تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: word کد فایل: 9567
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP

     PHOTOSHOP یک برنامه کاربر روی عکس میباشد البته برای کارهای گرافیکی دیگر هم میتوان استفاده کرد .

    ورژنی که در مرکز استفاده میشد 7 بود .

    افراد مختلف جهت روتوش یا تعمیر عکسهای قدیمی یا ایجاد تغییرات در عکسها و این قبیل کارها مراجعه میکنند یا اینکه عکس خاصی را از طریق دوربین دیجیتال با کابل مخصوص وارد دستگاه میکردیم برای mix از CD های photo  استفاده میشد .

    - روتوش

    ابتدا از منوی فایل open عکس موردنظر را از folder موردنظر باز میکنیم برای کاربر روی عکس به همه ابزارها احتیاج نداریم .

    دراینجا ما تنها به ابزارهای مورد استفاده درعکاسی اشاره میکنیم . برای کار برروی عکس تصویر را باید بزرگ کرد .

    با استفاده از zoom tool  یا

    با استفاده از Eyeddiropper tool از قسمتهای رنگ مورد دلخواه رنگ برمیداریم روی ابزار قلم Brush tool که بیشتر کار روتوش با آن صورت میگیرد کلید میکنیم درقسمت بالا size براش را مشخص میکنیم برای اینکه تصویر یکدستی بدست بیاد size را خیلی کوچک انتخاب نمیکنیم منوی Flow شدت پاشیدن رنگ باید هنگام کارکم باشد 10% در غیراینصورت رنگهای عکس بهم ریخته میشود .

    حال به کمک دایره zoom و کلید کردن آن روی سطوح یکدست عکس تصویر را واضح تر و یکدست تر کرده برای برگرداندن بخش هایی از تصویر به حالت اولیه از ابزار قلموی حافظه دار یا Histoy brush tool استفاده میشود .

    اگر رنگ را بخواهیم تغییر دهیم میتوان از Coler balans , Image adjusment و پنجره غلظت رنگها با تغییر این بالانس ها ، رنگهای تصویر تغییر میکنند . برای تنظیم Contrast adjusmen brightness میتوان را تنظیم کرد (تفاوت تیره و روشن) . اگر قصد جدا کردن قسمتی از عکس را داشته باشیم فردخاصی از یک عسک دسته جمعی یا zoom  بیشتر برروی چهره (بخشی از تصویر اضافه باشد) از ابزار (Crop tool) استفاده میکنیم حال قابلیت Select  بخشی از تصویر را داریم بعد از آن راست کلید و بعد crop قسمت های select نشده حذف میشوند . برای تغییر زاویه درعکس (کج گرفته شدن عکس) یا ایجاد چرخش درعکس از منوی Image rotate convas arbutary دراینجا منوی باز میشود که یک عدد درخواست میکند بیانگر زاویه ای که میخواهیم به تصویر بدهیم و دو کلید در جهت عقربه ساعت یا مخالف جهت عقربه ساعت هم میباشد .

    - میکس دو تصویر

    برای اینکار ابتدا باید سایز تصاویر را باهم برابر کنیم . برای تغییر سایز عکس Image size Iamge به منوی تعیین اندازه طول یا عرض عدد میدهیم .

    بخشی از تصویر را که میخواهیم جداکنیم توسط این ابزارها جدام میکنیم و بعد بکمک ابزار move تعویض موردنظر را انجام میدهیم . اگر لازم باشد به کمک History brush یا Brush میتوان اطراف عکس را تمیز کنیم یا بکمک قلم تغییراتی درعکس بوجود بیاوریم . به کمک این کار میتوان تصاویر خیال انگیز زیادی خلق کنیم در عکاسی معمولا تصاویر عروس را با عکسهای دیگر یا مناظر میکس میکردیم برای میکس تصاویر میتوانیم از Patter stamp استفاده میکنیم که مانند یک مهر است که از قسمتهای مختلف عکس میتواند مهر تهیه کند و بعد روی قسمتهای دیگر میتوانیم استفاده کنیم .

     

    - تعمیر عکس های سیاه سفید

    عکسهای سیاه سفید معمولا با گذشت زمانی کمی قهوه ای میشوند برای اینکار photo shop از منوی Grayscale , mode , Image به این ترتیب تصویر کاملا سیاه سفید میشود . اگر درعکس پاره گی وجود داشته باشد میتوانیم از چند راه برای از بین بردن آن استفاده کنیم .

    - به کمک قلمو از قسمتهای دیگر عسک رنگ برداریم و به کمک قلم روی آن بپاشیم .

    - قسمتهای اصلی عکس اگر پارگی در آن نباشد crop کنیم .

    - بخشی دیگر از عکس را select کنیم و روی قسمت پارگی بگذاریم .

    برای از بین بردن قرمزی چشم میتوانیم از ابزار magie wand tool (انتخاب قسمتی از عکس کهیک رنگ باشد) پس از انتخاب این ابزار و کلید کردن روی قرمزی چشم رنگ موردنظر را انتخاب میکنیم و بعد بکمک قلم روی بخش select  شده بپاشیم .

    - Filter ها

    1- Sharpen : برای واضح تر کردن تصاویر

    2- artistc : تغییرات هنری

    3 – فیلترهای برای بهم ریختن تصاویر ، شطرنجی کردن و …

    4 – فیلترهایی برای محوکردن تصاویر (عکس های قدیمی و کهنه)

    5 – Blar برای پوشاندن خرابیها

    liquify در فیلتر ابزار حرکت تصویر میباشد . برای مثال داشتن عدلی مقعر از روی محیط دایره ای که بعنوان سایز انتخاب کردیم به طرف کانون آن تصویر را مقعر میکند (مثلا برای کوچک کردن دماق) یا برای حالت دادن به قسمتهای مختلف عکس ، ایجاد لبخند و بالابردن ابرو)

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, مقاله در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, تحقیق درباره تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, مقاله درباره تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله برنامه PHOTOSHOP
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت