اردوهای فرهنگی دانشجویی و دانش آموزی ، اردوهای اعم از فرهنگی و مناطق دفاع مقدس. که بعد از سال 80 عملاً ما وارد بخش های دیگری از فعالیت ها شدیم . از جمله بخش های سازندگی ، عملاً یک بسیج سازندگی را تقریباً راه اندازی کردیم برای مناطق محروم مثل سیستان و بلوچستان ، بشاگرد ، در آن جاها برای ساخت مدرسه ، مسجد ، مراکز شبانه روزی آموزشی را الحمد ا... رب العالمین انجام گرفت . عرض کنم که در آن جا یک مجتمع آموزشی را برای مردم بشاگرد ایجاد شد .

    بخش دوم کارهای ما که عمدتاً عمده‌ی فعالیت های ما متمرکز شده در تولید فیلم است که در بخش تولید فیلم ما بیش از 1200 دقیقه مستند ، تولید کردیم . مستند های ارزشی و دفاع مقدس و اجتماعی که بخشی از این مستندها از شبکه های تلوزیونی پخش شده . بخش های دیگری هم هنوز پخش نشده . عرض کنم خدمت شما ، فیلم های داستانی و فیلم های سینمایی و سریال تاریخی که فیلم های سینمایی ، اولین فیلم انتظار با موضوعیت انتظار و عبد صالح بودن را توی این مجموعه تولید شد با کارگردانی آقای نوری زاده . عرض کنم خدمت شما ، بعد از تجاوز آمریکا به عراق باز اولین و آخرین فیلمی که در این موضوع تولید شد ، جنگ کودکانه و داستانی است از ظلمی که هم از جانب بعث و هم از جانب آمریکائیها به مردم مظلوم عراق و تحمیل شده که سال گذشته تولید شده هنوز اکران نشده . بعد عرض کنم خدمت شما ، سریال بلند تاریخی الف ویژه چهل سرباز که دو سال فیلم برداری ، طول کشید . امسال الان الحمد ا... در حال تدوین است و فیلم های کوتاه داستانی دیگری که امسال سه تا از اون فیلم ها  الحمد ا... در جشنواره اصفهان پذیرفته شد .

     این بخش فیلم هم که بگذریم بخش سایت و نرم افزارمان را که برادر عزیزمان مهندس آقای امینی مسئولیت شان را بر عهده دارند ، ان شاء ا... گزارش کاملش را خدمت شما خواهند داد.

     بخش نشر است . ما تو بخش نشر ، نشر کتب باز با همان شعار شهید آوینی که خط های  را که محکم خاکریز شده است ، باید شکسته شود ؛ خوب خدا را شکر ما وارد شدیم تا توی این 2 سال گذشته که وارد موضوع نشر شدیم ، موضوعاتی را در پیرامون دفاع مقدس که ابتدا 2 تا از این کتاب ها ، پاره های پولاد و رقص مرگ ،مربوط می شود به مقاومت مردم لبنان که منجر به آزاد سازی جنوب لبنان می شود ، تولید شده و الباقی آثار ما همه مربوط می شود به دوران دفاع مقدس خودمان که خوب این ها الان  عرضه شده ، کتاب ها ، آذرخش مهاجر هست که این در رابطه با زندگی پر از شور و مردانگی و جوانمردی جاوید الاثر ، حاج احمد متوسلیان هست.  کتاب آن سه مرد در رابطه با شهید پیچک ، شهید قهرمانی و شهید خندان هست که از شهدای مظلوم ، از شهدایی که آثار بسیار بلندی در توسعه توان رزمی نیروهای انقلابی را داشتند رو هست . عرض کنم ، تک‌آخر از خاطرات و دست نوشته های شهید غلامرضای صالحی ، قائم مقام لشکر 27 بوده که منتشر شده . عرض کنم کتاب شناسی اسارت که این سلسله کتاب های 20 گانه است که به قلم برادر عزیزمان آقای نی لبکی نوشته می‌شود که جلد یکش ، کتاب شناسی اسارت هست ، منتشر شده . عرض کنم روز تندر از قبل از انقلاب تا شروع جنگ تحمیلی رو یک تحلیلی نسبت به وضعیت خاورمیانه به ویژه کشور ایران را هست . همین طور حکومت فرزانگان که از آثار منتشر نشده شهید سید مرتضی آوینی بوده که این هم منتشر شده و امسال ما 25 کتاب را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد دفاع مقدس ، آماده کردیم که تعدادی از این کتب که الان در حضور شما هست آماده است که تا همین چند روز آینده ان شاء ا... که توی چاپ خانه هست می آید بیرون . بعد ، تعداد دیگرش هم ظرف یک ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. ان شاء ا... که این کتاب ها عبارتست از خاطرات و دست نوشته های شهید کاوه ، فرمانده لشکر ویژه ‌ی شهدا بودند که از برادران خراسان بودند ، به شهادت رسیدند . زندگی در ارتفاعات شامل خاطرات رزمندگان لشکر 27 هست . بچه های تهران ، باز از سری مجموعه زندگینامه سرداران شهید تهران هست . اندیشه های سیاسی استاد شهید مطهری هست که این بر اساس توصیه مقام معظم رهبری در موضوع کتاب و کتاب خوانی و کتاب شناسی بودند که فرمودند شما بروید تلاش بکنید که مثالشان هم مثال استاد مطهری بود که از آثار ایشان متقن ، خلاصه نویسی کنید بیارید عرضه کنید در همان راستا عرضه شده .

    امینی :

    سایت اینترنتی شهید آوینی از اواخر سال 80 ، فعالیت خودش را آغاز کرد ، در عرصه اطلاع رسانی . خوب ، سایت طراحی شد در زمینه مقالات سید شهیدان اهل قلم ، تصاویری از ایشان ، دست نوشته‌هاشون ، کتاب هایی را که ایشان نگاشته بودند و منتشر شده بود و با محوریت شهید آوینی . تو عرصه های دیگر دفاع مقدس و زمینه های دیگر مذهبی وارد این عرصه شد که خوب به حمد ا... با استقبال گسترده و غیر قابل پیش بینی مواجه شدیم و بعد از گذشت چند سال از فعالیت این سایت ، امروز حول وحوش 8 تا 9 هزار بازدید کننده واقعی در طول روز در این سایت وجود دارد و سال گذشته در جشنواره نرم افزاری علوم اسلامی هم که از طرف وزارت ارشاد و حوزه علمیه‌ی قم برگزار شد ، رتبه سوم رو تو فعالیت های مذهبی کسب کرد . در زمینه‌ی تولید نرم افزارها سال 82 ، نرم افزاری را با نام نرم افزار معبری از نور که آن هم حاوی اطلاعات متنوعی بود در زمینه شهید آوینی و مسائل مرتبط با دفاع مقدس . این نرم افزار را تولید کردیم که نرم افزار هم از استقبال خوبی مواجه شد و به چند نوبت تجدید تیراژ رسید .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آفاق

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آفاق, مقاله در مورد تحقیق مقاله آفاق, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آفاق, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آفاق, تحقیق درباره تحقیق مقاله آفاق, مقاله درباره تحقیق مقاله آفاق, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آفاق, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آفاق ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آفاق
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت