تحقیق مقاله ماهی فایتر

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 6293
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ماهی فایتر

    تولید مثل فایتر:

    من ماهی های فایتر را برای مدتی نگهداری کردم واز آنها بچه گرفته ام. بسیاری از افراد نگهدارنده فایتر از من خواسته اند که بهترین راه را برای داشتن تخمریزی خوب به آنها بگویند. این مقاله اطلاعات کاملی را در اختیار شما نگه دارندگان فایتر می گذارد.

     جفتهای فایتر:

     مطمئن شوید که نر و ماده هم اندازه هم هستند. و در بعضی اوقات ماده از نر کوچکتر است و این مشکلی ندارد ولی سعی نکنید که ماهی ماده یا نر بسیار جوان را با یک نر یا ماده پیر جفت بزنید زیرا ممکن است مجروح شود.

    رسیدگی به جفتهای فایتر :

    به خوبی غذا بدهید و بهتر است غذای زنده بدهید (میگوی آب شور) و آب تانک آنها را خیلی تمیز نگه بدارید. بگذارید برای چند روز در کنار یک دیگر بمانند و به هم آشنا شوند و سپس ماهی ماده را از کنار نر بردارید قبل از قراردادن در تانک تولید مثل

    تانک تولید مثل :

    تانک کوچکی را برای این کار انتخاب کنید (من خودم از یک تانک 2/51 گالنی استفاده می کنم.) در یک کنار یک فیلتر اسفنجی و بخاری که بر روی 28  درجه سانتی گراد تنظیم شده است. یک کلاهک پلاستیکی مورد نیاز است. چند پناهگاه غیر طبیعی و یا گیاه که اگر ماده نیاز داشت به آنجا برود و هیچ سنگی یا ماسه کفی  در این تانک نگذارید.

     

     
    ابتدا نر را وارد کنید تا به این محیط آشنا شود در حدود یک ساعت یا زیادتر. بعد ماده را معرفی کنید. این دو باید به هم زیبایی های خود را نشان دهند. ماده باید نمایش دهد و سپس شروع به درست کردن خانه حبابی کند.(من چند بار تجربه کردم که شکم ماده پر از تخم بوده و پس از مدتی که به هم آشنا شدند ناگهان وی شروع به آزاد کردن تخمها به سرعت می کند. با اینکه این ماده چندین بار با جفت خود تخم ریزی کرده است. من ماده را به سرعت خارج کردم و تخم ها نجات یافتند).
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ماهی فایتر

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    http://www.aquarticles.com

    http://forum.aliaqua.com/index.php/topic,126.0.html

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر, مقاله در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر, تحقیق درباره تحقیق مقاله ماهی فایتر, مقاله درباره تحقیق مقاله ماهی فایتر, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ماهی فایتر
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت