تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 4138
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم

    شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم


    وسائل مورد نیاز
    :
    1 - به ابعاد جداره پشتی آکواریم ( ارتفاع و طول ) یونلیت (همین صفحه هایی که میزارن زیر آکواریم ) به ضخامت بالای 5 سانتیمتر که بستگی به عمقی داره که می خواهید به کار بدید .
    2 - اسپری رنگ دلخواه ، من خودم رنگ های خاکستری و قهوه ای به عنوان زمینه و آبی به عنوان سایه استفاده می کنم البته اگه سبز هم گیر آوردید بد نیست حالا توضیح میدم برای چی .


    3 - مقداری ماسه ساحلی
    4 - اسپری براق کننده
    5 -  مقداری بنزین و یک عدد آب پاش آرایشگاه ، البته اگه تو خونه از این شعله های جوشکاری داشته باشید یا دست رسی به اون داشته باشید دیگه بنزین نمیخواد کارتون هم دلخواه تر و دقیق تر در میاد خیلی هم ساده تر و بی درد سر میشه .
    6 - مقداری درختچه مصنوعی کوچک ( مینیاتوری ) یا گیاه مصنوعی آکواریم ، خزهای توی گلدون ، که از گل فروشی می تونید تهیه کنید .


    نکته : اگه خواستید از بنزین و آپاش استفاده کنید حتما تو فضای باز این کارو انجام بدید و چون تو فضای باز باد و این جور مسایل هست باید از عینک ایمنی و ماسک استفاده کنید چون اگه خدا نکرده بنزین تو چشم یا ریه تون بره دیگه نمیتونید یه همچین دکور زیبائی داشته باشید
    .


    شیوه درست کردن دکور:


    ابتدا یونلیت به ابعاد دلخواه خودتون رو به صورت عمودی ( این که میگم عمودی یعنی همونطور که آکواریم رو قرار میدید بزارین تا بعد از پاشیدن بنزین شیب های خیلی زیبائی به کار داده بشه ) قرار بدین یعنی تکیه بدید به دیواری چیزی
    .


    حالا بنزین رو بریزن داخل آب پاش و با دقت به سمت یونلیت البته به نواحی که می خواهید عمق بدید بپاشید ، یادتون باشه تو پاشیدن بنزین زیاده روی نکنین وگرنه کل یونلیت آب میشه دوستانی که میخوان کار دقیقتری داشته باشن قبل از پاشیدن بنزین با ماژیک نواحی که می خواهن عمق بدن رو مشخص کنن . دوستانی هم که از مشعل استفاده میکنن کاره ساده ای رو پیش رو دارن فقط کافیه مشعل رو به نواحی که میخوان عمق بدن نزدیک کنن البته دوستان ، نزدیک کنید نه اینکه آتش رو بچسبونید بهش چون من این کارو به یکی از دوستام آموزش دادم بعد از آتیش زدن 10 تا تیکه یونلیت تازه این رو فهمیده بود که آتش مواد قابل اشتعال رو آتش میزنه ( راستی مواظب باشین یونلیت فوق العاده قابل احتراق هست پس چه با بنزین چه با مشعل کار سخت و خطرناکیه پس حتما تو محیط باز ، با رعایت جوانب ایمنی باشه)

    یادتون باشه برای زیبا تر شدن کار نزارین که سطح صافی تو کار جا بمونه بعضی نواحی رو کاملا عمیق و بعضی نواحی رو فقط کمی عمق بدین . زیباتر شدن کار به قوه تخیل و سلیقه شما بستگی داره برای بهتر شدن قوه تخیلتون جداره های اقیانوس و دریا ها که تو بعضی از این فیلمها نشون داده میشه رو به یاد بیارین . دوستان من این کارو با مشعل انجام دادم و کار با بنزین رو شخصا توصیه نمیکنم چون اگه یه مقداری زیاده روی کنیم بنزین روی سطح کار شره میکنه و کل کار رو خراب میکنه ولی به هر حال کاچی بعضه هیچیه . ترکیب یونلیت با بنزین تبدیل به نوعی چسب مایع میشه ،حالا دوستانی که با بنزین این کارو انجام دادن در همون مرحله چسبندگی و دوستانی که با مشعل این کارو انجام دادن بعد از زدن اسپری براق کننده که کارو چسبناک میکنه مقداری ماسه روی سطح کار بریزن و دوباره اسپری کنن تا کاملا ماسه ها به هم و به سطح کار بچسبن . بعد شروع کنین به رنگ زدن ابتدا با پس زمینه شروع کنین من از پس زمینه قهوه ای یا خاکستری استفاده میکنم ، حالا کمی سایه آبی برای انعکاس نور استفاده کنین و برای جلبک هم میتونین از رنگ سبز تیره و روشن استفاده کنین بازم میگم این کار سلیقه ایه پس ملزم نیستید هرجور که من انجام دادم شما انجام بدید می تونید اصلا هر جور دلتون می خواد رنگ کنین
    بعد از خشک شدن رنگ برای براق شدن کار می تونین دوباره از اسپری براق کننده که از همه خرازی ها قابل تهیه هست استفاده کنید و کل سطح رو با اون بپوشونید . حالا با استفاده از خزه و یا درختچه های مینیاتوری یا هر تزئین دلخواه دیگر کارو تزئین کنید این دیگه واقعا بستگی به سلیقه خودتون داره . حالا وقتشه که صفحه یونلیتیی رو پشت آکواریم نصب کنید ، برای بهتر شدن کار بعد از نصب پشت آکواریم ، از نور پردازی مناسب استفاده کنید . این روش برای دوستانی که ماهیانی دارن که گیاه های داخل آکواریم رو نوش جان میکنن و دکور گیاهان مصنوعی رو هم بهم میریزن روش مناسبی هست در ضمن به آکواریم عمق میده و داخل آکواریم رو برای شنای راحت ماهی ها باز می کنه . در نهایت باید بگم که این کارو میشه با گچ هم انجام داد ولی قالب گیری و ایجاد خلل و فرجش کار من یکی که نیست و نصب کردنش هم با توجه به وزنش و شکنندگی گچ کار سختیه .

    منبع:www.forum.niksalehi.com

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان شیوه درست کردن دکور برای آکواریوم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت