تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 5644
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: روانشناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم

     

     

    چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم

     

     

    خوشبختانه خیلی زود موفق شدم که رضایت آنها را هم به دست آورم . سرانجام دانش آموزان اعلام کردند که نحوه ی یادگیری جدید آسان تر و عمیق تر است .

    سعی داشتم ، ارتباط صحیح و دوستانه ای با دانش آموزان برقرار کنم و در ضمن در مورد علم تاریخ ، فایده ها و اهمیت آن نیز در کلاس صحبت می کردیم و در عین حال می کوشیدم ، آنها را با نقاط ضعف ‹‹  روش سنتی ›› و فایده های ‹‹  روش های نو و فعال ›› کم کم آشنا کنم . لازم دیدم که مقایسه ای بین این دو روش انجام گیرد . در اولین ارزشیابی که از دانش آموزان سال اول داشتم ، نمرات آنها چندان چشمگیر نبود ‌؛ زیرا :

    اولا )  سئوالات استاندارد طرح شده بود ( تشریحی ، ص و غ ، بله یا خیر ، جا خالی ، و تست جواب کوتاه ) .

    ثانیا )  سئوالات از متن کتاب طرح شده و بیشتر براساس درک مفاهیم بودند . متوجه شدم که چون روش تدریس و طرح سئوال ، با روش سنتی دوره ی ابتدایی که دانش آموزان به آن عادت کرده بودند ، فرق کرده است در نمرات تاریخ افت احساس می شود .

    من نیز اطلاعات زیادی در مورد روش های ‹‹  تدریس فعال و نو ›› در درس تاریخ ، از طریق مطالعه ی کتاب های گوناگون در این زمینه ، مقالات تخصصی در مجله ی رشد چاپ شد و دیدن چند فیلم به دست آوردم . در این رابطه ، اطلاعاتم را غنی کردم و با 10 روش تدریس تاریخ آشنا شدم . سعی کردم از بین روش های تدریس ، سه روش را در

    طول سال تحصیلی در کلاس پیاده کنم و از بین آنها بهترین را برگزینم .

    برای اینکه به بهترین جواب برسم ، کوشیدم که نظرات دیگر همکاران ، از جمله : مدیر ، معاون ، مشاور مدرسه ، اولیاء ، خود دانش آموزان و همکاران صاحب نظر و منتقدم را نیز بدانم .

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان چگونه دانش آموزان را به درس تاریخ علاقه مند کنیم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت