تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها

تعداد صفحات: 15 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22928
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها

    شبکه های دارای ارزش افزوده

    با وجود هیجان ساخت و اکتشاف کمپانیهای دات کام ، شرکتهای تجاری چندی که در حال اثبات یک خط مشی در عرصه   تجارت الکترونیک  می باشند فاقد تاج یا تلالو دات کام می‌باشند .

    بسیاری از اینها موسوم به شبکه های با ارزش افزوده (VAN) می باشند  که خدمات تبادل اطلاعات الکترونیک (EDI) ارائه می کنند .

    اکنون ون ها در حال آماده شدن برای سوار شدن بر وسایل نقلیه شان و پرواز علامت اینترنت می باشند . بعضی از آنها نسبتاً کند هستند زیرا مشغول طراحی و ساخت مجدد کمپانیهایشان و توسعه محصولات جدید می باشند .  این کمپانیها برای چندین سال با ادغام کردن فرایندهای تجاری مشتریان به پیشرفت گسترده خود می پرداختند .  آنها دارای عرض و درجه  کارایی مستقر شدن می باشند که در شبکه های دات کام بطور استوار یافت نمی شوند که ابتدا برای وِب دندان تیز کرده بودند و سپس نیاز به یکپارچه‌سازی با شرکتهای قانونی را احساس کردند با نفوذ بیشتر و عمیق تر تجارت الکترونیکی  به داخل شرکت های داخلی ، شرکت های دیگر از قبیل VAN ها این فرصت را پیدا کردند تا در درخشش نورانی دات کام حمام آفتاب بگیرند . اما خیلی زود است که بگوییم آیا درک عمومی موافق با این شرکتها می باشد که در این بازار بزرگ بوسیله ی گروههای دات کام رایج به جمع آوری سرمایه می پردازند .

     

    اگرچه اکثر دات کام های نخستین ستاره باقی ماندن در فضای  تجارت - مصرف کننده بودند . بازار بزرگتر شامل تجارتِ  عرصه ی تجارت است  که در عرصه بدست آمده مخصوصاً  برای مال التجاره غیر مستقیم دات کام هایی مانند
    Commerce one, Arabic شروع می کنند به استفاده از کمپانیهای با میراث VAN همانند Harbinger , Stering Commer ce .

    یک پرسش این است که آیا شرکت های ظهور کننده از میراث VAN می توانند صدای جلزوولز استیک‌شان را در بیاورند و از استیک شان در جامعه ی تجاری محافظت کنند . بعلاوه اینکه می دانند که معامله  به محض ورورد به عرصه قبل از ورود تازه واردین یک تفکر جمعی در آنجاست .

    این مهم است که بخاطر داشته باشیم که تمام این شرکتها بر روی عرصه کالاهای غیر مستقیم تمرکز دارند . قصد آنها هم ساخت گذرگاه  تجاری است یا  هاب ها در محدوده Stering Commerce برای عرضه  زیر ساختار و هم ابزارهایی برای هاب ها یا گذرگاههای تجاری .

    طراحی هاب مدل تجارت به تجارت که قابلیت در جه بندی بالایی دارد یک هدف دارد که پینشهاد یک خرید فوری برای چندین خریدار و فروشنده می باشد .

    با این حال این بحث برانگیز خواهد بود ؟ موارد زیر را ملاحظه کنید :

    - دات کام ها تاثیر می گذارند بر سهم آنها از فشار و شروع تازه با مدل یک هاب یا میانجی . دات کام ها انتظار داشتن بازاری با ارزش افزوده را دارند .

    - VAN ها میراث گسترده ای دارند در داشتن شبکه های تبادل اطلاعات و اداره کردن و مجتمع شدن با سیستمهای IT مشتری ها . اینها می توانند اثبات کنند که پیشرفت گسترده  در تجارت شغل - شغل احتیاج به مهارت دارد .

    - ون‌ها اغلب جریان سود  در حال گسترش از تجارت EDI های خودشان دارند . به هر حال  تلاش VAN ها بطور گسترده بر روی جواب های مشخص مشتری متمرکز بوده .

    - اندازه فرصت جذب بازار ، ایجاب می کند که نیازهای تمام بازیگران برآورد شود تا سیستم‌های یکپارچه ساز را بکار گیرند . از مزیت VAN ها در دارا بودن این مهارت ها  می‌باشد .

    - این غیر قابل تصور نیست که بازیگران جدید وقتی سرمایه بدست می آورند امکان  دارد یک VAN  بخرند . بیاد داشته باشید که VAN ها مهارت زیادی دارند و پایگاه‌های مشتری آنها شامل شرکت های بزرگ هستند که هدف های اصلی در حوزه‌ی کالاهای غیر مستقیم می باشد .

    در اینجا چند راهنمایی در دورنمای نتایج بدست آمده وجود دارد ،

    کالاهای غیر مستقیم موسوم به MRO ( نگهداری ، تعمیر و اداره کردن ) معمولاً شامل خرید‌های بیشمار از فراهم کنندگان متعدد می باشند .

    مدل یک هاب یا میانه در سطح پیچیده تر شامل یکپارچه سازی کاتالوگ است که کار ساده ای نمی باشد. امید بر این است که وقتی XML ظاهر می شود باعث بهبود  توانایی ها شود .  هر چند این تلاشی نیست که بوسیله ی یک قلب ضعیف برعهده گرفته شود .

    کالاهای مستقیم که نهایتاً  بخشی از فروش محصول نهایی را بوجود می آورند کانون توجه EDI بوده است  و VAN هایی که EDI را ساخته اند . علارغم  تلاش برای استاندارد کردن  فرم ها و فرمت‌ها ، EDI  بزرگ ساخته شد . برای کار کردن بین درخواست A و درخواست B  در دو شرکت خاص استفاده از EDI محدود به موردهای مستقیم است که برای ان حجم  دلار هر مورد برای توجیه  هزینه تبدیل این خریدها به EDI کافی باشد .

    گونه ای از کشمکش در خریدار سایت وجود دارد . بازیگران ERP از طبقه فوقانی خودشان حمایت می کنند و تلاش می کنند به رقابت ادامه دهند با بدست آوردن پیشنهادات بوسیله ی ادامه دادن به استعداد ERP خودشان .

    واضح است که بازیگران جامعه ی تجاری تلاش دارند تا با بسته های ERP اصلی ارتباط برقرار کنند . یک جامعه ی تجاری که رابطه ها را برای سیستمهای ERP یک شرکت  بزرگ فراهم می کند احتمالاً مزایایی را پیشنهاد می نماید زیرا پیشنهادات ERP مختلف تمایل کمتری دارند که با یکدیگر  ارتباط ایجاد نمایند . Gray sheet فکر می کند که فروشندگان ERP ممکن است بخواهند  بر روی رابطه های داخل سیستم موجود خودشان بجای توسعه‌ی بعدی عملکرد آنها تمرکز نمایند . شکل های 1 و 2 یک بازنگری از بازار را نشان می دهد . در خواست های تجدید نظر در بازار و پیش بینی .

    چرا کالاهای غیر مستقیم ؟

    قانون ساده  ای می گوید که کالاهای غیر مستقیم فقط 20 %‌ ارزش تمام خرید ها را در نظر می گیرد ولی 80%  معاملات خرید و فروش را شامل می شود .

    خرید غیر مستقیم متغیر است و پیش بینی نشده ، و بطور وسیع پراکنده می باشد و به سختی مدیریت می شود . اینها ویژگیهایی هستند که برای آنها یک راه حل بر پایه ی IP مناسب می باشد . صرفه جویی های حاصل از خوکار سازی فرآیند خرید غیر مستقیم می تواند ضروری باشد و آنها مستقیم به سمت پایین حرکت می کنند . اکثر شرکتهایی که IDC دیده است یک برگشت سرمایه گذاری در سیستم های خودشان را در مدت یک سال پیش بینی کرده اند . برای مثال :

    - یک شرکت داروسازی جهانی اکنون در حال تخصیص دادن 10%  یا 400 میلیون دلار از 4 میلیارد دلار خودش به خرید MRO سالیانه برای یک راه حل اینترنتی است و انتظار دارد که صرفه جویی هزینه برابر 10% آن خریدها یا 4 میلیون دلار تنها در اولین سال بدست آید .

    - یک شرکت بیمه ی بزرگ 20 میلیون دلار صرفه جویی را با هدایت کردن 70% الی 80% از خرید غیر مستقیم اش از طریق کاتالوگ online اش پیش بینی می کند .

    - یک شرکت نفتی  قصد دارد تا به 10 میلیون دلار صرفه جویی برسد و یک سوم سرمایه ی 607 میلیارد دلاری اش را صرف خرید سالیانه برای اینترنت در امسال نماید.

    کاتالوگ ها اجزای کلیدی در بدست آوردن سود غیر مستقیم هستند ولی فرآیند یکپارچه‌سازی کاتالوگ های مختلف آسان نمی باشد . حتی با مزایای XML . کارها وقتی پیچیده  می شوند که سیستم یک زمان بندی تخفیف  خریدار ویژه را در نظر بگیرد . به هر حال مزایایی برای خریدار می تواند مطرح باشد از قبیل یک صورت حساب واحد برای پرداخت و دردسر تقسیم کردن سرمایه  میان کارپردازان مخصوص که به هاب وابسته اند .

    راههای مختلفی برای اجرای مدیریت کاتالوگ وجود دارد .

    - کاتالوگ تمام خدمات دهندگان که بصورت یک خریدار واحد عمل نمایند و در محل سایت خریدار میز بانی شوند .

    - جمع آوری کاتالوگ تمام عرضه کنندگانی که میزبان خریداران مختلف می باشند .

    - کاتالوگ تمام عرضه کنندگان مخصوص راس .

    - کاتالوگ هر عرضه کننده در کاتالوگ مجزا .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , مقاله در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , تحقیق درباره تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , مقاله درباره تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله “ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت