تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 4178
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار

     
    ماهی لجن خوار 

    این ماهی از خانواده Loricariidae و با نام علمی Glyptoperichthys Ggibbiceps شناخته میشه . نام علمی این ماهی هم Sailfin Gibbiceps Pleco هست . این ماهی با بیشتر ماهی ها سازگاری داره و میتونین این ماهی رو با ماهی هایی مثل : Angelfish , Discus , Cichlids , Tetras , Barbs , Danios , Rasboras , Gouramis , Rainbowfish , Livebearers , Loaches , Plecos Catfish در یکجا نگهداری کنید . اغلب به اشتباه تصور میکنن این ماهی ها نیاز به غذا ندارن و از مدفوع و لجن ته آکواریوم تغذیه میکنن چون همیشه در کف آکواریوم قرار دارن و معمولن هم بی حرکت چسبیدن به شیشه یا برگ گیاهان . این ماهی ها نیازمند پناهگاه یا کوزه و یا آکواریومی با گیاهان انبوه هستن برای مخفی شدن . جریان آب ملایم و عمق متوسط آب برای اونها مفیده .

    برای مشاهده کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید...


    ادامه مطلب

    + نوشته شده در  ساعت 11  توسط plus  |  آرشیو نظرات

    ماهی لجن خوار (مقاله 2 )

    از خانواده ی loricariidae بوده و قابلیت همزیستی با ماهیانی چون آنجل ،دیسکیوس و سیچلایدها باربها گورامی ها لوچ ها ودیگر ماهیان را دارا می باشد. کت فیش نیازمند آکواریوم پر گیاهی که گیاهانش دارای رشد سریع باشند می باشد. داشتن آبی با جریان ملایم باعث بوجود آمدن محیط سالم و مطلوبی برای زیست این ماهی می گردد. داشتن سنگ ها و چوب های داخل آکواریوم موجب ایجاد محیطی طبیعی و مکان های مخفی برای این ماهی می شود که این ماهی به چنین جاهای خلوت و مخفی در طول روز نیاز دارد تا خود را در آن مخفی نماید. کت فیش درطول شب فعالتر می شود و نیازمند مکان های تاریک ومخفی است که در طول روز خود رادر آن پنهان کند.

     

    برای مشاهده کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید...


    ادامه مطلب

    + نوشته شده در  ساعت 11  توسط plus  |  آرشیو نظرات

    گربه ماهی شیشه ای

     

    در صورتی که یک یا دو عدد از آنها را داشته باشید هرگز رفتار مناسبی نخواهند داشت همچنین غذا خوردنشان هم غیر عادی خواهد بود و زود تر از موعد نیز خواهند مرد.رنگ این ماهی بسیار شفاف است و تنها چند نقطه ی تیره در سر و قسمت زیرین بدنش وجود دارد و شما قادرید تا استخوان ها و ارگان های درونی بدن آن را مشاهده کنید.بدن او نوری نقره ای رنگ بازتابش می کند(ماهی به رنگ نقره ای دیده می شود) که این رنگ به عنوان عاملی برای استتار او به کار می رود.البته پس از مرگ این ماهی بدن او سفید رنگ می شود .
    برای مشاهده کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید...
     

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی لجن خوار
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت