تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000

تعداد صفحات: 24 فرمت فایل: word کد فایل: 24616
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000

    طراحی سایت  اینترنتی اداره برق میانه من برای طراحی این سایت از نرم افزارهای فلش - فرانت پیج و فتوشا پ استفاده کرد ه ام که در این جا به شرح پروژه و نرم افزار ها می پردازم .

    آشنایی با Front Page2000

    Frant Page2000 میکروسافت ، مثل تمامی عناصر مجموعه Office 2000 ، در نام خود ، شماره یک سال را یدک می‌شد . بعد از شروع به کار‌گیری نرم‌افزار ، ممکن است فکر کنید نامگذاری Front Page به این صورت به خاطر تعداد کارهای مختلف است که لازم است برای استفاده از آن یاد بگیرید .

    Front Page2000 تمامی ابزار لازم برای ایجاد ، نشر و مدیریت یک سایت WWW را دارست . هر یک از این ابزارها در یک برنامه مجتمع شده‌اند .

    اخبار بد آنکه چیزهای زیادی را باید در مورد این بسته نرم‌افزاری مجتمع فراگرفت . ایجاد ، نشر و مدیریت هر سایت وب همگی کارهای مهمی هستند که آن گونه که مرسوم بوده توسط انواع مختلفی از برنامه‌ها به انجام می‌رسیده‌اند : ویرایشگرهای

    صفحه ، برنامه‌های انتقال فایل ، ارزیاب‌های فوق‌پیوند و ذخیره .

    اخبار خوب : لازم نیست ترفندهای چندین برنامه رافرابگیرید  یا ردیابی اینکه کدام وظیفه توسط کدام کدام برنامه صورت می پذیرد را،بر عهده داشته باشید .در نگارش‌های قبلیFrontPage ، ویرایشگر صفحه وکاوشگر سایت برنامه های مجزایی بودند. این می توانست به سادگی باعث شود کاربران در اجرای برنامه های متعدد دچار سردرگمی شوند .

    یادگیری استفاده از FrontPage

      مثل یادگیری استفاده از word می باشد که آن هم بخشی از Office2000  است .

    با اینکه word صدها امکان مختلف دارد ،مکانیزم مقدماتی ایجاد وویرایش سند کار آسانی است .متن را در یک پنجره تایپ می کنید ، چند دکمه یا گزینه منو را برای قالب بندی متن فشار داده وکارتان را ذخیره می کنید .می توانید بسیار قبل از خبره شدن در امکانات پیشرفته ،استفاده از آن را آغازکرده باشید .

    باز هم اخبار خوب :در مورد بیشتر قسمتها ،آموزش استفاده ازfrontpage2000   نیز به همین صورت شکل می‌گیرد.آیا از واژه پردازی  مثل  word   برای ایجاد یک نامه اداری زیبا ،تولید وایجاد سابقه کاری مؤثر وتنظیم سندی مثل وصیت نامه برای یکی از بستگان پیرتان استفاده کرده اید ؟ اگر چنین است ،بیشتر مهارتهای لازم برای استفاده از  FrontPage2000 و ایجاد وب خود را دارا هستند..

    اجرای نرم‌افزار برای بار اول

    بعد از تکمیل نصب قادر خواهید بود FrontPage2000 را از منوی Start به اجرا درآورید.

    FrontPage2000 اولین نگارش از این نرم‌افزار است که تمامی امکاناتش را از طریق یک رابط منفرد عرضه می‌کند. قادر خواهید بود بدون ترک FrontPage وب خود را ایجاد ویرایش و منتشر سازید. می‌توانید فوق پیوندها را به روز نگه دارید فایلها را مدیریت کنید و حتی یک برنامه زمانبندی وظایف برای سازماندهی پروژه نشر وب خود ایجاد نمایید .

    FrontPage2000 برای ویرایش صفحه‌ای که بخشی از وب پشتیبانی مشتری است مورد استفاده قرار گرفته است. سه بخش اصلی رابط از میله نماها لیست پوشه‌ها و پنجره ویرایش تشکیل یافته است.

    نماها از طریق استفاده از مجموعه‌ای از شمایل که با عنوان میله Views نشان داده شده‌اند. انتخاب می‌شوند نمایی که انتخاب می‌کنید نوع کاری را که می‌توایند با وی صورت دهید تعیین می‌کند .

    شمایلهای زیر را می‌توانید برگزینید :

           ·          صفحه (Page) ویرایش یک صفحه وب

           ·          پوشه‌ها (Folders) کاوش در پوشه‌ها و فایلهای یک فایل.

           ·          گزارشها (Reports) مشاهده گزارشهای مربوط به وب.

           ·          راهبری (Navigation) راهبری ساختار سازماندهی وب.

           ·          فوق پیوندها (Hyper lines) مشاهده روش فوق پیوند بین صفحات.

           ·          وظایف (tasks) طرح ریزی وظایف آتی در توسعه وب.

    مشاهده گزارشهایی در مورد یک وب

    نمای reports فهرستی از گزارشها که گفتنی‌های بیشتری از وبتان را اعلام می‌دارند باز می‌کند.

    هر گزارش در این نما توصیفی دارد که هدفش را شرح می‌دهد 8 عدد از گزارشها فایلهای موجود در وب را از دیدگاه خاصی لیست می‌کنند گزارشی که فایلهای بدون پیوند را نشان می‌دهد در تشخیص صفحات وبی که به بقیه وبتان متصل نیستند مفید واقع می‌شود چنین صفحاتی را نمی‌توان در اختیار کسی که به صفحه اصلی وبتان رفته و از فوق پیوندها برای ملاحظه تمامی صفحات بهره می‌برد قرار داد بجز هنگامی که دلیلی خاص برای قرار دادن این صفحات بعنوان بخشی از وب داشته باشیم می‌توانیم از این گزارش یا هنگام پاک کردن فایلها برای دستیابی به اصل صرفه‌جوی مکانی ویا در موقع افزودن پیوندها به آن صفحات استفاده کنید.

    یکی دیگر از گزارشهای مفید صفحاتی از وب را که انتقال آنها با اتصال اینترنتی یا نرخ 28800 (که به این اتصال یک 8/28 هم گفته می‌شود) بیش از 30 ثانیه زمان می‌برد لسیت می‌کند. بعنوان تولید کننده وب یکی از چیزهایی که باید مد نظر داشته باشیم روشی است که شنوندگان یا همان مشتریان از طریق آن به اینترنت متصل می‌گردند بیشتر افراد از یک مودم 8/28 برای برقرای ارتباط با یک فراهم کننده سرویس اینترنت سپس بارگذاری مرورگر وب و آنگاه مشاهده صفحات استفاده می‌نمایند گواینکه این وضعیت با عمومی‌تر شدن ISDN و مودمهای کابلی تغییر خواهد یافت.

    گزارش 30 ثانیه‌ای تمامی بخشهای صفحه وب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. متن تصاویر برنامه‌های ماهواره‌ای نظیر اپلتهای جاوا و هر چیزی که هنگام مشاهده صفحه در یک مرورگر انتقال داده می‌شود آیا 30 ثانیه زمان طولانی مدتی برای انتظار بارگذاری یک صفحه هنگام گردش در وب محسوب می‌گردد؟

    این بستگی به شما دارد انتظار نیم دقیقه‌ای جایگاه مناسبی است که در مورد از حد گذشتن متن گرافیک و سایر عناصر یک صفحه نگران شوید. هردوی اتصال 8/28 و 30 ثانیه را می‌توان مطابق نظر شخص تغییر داد. می‌توانید با استفاده از قلم منوی Option و Tools و باز کردن کادر تبادلی برگه‌دار reports view سرعت متفاوت و زمان دیگری را تنظیم نمایید.

    مشاهده ساختار هر وب

    دو نمای آخر FrontPage2000 عبارتند از نما Hyperlink و نمای navigation که دو راه مختلف برای نگریستن به وبتان به‌ شیوه‌ای بصری فراهم می‌کند. نمای Hyperlink ارتباط بین هر صفحه و تمامی آدرسهای وب که فوق یوند با آنها وجود دارد را نشان می‌دهد چه در همان وب قرار داشته و چه در جای دیگر در WWW قابل دسترسی باشند از طریق کلیک کردن روی شمایل + در هر صفحه موجود در نمای Hyperlink می‌توانید تمامی فوق پیوندهای آن را مشاهده کنید همچین می‌توانید از طریق راست کلیک کردن روی صفحه و انتخاب قلم منوی MOVETOCENTER صفحه ای را به وسط نمای Hyperlink منتقل نمایید در نمای Hyperlink می‌توان صفحات را ویرایش و حذف نمود و در مرورگر وب بمنظور مشاهده بارگذاری کرد. نمای navigation برای ایجاد ساختار راهبری وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    هر شمایل در نمای navigation نماینده صفحه‌ای در وب می‌باشد ممکن است اینگونه تصور کنید که این نما زیادی است چرا که وجود فوق پیوندها روشی را برای راهبری وب در اختیارمان گذارده است.

    FrontPage2000 استفاده از نوارهای راهبری گروهی از فوق پیوندهای عمومی که در تمامی صفحات وب بمنظور راهبری می‌باشند آسان می‌سازد. این نوارها از گرافیک و متن تشکیل یافته‌اند.

    هنگام انتخاب یک الگو باید محل ذخیره سازی را نیز تعیین کنید وب‌ها را می‌توان روی دیسک یا روی سرویس‌دهنده www ذخیره نمود اگر وبی‌ را روی دیسک ذخیره کنید برای در دست قراردادن آن باید دوباره ثبت را روی سرویس دهنده www صورت دهید به این کار نشر روی وب هم گفته می‌شود.

    ایجاد شکل ظاهری

           ·          رنگ متن و فوق پیوندها

           ·          رنگ یا تصویری که برای زمینه استفاده می‌شود.

           ·          فونتهای مورد استفاده

           ·          تصاویر و نوارهای راهبری

     

    پرکردن صفحه‌ای خالی دانشی است که www آنرا از اجدادش در خانواده مکتوبات به ارث برده است کتابها مجلات و روزنامه‌ها سنگ نوشته‌های حکاکی شده را نیز می‌توان در این زمره به حساب آورد.

    گواه اینکه روش ایجاد آنها کاملاً متفاوت است در غیاب ابزار کارآمد صفحات خالی را با عناصر ابتدایی و اولیه وب پرخواهید نمود متن و فوق پیوند با متن به اشکال مختلف متعددی کار خواهید نمود با تغییر فونتها و رنگها ردیف‌بندی و قالب بندی پاراگرافها و عنوان بندی متن به شکلی که جلب توجه نماید.

    افزودن حاشیه‌های اشتراکی به یک صفحه

    مورد دیگری که هنگام ایجاد صفحه به آن اضافه می‌شود هرنوع حاشیه‌ای است که با بقیه وب جاری مشترک می‌شود. FrontPage2000 شما را قادر می‌سازد نواحی حاشیه‌داری تعریف کنید که بین تمامی صفحات هر وب مشترک می‌باشد.

    روی Format  ، Shard Borders کلیک کنید تا ببینید چه نوع حاشیه‌های مشترکی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. یک کادر تبادلی باز می‌شود که نشان دهنده حاشیه‌هایی است که در وضعیت جاری به اشتراک گذارده شده‌اند.

    هر وب در FrontPage2000 می‌تواند دارای حاشیه‌های اشتراکی بالا، پائین، چپ، راست باشد گوائینکه اشتراک هر چهار وجه فضای زیادی را برای صفحه باقی نمی‌گذارد از این نواحی حاشیه‌ای اغلب برای فراهم آوردن فضا برای اقلامی نظیر نوارهای راهبری لوگوهای مربوط به سایت و اعلانهای حق کپی استفاده می‌شود.

    بسیاری از تم‌ها توکار FrontPage2000 از حاشیه چپ برای یک نوار راهبری که در هر صفحه از وب ظاهر می‌شوند استفاده می‌کنند می‌توان از یک حاشیه اشتراکی در قسمت پائین برای اعلان عدم مسئولیت ناشر در صورت وقوع از دست دادن اطلاعات بصورت غیر منتظره در یک سایت آتش بازی با مسئولیت شخص بهره جست.

    عنوان دهی به یک صفحه

    به هر صفحه وب یک عنوان داده می‌شود با اینکه FrontPage2000 عنوان پیش گزیده‌ای را به صفحه اختصاص می‌دهد اما اغلب عبارتی است که باید تعویض شود. مثل New Page5 که کمک زیادی به کسانی که در وب شما به گشت و گذار می‌پردازند نمی‌نماید. عنوان هر صفحه در نوار عنوان بیشتر مرورگرهای وب یعنی لبه بالایی پنجره‌ای که مرورگر را در بر دارد ظاهر می‌شود (مرورگزهای غیر ویژوال و متنی بصورت متفاوتی با عنوان برخورد می‌کنند) برای عنوان دهی به هر صفحه Properties File را انتخاب کنید و یا روی صفحه راست کلیک نموده از منوی ظاهر شده Page Properties را برگزینید یک کادر تبادلی باز می‌شود که حاوی شش کادر تبادلی برگه‌دار است می‌توان آنها را برای ایجاد تغییر در صفحه بکار برد داخل برگه General می‌توانید عنوان جدید را وارد نمایید.

    انتخاب زمینه

    یکی از روشهایی که می‌توانید با آن وب را صاحب پوشش کنید اعطای زمینه به صفحه است زمینه می‌تواند رنگ یکپارچه و یا تصویری بارگذاری شده از یک فایل تصویری باشد برای استفاده از تصویر زمینه دکمه Browse را فشار دهید کادر تبادلی فایل ظاهر شده امکان انتخاب هر فایل موجود در سیستم را فراهم می سازد تصویر زمینه باید دریکی از قالبهایgifjpg یا‍‍png به ثبت رسیده باشد. می‌توانید از یک ‍ gif jpg  یاpng‎ به ثبت رسیده است میتوانید از یک  url‎برای مشخص کردن تصویر زمینه استفاده کرد اما این کار باعث میشود  Frontpage2000از گرافیکی استفاده کند که بخشی از وب‌تان نیست اگر گرافیک مذکور از آن url ‎ حذف شود دیگر در صفحات‌تان ظاهر نخواهد شد به همین خاطر بهتر است یک کپی از تصویر را روی سیستم خود داشته باشیم البته درصورت داشتن مجوز و مستقیماً با آن کپی کار کنید تصاویر زمینه پشت محتویات صفحه تکرار می‌شود این حالت کاشی‌بندی نام دارد چرا که هر کپی از گرافیک مثل یک کاشی از کف آشپزخانه است اگر مایلید تصویر تنها یکبار بنمایش درآید گزینه Watrmark را انتخاب نماید پس زمینه دیگر دربقه صفحه کسترده نخواهد شد. برای انتخاب رنگ زمینه بجای تصویر کادر بررسی Background picture را از حالت انتخاب شده خارج کنید و روی منوی کرکره‌ای Background colers کلیک کنید کادر تبادلی انتخاب رنگ استاندارد Frontpage2000 ظاهر می‌شود که دارای 16 رنگ اولیه است اگر از هیچ یک از این رنگها خوشتان نیامد روی دکمه Morcolers کلیک کنید تا کادر تبادلی رنگ پیشرفته‌تری ظاهر گردد.

    می‌توانید یکی از رنگهای نشان داده شده در کادر تبادلی Morcolers را انتخاب کنید یا مقدار 16 رنگ را در فیلد Value وارد نمایید حتی می‌توانید دکمه Costum را فشار دهید تا کادر تبادلی انتخاب رنگ سوم با انتخابهای بیشتر باز گردد.

    رنگ انتخاب شده در پشت محتویات صفحه به نمایش در خواهد آمد. هنگامی که در صفحه همرنگ زمینه و هم یک تصویر انتخاب شده باشند تصویر پس از بارگذاری کامل صفحه رنگ را می‌پوشاند. برای آنکه فقط رنگ نشان داده شود کادر بررسی Background picture را از حالت انتخاب درآورید اگر می‌خواهید زمینه‌ای را برای تمامی وب بکار ببندید بسیار آسانتر خواهد بود اگر تم جدیدی با زمینه جدید ساخته و آنرا برای همه وب بکار بگیرید. این تم برای استفاده در سایر پروژه‌ها هم در دسترس خواهد بود که خود برخلاف زمینه که باید بصورت دستی انتخاب شوند می‌باشد.

    تغییر فونت و رنگ متن

    هنگامی که متن را به صفحه‌ای که تمی برای آن بکار رفته است اضافه کنیم رنگ و فونت آن همان است که برای متن بدنه موجود در تم مشخص شده است اگر تمی بکار نرفته باشد متن با فونت و رنگ پیش گزیده مرورگر وبی که برای بارگذاری صفحه بکار رفته است ظاهر می‌گردد این فونت اغلب Times Roman, Arial یا Heleviton است برای تغییر این حالت متن را پر رنگ کنید و روی Format فونت کلیک کنید تا کادر تبادلی فونت باز شود می‌توانید از آن برای انتخاب فونت و رنگ متن انتخاب شده بهره بجویید.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, مقاله در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, تحقیق درباره تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, مقاله درباره تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000 ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آشنایی با Front Page 2000
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت